سه شنبه 29 مهر 1393 - 19:16

موضوعات مطرح شده در نشست خادمی با سه معاون وزیر

پیگیری مشکلات کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و سه معاون وزیر برگزار شد.

به گزارش بویر نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید موسی خادمی در این نشست با حضور مدیر ساخت و توسعه راه‌ها، معاون وزیر و رئیس حمل و نقل جاده‌ای این وزارتخانه و معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد وزارتخانه راه و شهرسازی حضور داشتند، بدهی 160 میلیارد تومانی به پیمانکاران، فرسوده و مستهلک بودن ماشین‌آلات حوزه راهداری، مشکلات زمستانی جاده‌های اصلی و شریانی، بین بخشی و روستایی و مسدود شدن آنها با برف و باران را مطرح کرد.

در این نشست که ممتاز جهانگیری مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشت، استاندار، آخرین وضعیت، موانع، کمبودها و مشکلات بر سر راه پیشرفت اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های حوزه راهسازی از جمله پروژه‌های پاتاوه – دهدشت، باغچه سادات – سرفاریاب، یاسوج – سپیدان – شیراز، یاسوج – اقلید، یاسوج – سی سخت، بابامیدان – باشت- گچساران و یاسوج- سمیرم را مطرح کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مشکلات راه‌های استان در خصوص تعمیرات، خط‌کشی جاده‌ها وعلائم‌گذاری، روشنایی تونل‌ها، نصب گاردریل‌ها و کمبود اعتبارات در این خصوص را بیان کرد.

سید موسی خادمی به وضعیت راه‌های روستایی و عشایری استان، مشکلات روکش آسفالت مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی و ضرورت تعمیرات اساسی پل‌ها اشاره کرد و افزود: هر چند اعتبارات اختصاص داده شده به حوزه راهسازی استان نسبت به سال گذشته قابل ملاحظه است اما به دلیل حجم بالای مشکلات و هزینه بالای راهسازی و راهداری در این استان ناچیز است.

استاندار با اشاره به برنامه و سیاست دولت به توازن منطقه‌ای و مناطق کمتر توسعه یافته و نگاه مثبتی که به این استان دارد، می‌طلبد این وزارتخانه هم به طور خاص و ویژه به این استان که کریدور جنوب به مرکز کشور است، توجه داشته باشد.

خادمی تصریح کرد: در این نشست معاونین وزیر راه و شهرسازی هم قول مساعد دادند که در خصوص مشکلات مطرح شده هم در بودجه و اعتبارات سال 94 و هم از طریق بند ج تبصره 3 قانون فروش سهام و از دیگر روش‌های مختلف نسبت به تامین منابع اعتباری اقدامات ضروری انجام پذیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125227
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما