سه شنبه 29 مهر 1393 - 13:18

لغو نوبت‌دهی حضوری مراکز درمانی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از اول آبان‌ماه

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اول آبان‌ماه نوبت‌دهی حضوری تامین اجتماعی لغو می‌شود.

خبرگزاری فارس: لغو نوبت‌دهی حضوری مراکز درمانی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از اول آبان‌ماه

اسحاق غلامپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، به خدمات درمانی تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات درمانی از جمله حمایت‌های است که به لحاظ ارتباط با سلامت بیمه‌شدگان و خانواده آن‌ها و استمرار آن در طول مدت بیمه بودن هر فرد، از اهمیت بسیاری برای بیمه‌شدگان و هم برای این سازمان برخوردار است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تامین اجتماعی خدمات خوب و ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه می‌کند، گفت: تعهدات درمانی سازمان تأمین اجتماعی در قبال بیمه‌شدگان شامل ارائه تمامی خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی و بیمارستانی و ارائه خدمات توانبخشی برای بیمه‌شدگان آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی از طریق دفترچه‌های خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تحت پوشش این سازمان و افراد تحت تکفل خدمات ارائه می‌کند،گفت: افراد تحت پوشش تامین اجتماعی با مراجعه به مرکز درمانی و بیمارستانی دولتی و یا به مراکز درمانی و بیمارستانی خصوصی طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد این سازمان خدمات دریافت می‌کنند.

این مسئول به برنامه سازمان تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر اشاره کرد و گفت: نوبت‌دهی در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد را به مدت سه ماه آزمایشی انجام دادیم.

غلامپور با تاکید بر اینکه این طرح در راستای حل مشکلات مردم در دریافت نوبت بیمارستا‌ن‌ها و مراکز درمانی تأمین اجتماعی بوده است، برنامه داریم نوبت‌دهی برای بازنشستگان را بدون نوبت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نوبت‌دهی تلفنی در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد به مدت سه ماه آزمایشی اجرا شد، گفت: این اقدام یکسری از مشکلات و صف‌های طولانی برای دریافت نوبت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تأمین اجتماعی را حل می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه نوبت‌دهی اینترنتی را از دیگر برنامه‌های تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای سرعت‌بخشی به فرآیند نوب‌دهی تلفنی از اول آبان‌ماه نوبت‌دهی حضوری لغو می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تامین اجتماعی خدمات ارزنده‌ای را به جامعه هدف ارائه می‌کند، گفت: تامین اجتماعی در حوزه‌های مختلف خدمات ارائه می‌کند که خدمات حوزه درمان آن بی‌نظیر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125163
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما