سه شنبه 29 مهر 1393 - 14:57

دعای بزرگواری برای مهدی هاشمی

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: برگزاری علنی دادگاه مهدی هاشمی به نفع خود او و خانواده هاشمی است.

خبرگزاری فارس: برگزاری علنی دادگاه مهدی هاشمی به نفع خانواده وی است

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری یکی از امضاکنندگان نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به قاضی مقیسه برای برگزاری علنی دادگاه مهدی هاشمی گفت: هرچه دادگاه مهدی هاشمی از نگاه و دید مردم علنی باشد در افکار عمومی ذهنیتی متفاوت از وی نسبت به خودش و خانواده هاشمی ایجاد می‌شود.

وی یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر برای این خانواده ایجاد شده را مربوط به همین اتهامات و سربسته بودن آن‌ها دانست و گفت: مهدی هاشمی اگر در دادگاه علنی محاکمه شود و بتواند از خود دفاع کند شاید خیلی از ذهنیت‌های منفی نسبت به وی و خانواده‌اش از اذهان عمومی زدوده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: به همین دلیل بهتر است تا برای تنویر افکار عمومی این دادگاه علنی برگزار شود که ما هم دعا می‌کنیم که مهدی هاشمی گناهی مرتکب نشده باشد.

بزرگواری تصریح کرد: افکار عمومی از قوه قضاییه انتظار برگزاری علنی این دادگاه را دارد و برای شفاف‌سازی این موضوع هم به نفع خود مهدی هاشمی هم به نفع خانواده هاشمی و هم نقطه مثبتی در کارنامه قوه قضاییه است که برای مردم شفاف‌سازی شود.

وی بیان کرد: البته از همه مهم‌تر این است که مردم به نظام اسلامی و دستگاه قضا امیدوار می‌شوند که افراد غیرعادی و وابسته به بیوت بزرگان نظام هم اگر تخلفی انجام دهند مؤاخذه خواهند شد و امیدواری را نسبت به دستگاه قضا و برقراری عدالت برای همه در مردم ایجاد می‌کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125211
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    شما خودتان شبهه افکنی نکن و تهمت بهشون نزن چکار به افکار عمومی داری مردم خانواده هاشمی را خوب میشناسن و احترامشون را دارند اما شما اونا را غارتگر وفتنه مینامی

  2. ناشناس گفت:

    کجای کشور شفاف سازی هست که اینجا دومیش باشه؟

  3. افشین گفت:

    تو جلو بخور بخور خودت و دوستا ن احمدی نژادی تو بگیر خانواده هاشمی پاک هستن

  4. هاشمی گفت:

    مگه نگفتی دله دزداست حال چطوردعا میکنی گناه نکرده باشد/

  5. خدیجه گفت:

    هرچند هم رآی و هم فکر و طرفداربزرگواری نیستم اما صحبتهایش در مورد خانواده هاشمی درسته مدرک مهدی هاشمی چیه در کدام دانشگاه خارج ازکشور درس خوانده چه پستی داشت که این همه مال و اموال داره

دیدگاه شما