سه شنبه 29 مهر 1393 - 19:14

ممنوعیت بخش مسابقات فوتبال از شبکه دنا

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت بخش مسابقات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی از سیمای استانی دنا خبر داد.

به گزارش فارس، پرویز موسوی عصر امروز پس از بازی تیم‌های دنای یاسوج و کامیاران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق بخش‌نامه فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی بخش فوتبال از شبکه استانی دنا ممنوع و تصویر‌برداران صدا و سیمای مرکز استان حق حضور در ورزشگاه را ندارند.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به دستور فدراسیون فوتبال از تاریخ 25 مهرماه امسال ورود هرگونه دوربین و تجهیزات صدا و سیما جهت ضبط و بخش مستقیم و تهیه خبر از روند مسابقات فوتبال ممنوع است.

وی افزود: به همین دلیل امروز در بازی تیم‌های دنای یاسوج و کامیاران از حضور تصویربرداران شبکه استانی دنا در ورزشگاه تختی یاسوج برای پوشش این دیدار جلوگیری به عمل آمد و این قانون برای تیم نفت و گاز گچساران هم اجرا می‌شود.

موسوی با عذر‌خواهی از همه فوتبال دوستان هم‌استانی عنوان کرد: در مسیر احقاق حقوق باشگاه‌های کشور برای حق بخش مسابقات فوتبال توسط صدا و سیما این قانون اجرا شده است.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چرا که از رسانه ملی هیچ‌گونه توافق و همراهی برای حق بخش مسابقات صورت نگرفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125222
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما