سه شنبه 29 مهر 1393 - 0:02

افتتاح یک کلینیک فوق تخصصی در یاسوج /تصاویر و آدرس کلینیک

کلینیک فوق تخصصی شماره ۴ شهید مفتح یاسوج صبح امروز (دوشنبه) افتتاح شد.

افتتاح شد1 15478 کلینیک فوق تخصصی شماره 4 شهید مفتح یاسوج افتتاح شد/تصاویر و آدرس کلینیک

به گزارش سایت استان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در آئین راه اندازی این کلینیک فوق تخصصی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تشکر از همکاری قابل تحسین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این مراسم گفت: با اقدامات دولت تدبیر و امید، در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش سلامت و اجرای برنامه تحول نظام سلامت اولویت اصلی دولت سلامت مردم است.

دکتر پرویز یزدانپناه در ادامه با اشاره به اینکه افتتاح این کلینیک در راستای اجرای طرح ارتقای کیفیت خدمات ویزیت صورت گرفته، افزود:ارتقاء کیفیت ویزیت در کلینیک‌های بیمارستان‌های دانشگاهی و کلینیک‌های تخصصی از جمله اهداف این بسته حمایتی است.

وی ادامه داد: با اجرای بخش دوم طرح تحول نظام سلامت، یعنی ارائه خدمت سرپایی در مطب های پزشکی و با افتتاح این ساختمان پزشکان متخصص و فوق تخصصی که در طرح شرکت کرده اند،  با تعرفه دولتی در این کلینیک ارائه خدمت می کنند.

دکتر یزدان پناه اظهار داشت: در این مرکز ۷  پزشک فوق تخصصی و یک متخصص با تعرفه دولتی به مردم خدمات درمانی لازم را ارایه می دهند.
وی ارائه خدمات فوق تخصصی و تخصصی روماتولوژی، گوارش، کلیه، ریه، جراحی قفسه سینه، جراحی پلاستیک، سونوگرافی و دندان پزشکی را از جمله خدمات  قابل ارایه در این مرکز عنوان کرد.

بر پایه این گزارش؛ در مراسم افتتاح این کلینیک که در ساختمان هلال احمر به آدرس خیابان شهید منتظری سه راه هلال احمر واقع شده است،  فرماندار شهرستان بویراحمد، معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مدیرعامل هلال احمر استان و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و شهرستان بویراحمد حضور داشتند.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125130
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هل گفت:

    درود برهلال احمر که غیر سیاسی است و در خدمت به مردم جلودار است

    • ناشناس گفت:

      هلال احمر سیاسی ترین اذاره استان است تنها اداره ای است که مسئولانش درمراسم مختلف شعار مرگ بر فلان سرداده اند پایگاه هدایت خواه است…با اینکه دیگر نماینده نبوده ماشینش در خدمت ایشان بوده با نیروهای اصلاح طلب بدترین برخورد شده…

  2. هزاردستان گفت:

    دکترانی که فقط برلی پر کردن جیب خود و کار آموزی به این استان می آیند و بعد از دو سال با جیبی پر و تجربه کافی میروند

  3. رستمی یاسوجی گفت:

    از همه مسولین بزرگواری که از ته دل و بدون ریا برای مردم استان در رفع مشکلات سلامت زحمت میکشند خاضعانه تشکر میکنم و دست آنها را میبوسم به خدا وقتی میبینم که هنوز برای درمان هم استانیهای ما به شیراز و استانهای دیگر مراجعه میکنند و خیلی سختیها را تحمل میکنند افسوس میخورم .به خصوص وقتی شیراز میان و با بعضی از پزشکانی که فقط پول رو میبینند نه اون سوگندی که خورده اند مواجه میشن

  4. ازیاسوج گفت:

    افرین بر دکتر یزدانپناه که اینقدر پرتلاش برای ارتقای کیفی وکمی درسرویس سلامت تلاش میکنند

  5. قل گفت:

    واي. يك كشتارگاه ديگه؟

دیدگاه شما