دوشنبه 28 مهر 1393 - 18:28

سازمان استاندارد کهگیلویه و بویراحمد؛ محل کارآموزی مدیر جوان!

در موارد مشابه و سایر بندهای مربوط به حوزه کاری این سازمان به موارد مشابه متعددی می توان برخورد که سازمان استاندارد از اجرای دقیق آنها ناتوان مانده است که گفتن از آنها چیزی جز تکرار مکررات نیست.

گروه اقتصادی – چند روز پیش وحید مرندی‌مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و سخنانی به زبان آورد که قابل تامل بود.

به گزارش «بویر نیوز»، مرندی مقدم با ارائه گزارشی از وظایف این سازمان در لفافه به مشکلات استان های کوچک از جمله کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه اشاره کرد و دلیل آن را نوپا بودن این سازمان عنوان کرد!

نکته دیگری که در کنار صحبت های مرندی مقدم قابل توجه است اینکه دو هفته پیش به نام هفته استاندارد نامگذاری شده بود و مسئولان و مدیران این سازمان هیچ گزارش عملکردی از اقدامات خود ارائه ندادند و حتی در نشست سفر مرندی مقدم نیز خبری از این سازمان نشد.

امسال سازمان استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد همه 10 مورد وظایف خود را به یک بند یعنی “ترویج استانداردهای ملی” آنهم در قالب بنر و نوشته هایی در سطح خیابان ها خلاصه کرد که اتفاقا خود این نوشته ها در برخی از بلوارها و خیابان ممکن است باعث برهم خوردن تمرکز رانندگان شود و عملا خود کاری غیر استاندارد بود.

یکی از مهمترین وظایف این سازمان ” نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری” است که گویا امسال این امر کمرنگتر شده وجلساتی که قبلا با تاکید و اهمیت بیشتری در این زمینه برگزار می شد و بصورت گسترده نیز اطلاع رسانی می شد اینروزها کمتر جدی گرفته می شود که این بی اهمیت تلقی کردن این بند از قوانین سازمان ملی استاندارد در بعضی از زمینه های تخصصی همچون ساختمان سازی بعضا صدمات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

در برخی از اصناف از جمله مواد خوراکی نیز مشاهده می شود اجناس با کیفیت متفاوت، براحتی عرضه می شود که همین اختلاف شدید کیفیت خود نمونه ای از غیراستاندارد بودن برخی از کالاهاست و با توجه به اینکه این مواد خوراکی هستند دیر یا زود تبعات و عوارض ان مشهود خواهد شد.

در موارد مشابه و سایر بندهای مربوط به حوزه کاری این سازمان به موارد مشابه متعددی می توان برخورد که سازمان استاندارد از اجرای دقیق آنها ناتوان مانده است که گفتن از آنها چیزی جز تکرار مکررات نیست.

بنظر می رسد اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد که البته تابلوی سردرب آن نیز استاندارد نیست با مدیر جوان خود نتوانسته راه پرفروغ گذشتگان را طی نماید، در حالیکه اتفاقا فرزندان این استان در همین زمینه عناوین بهترین و برترین را در کشور نصیب خود می کنند، شوربختانه کهگیلویه و بویراحمد محل کارآموزی جوان غیربومی برای کسب تجربه شده است تا بعدها بتواند در استان های بزرگتر یا پایتخت درس پس بدهند و در این میان این بازهم کهگیلویه و بویراحمد است که همچون سالهای متمادی از نبود مدیر توانمند رنج می برد!

در مطالب بعدی نکات جالبی از حوزه مدیریتی استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بیان خواهیم کرد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125111
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مناظره گفت:

    به نظر بنده تمام مدیران ارشد و جز استان ما باید غیر بومی باشند چون وقای یک بومی بر سر کار می آید در تمام طول کارکرد خود فقط سعی در خراب کردن مدیر قبلی و اوردن تمام افراد بیکار طایفه خود بر سر کار بوده اند و ….

    • مناظره گفت:

      و اما جالب اینکه همین مدیران نالایق وقتی مدیر یا پست اجرای در خارج از استان خود میگیرن با تمام نیرو و درایت وظیفه خود را انجام میدهند و باعث سر بلندی استان مان میشوند و البته جای درنگیست که چرا در استان خود  نه…..

    • ناشناس گفت:

      تخريب چهره هاي ملي همچون تاجگردون يا هدايت خواه از سوي برخي رسانه هاي استاني گواه روشني بر چرايي انتصاب چهره هاي غير بومي وغربت مديران بومي است. اينكه بوير نيوز به فرزندان شايسته استان مي بالد و دست به تخريب نمي زند جاي بسي تقدير دارد

  2. متقاضی گفت:

    بویر نیوز چه زیبا مطالب را فرمودی ، انصافا وقتی به این اداره کل مراجعه کردم بوی از یک دستگاه دولتی مشاهده نشد و مدیرش با رفتار ناپسندش با ما برخورد کرد و این جای تاسف دارد، مگر قحطی آدم در این استان است، لطفا به گوش آقای استاندار برسانید

  3. اصلاح متن خبر گفت:

    به استاندار کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد

  4. دنا گفت:

    شما رسانه ها که وقتی یه مدیر بومی بذارن فریادتون بلند میشه که فلانی از فلان طایفه و فلان جناح سیاسی است و متاسفانه خسروان استان هم دنبال این هستن که یا حتما وابسته خودشان مدیر شود یا هم جناحی شان . اگه این دو حالت نبود حاضر نیستن از مدیر بومی اما با گرایش سیاسی مخالف استفاده کنند . حداقل امتیاز مدیر بومی اینه که زبان مردم استان ، مشکلات مردم را میداند . ولی افسوس که ثلث مدیر غیربومی قرب ندارد. مرغ همسایه غازه

  5. ناشناس گفت:

    لابد از بستگان نماینده بویراحمد کس مد نظرتونه

  6. سلام گفت:

    بيمارستان هاي ما كه سالهاست جاي كاراموزاست اينو ديديد؟

  7. تولید کننده گفت:

    این آقای مدیر که متأسفانه تو مدیریت استاندارد استانمون کاملا ناتوان بوده فقط به فکر خودشه و به هیچ عنوان به فکر پیشرفت استان نیست. فقط بلده با بنر و تبلیغات وسیع گرد و خاک راه بندازه . اما باید رفت و عملکردشو از نزدیک دید. ایشون تا حالا یک درصد موجب رضایت مردم نشده. تا جایی که میدونم کارکنان اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی هم به هیچ عنوان ازش راضی نیستند چون مدیریت حرفه ای و اخلاقی نداره. بنده در جریان هستم که با کی از همشهریانمون به بدترین شکل ممکن برخورد کرد و از اتاقش بیرونش کرد

    • ناشناس گفت:

      شما از کجا میدونید که تو مدیریتش ناتوان بوده؟ ملاک شما چی بود؟ تو چه بخش هایی از رسالت استاندارد ناتوان بودن؟ بگید اگه چیزی میونید ولی کارشناسای استاندارد نمیدونن- نه بنر و تبلیغاتشان فرهنگ سازیست برای استاندارد ولی کاراشون واقعا کیفی و استاندارد ی هست

  8. حاجی گفت:

    نگران نباشی صداسیمای استان  هم همین جوریه,سکو پرتاب برای کسانی که اولین سابقه مدیریت برای افراد محسوب می شه و کارکردها صفر

  9. ناشناس گفت:

    بچه خوب و خوش تیپی است.

  10. دلسوز گفت:

    متاسفانه استان ما شده مثل آزمایشگاه
    و محل کارآموزی .یعنی واقعا استاندار و نمایندگان ما نمیدونستن که چنین افرادی هنوز براشون خلی زوده مدیریت کردن؟؟ چرا استان ما همیشه باید به خاطر وجود این افراد و گرفتن چنین تصمیماتی لطمه بخوره؟؟؟؟؟؟

  11. رضا گفت:

    ایشان دست نشانده آقای مرتضی رهنما هستند و متأسفانه نمایندگان و استاندار محترم همگی در خواب بسر میبرند.

  12. مهدی گفت:

    شکل گیری شبکه مدیریتی استان مبتنی بر همان سیاست سهمیه بندی در بین سه نماینده استان است .از همان بدو ورود جناب خادمی با پذیرش چنین سیاستی عملا اختیار قوه مجریه را دو دستی تقدیم قوه مقننه کرد و اجازه داد تا نمایندگان تصمیم بگیرند که چه کسانی در راس تشکیلات دولتی قرار بگیرند. اینک اگر می بینید در بعضی از ادارات و سازمانها مثل استاندارد افرادی غیر بومی بر مسند امور نشسته اند شک نکنید که این حاصل عدم اجماع نمایندگان روی مدیر بومی است.شاهد گویا و مبرهن این موضوع نویسنده همین کامنت است که همه مراحل را برای احراز مدیریت در استان طی کرده و با توجه به تجربه و سابقه کاری توام با تحصیلات مرتبط شغلی مقبول پایتخت نشینان افتادم و اما در استان به لحاظ همین سیاست سهمیه بندی نامقبول و نتیجه آنکه بنده نوعی بار سفر بربسته و راهی پایتخت و در جای به مراتب بالاتر جای گرفته و صاحب همه تسهیلات و امکانات در زندگی شخصی . اما در مقابل شخص بی تجربه و ناکارآمد دیگری از پایتخت عازم استان ما شده تا شاید پس از طی دوره ی مدیریتی همراه با آموزن و خطا تجربه ای کسب و سکوی برای پرواز به جایگاههای بالاتر برای خود مهیا سازد. پس می بینید که از ماست که بر ماست. نتیجه آنکه مدیر بومی قدر از استان می رود و در زندگی شخصی موفق می شود و خیرش به جایی می رسد که عمدتا بی نیازند و اما در مقابل افراد ناپخته و ناکارآمد راهی دیار ما شده و با در اختیار گرفتن مسئولیتهای حساس منطقه استان را به جهت ناآگاهی و سوء مدیریت به قهقرا برده و زندگی را بر مردم سخت و دشوار می سازند

  13. کر با غیرت باوی گفت:

    سلام خدمت دوستان عزیز استاندارد یعنی کامل بودن و بی عیب بودن متاسفانه مردم استان ما عادت کردن به بنجل خریدن و ارزان خریدن ولی کاری با کیفیت ندارند مثال اینکه کفش فروشیکفشهایی را که کیفیت ندارند حراج کرده هر عدد 15000هزارتومان مردم ساده ما دیگه به جنس و حتی مضر بودن جنس و الیاف ان کار ندارند فقط میگویند 3تای ان پول یک کفش است این اشتباه است باید در مورد کفش پوشیدن هم از پزشک مشورت بخواهید تا خدای ناکرده باعث بیماری یا ضربه به چشم نخورد و ما باید متحدشویم همان طوری که دور تا دور کالا را برای قیمتش نگاه میکنیم دنبال نشان استاندارد ان بگردیم …مهندس متقیان انسانی شریف و کاردان و باسواد و پرنیرو و جوان است و هنوز خوشبختانه وارد سیاست نشده وابسته به هیچ یک از نمایندگان هم نیست باید ما مردم مهمان نواز ایشان را یاری و کمک کنیم تا استان ما را رو به رشد استانداردی ببرد نه کارشکنی کنیم بطور مثال کارمند اداره استادارد حکم ماموریت میزند برای سرکشی و اجرای استاندارد از شیراز سر دراورد و دنبال کار سیاسی باشد مگر مدیر با مدیر فرق دارد اگر دنبال کار خلاف نباشی من محل کسبم را مهندس متقیان تعطیل کرد از ایشان ممنونم با اینکه دچار مشکل شدم ولی بازم ایشان را دوست دارم و برای بار سوم از ایشان میخواهم که وارد سیاست این استان شوند چون ما یک مثال قدیمی داریم که میگویند گر خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو …یا علی سربلند باشی برادر

    • عدالت خواه گفت:

      آخر شما اگر شغلتان آزاد هست از کجا فهمیدید یک کارمند ماموریت رفته شیراز؟اتفاقا مدیرو مهمانان اداره استاندارد جهت رفتن به تهران از پرواز شیراز استفاده میکنند و با ماموریت کارمندان استاندارد یاسوج به پروازشان می رسند.ضمنا اداره استاندارد تا کنون هیچ محل کسبی را تعطیل نکرده است.در حیطه وظایف استاندارد نمی باشد.فقط می تواند به تعزیرات معرفی کند .لطفا صادقانه مطلب بنویسید.

  14. ویرانگر گفت:

    مهندس ریس استاندارد هیچی از استاندارد نمیشناسه لیسانس مدیریت دانشگاه ازاد داره .من از نزدیک باایشان کار میکنم و همه کارهایی اداره را ما انجام میدهیم او فقط مرخصی امضا میکنه چندین بار برا استاندار نامه نوشتیم که مهندس رهنما برگردد ولی لقدامی نشد مهندس رهنما مدیرومدبر است ایشان را برای ریسدفترش هم نمیخواد مدیر کلی که ریس دفترشو هم نمیتونه عوض کنه به چه دردی میخوره در حال حاضر نماینده و ولی فقیه قول دادن که رهنمابرگرده و ما هم پیگیریم این شاالله بامیدخدابرمیگرده جایی که ایشان خدمت میکردن پانزده هزارنفرجمعیت داره یعنی باندازه پاتاوه هم نبوده قحطی فوق لیسانس و دکترا تو یاسوج یا مارگون و طایفه تامرادی شده که ازاصفهان ادم بیاد و این مدیر کل از برنامه های ماهواره ای عقب نیست چندبار تودفترش کامپیوتر شو دیدم تا فیلم خارجی انچنانی نگاه میکنه

    • ناشناس گفت:

      شما که ادعا میکنید باهاش کار می کنید ولی چیزی از استاندارد نمی دونه بگید ایرادشون تو چه بخش هایی هست؟ ایشون امضاء میکنن ولی برنامه ها رو خودشون تبیین میکنن در ثانی کار مدیریت یعنی اینکه برنامه ها رو مشخص و تبیین کنه و از کارشناس فنی کار بگیره آخه چه مدیریه که تمام اصول و فنون رو بلد باشه؟

  15. حمیدکرمی گفت:

    خجالت بکشید این همه به این مدیرارزشی وورزشی نتازید.من شناخت کامل از ایشان دارم خیلی کاربلد وزحمتکش هستند

    • دلسوز استان گفت:

      جناب اگر وی کار بلد بود در بندر لنگه کار نمی کرد اداره کل استاندارد هرمزگان حتما وی را در بندرعباس در یک سمت مهم استفاده میکرد.البته کار بلد هستند اما در زمینه انتخاب محل کارآموزی

      • آگاه گفت:

        جناب مگه همه مدیرای ما واقعا حقشون بوده و لایق تر از بقیه بودن که پست گرفتن؟ نه عزیز من مسائل سیاسی و قومی و قبیله ای بوده- در ثانی مگه اونایی که تو مناطق دورافتاده کار میکنن واقعا کارآمد و لایق نیستن؟ ما همه رو تونستیم شناسایی کنیم؟ مهم نیست ایشون کجا کار کردن مهم اینه که ایشون الان دارن کارشونو به نحو احسن انجام میدن- اگه دلیلی برای ناکارآمدی ایشون دارید بگید نه بدون دلیل هر اظهار نظر صرفا برای متشنج کردن داشته باشید

  16. lمدیرکنترل کیفیت یک واحد تولیدی گفت:

    مهندس متقیان دارای مدرک لیسانس-اهل استان اصفهان -حداکثرسابقه وی مسئول نمایندگی استاندارد بندر لنگه بود،وی حتی معاون فنی اداره کل و مسئول اداره اجرای استاندارد را که دو قسمت کلیدی دراداره کل استانداردمیباشد به کارکنان غیر بومی واگذار کرده که به هیچ وجه توانایی ندارند.مهندس رهنما بنیانگذار ابلاغ متقیان برای مدیر کل شدن وی در استان بود به این دلیل که از افراد بومی لایق در استان هراس داشت که در صورت احراز مدیر کلی استاندارد استان توانایی خودشان را اثبات کنند چرا وی به امید بازگشت مجدد به اداره استاندارد استان میباشد.حتی توصیه اکید شده که سمت های کلیدی مانند معاون فنی و رئیس اداره اجرای استاندارد را به کارکنان بومی این اداره ندهند.من به دلیل شغلم از توانایی فنی و علمی کارکنان بومی این اداره کل کاملا آگاه هستم.متاسفانه توانایی کارکنان بومی در این اداره فراموش شده است.ضمنا مهممان هفته استاندارد آقای مرندی مقدم(مسئول اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد) ،حامی اصلی رهنما و متقیان می باشد.در معرفی متقیان رهنما پیشنهاد کننده بود و مرندی مقدم اقدام کننده بود.اداره های زیادی در کشور از مرندی مقدم جهت حضور در استانشان در هفته استاندارد دعوت کرده بودند اما وی به استان ما سفر کرد تا حامی انتخاب شده خودش باشد.

  17. دلسوز استان گفت:

    اداره استاندرد استان ضعیفترین استان در جذب اعتبار در بین اداره های استاندارد در کشور می باشد.پسر عموی من در اداره مشغول بکار می باشد خبر دقیق دارم که 7 ماه اضافه کار دریافت نکرده اند.در هیچ یک از شهرها در استان ما اداره استاندارد وجود ندارد.مشکل فقط متقیان نمی باشد در این اداره افراد نا لایقی پست گرفته اند که بسیار جای بحث دارد.اداره ای که در هفته استاندارد میزان عملکرد خود را با نصب صد هاد بنر و تابلو و مصاحبه های تلوزیونی متعدد بیان می نمود و هزینه های گزافی را بابت تبلیغات متحمل شده است مدیر آن حتی یک آمار ساده از فعالیت اداره در مراسم گرامیداشت هفته استاندارد ذکر نکرد.مدیر کل این اداره کمتر از ارباب رجوع های خود از استاندارد می داند.در این اداره تخلفات زیادی شکل گرفته است که باید مسئولان بررسی کنند.خلاصه این اداره دست افراد غیر بومی افتاده است.افرادی که فقط به فکر ارتقائ خود از طریق تبلیغات میباشند و از این استان محروم به عنوان ابزار ترقی خود استفاده می نمایند.یکی از دلایل توسعه نیافتن صنایع در این استان همین اداره استاندارد می باشد چون استاندارد می تواند نقش مهمی در توسعه صنعت داشته باشد.آیا در این استان قحطی رجال بود که یک فرد لیسانس از یک شهر کوچک برای مدیریت اداره استاندارد این استان بیاورند؟آن هم از شهرستان بندر لنگه؟این یک توهین به نخبگان و تحصیلکردگان و مدیران و کارمندان شایسته بومی استان بود.

    • ناشناس گفت:

      به عرض برسانم که ما دو تا نمایندگی استاندارد در شهرهای کهگیلویه و گچساران از برج 4 سال 92 یعنی بیش از یک سال راهاندازی شده که نمایندگی استاندارد کهگیلویه چهارتا شهرستان کهگیلویه چرام، لنده و بهمئی و استاندارد گچساران شهرستان های گچساران و باشت را تحت پوشش خود دارند که واقعیت امر این هست که این نمایندگی ها علیرغم عدم اطلاع شما به شدت فعال می باشند و هراز چندگاهی به نام نمایندگی ها اخبار مربوط به کارهایی که در شهرستان های فوق انجام می شود در خبرگزاری ها منعکس می شوند- به اطلاع شما دوست عزیر و پسرعموی یکی از کارشناسان عزیز برسانم که یکی از مهمترین وظایف استاندارد فرهنگ سازی در زمینه استاندارد می باشسد که این اداره کل به خوبی از عهده آن بر آمده- ببخشید شما مکی تو کدوم مصاحبه علمی تون اطلاعات جناب آقای مهندس متقیان در حوزه استاندارد را رصد و چک کردید که ایشون رو از نظر استاندارد ایقد بی اطلاع می دونید با اینکه ایشان حداقل 12 سال سابقه مدیریتی در حوزه استاندارد را دارند- دلیل عقب افتادگی صنایع این استان اداره استاندارد می باشد شما به کدام مدرک اینو اثبات کردید- شک نکنید اداره استاندارد استان تو حوزه فنی و کارشناسی از قویترین کارشناسان تو سطح کشور برخوردار است

  18. آگاه گفت:

    باور کنید اوضاع از اینکه گفته شده خیلی بدتره. تشکر میکنم از بویر نیوز به خاطر مطرح کردن چنین مسئله مهمی. امیدوارم بیشتر به مشکلات ریشه ای استاندارد استان پرداخته بشه تا مسولین به خودشون بیان و با جلوگیری از این مشکلات ، تولیدکنندگان بتونن یک نفس راحتی بکشن

  19. بی طرف گفت:

    این همه احساسی و مغرضانه نظر ندهید .برای مدیریت مدرک لیسانس یا دکترا داشتن مهم نیست مگه فلان استاندار یا وزیر مدرکشون چیه.مدیران بومی فقط به فکر قوم و طایفه خود هستند و یا جناح سیاسیشون. در همین استان ما مدیرانی نالایق داریم با مدرک نامرتبط و بی تجربه که فقط به خاطر هم طایفگی و یا فلان جناح سیاسی مدیر شده اند. لااقل مهندس متقیان فردی بی ریا و خداترس است.

  20. مسؤل گفت:

    مدیری که میاد واسه مسول دفتر حراستش حکم معاونی نیروی انسانی رو میزنه حتما یا ازش میترسه یا میخواد کارایی بکنه که از نظر حراستی و قانونی مشکل داره و میخواد حراستو با خودش همراه کنه که در هر دوحالت خوب نیست و به ضرر سازمانشون تموم میشه و ظلمه به کارکنان. مسولین عالی استاندارد هم انگار که خوابن…..

  21. کر بیراحمد گفت:

    واقعا کارمندان استاندارد چه گناهی دارن که متقیان مدیرشون شده. دلم به حالشون میسوزه.

  22. نظر گفت:

    بوير نيوز بعضا مشاهده مي شود بعضي عناصر سايت شما به بچه هاي بومي رحم نمي كنند و حاضر به زدن اخبار و مطالب آنها كه رسالت اطلاع رساني شماست نيستند. بفرماييد معنا و مفهوم اين موضع گيري ها عدم اطلاع رساني يا سوگيري در اطلاع رساني يعني چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قضاوت با خودتان

    • ارباب رجوع گفت:

      مسئولین استانی شما را به خدا قسمت می دهم کسی که در اداره تحقیقات واستاندارد همیشه سعی می کند مشکلی از مردم را حل نکندو سنگ بزرگ جلوی
      پای ارباب رجوع بیندازدآیا لیاقت معاونت فنی را دارد ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدا به داد مردم این استان برسد چرا شما مسئولین از افراد بزدل در این استان استفاده می کنید

  23. علی گفت:

    دراین استان انسانهای تحصبل کرده باسوادومدیرکم نیستند.این استان امثال دکترملک حسینی راداردکه دردنیابینظیراست.دکترنیک اقبال و…آنوقت برای مدیریت یک اداره کوچک ازبندرلنگه کسی رامی آورندکه هیچ سابقه مدیریتی نداردوکاملایک مدیربی تجربه است که ازحل کوچکترین مسایل اداری ناتوان است.درواقع کارمندان این اداره به نوعی نمونه ای هستندکه می بایست انواع آزمایشات مدیریتی برروی آنهاانجام گرددتادیگران بتوانندخودرابالابکشند.ضعف ازکیست!جالب اینکه این شخص بااستانداردمحترم هم مصاحبه کرده وپذیرفته شده.توروخدادست ازغذاب دادن مردم شریف این استان بردارید.

  24. کارشناس استاندارد گفت:

    شما مثل اینکه هر نظری رو ثبت و تایید نمی کنید، چرا نظری که در مورد کارهای ایشون نوشتم منعکس نکردید؟ من دوباره مینویسم انشاءالله که رسالتتون رو به جا بیارید و ثبتش کنید- مند به اطلاع تمامی دوستان برسانم که تنها سالی که نسبت به وسایل بازی کودکان احساس مسئولیت شد و استاندارد سازی این وسایل در دستور کار قرار گرفت امسال و با حضور جناب آقای مهندس متقیان بود- مدیران قبلی چیکار کردن در این زمینه؟ شماکه بدون اطلاع دارید می تازید جواب بدید- فراورده های شن و ماسه و بلوک استانداردشان اجباری و لازم الاجرا هست بیان مقایسه کنید تو دوره مدیران قبلی چند درصد این فراورده ها استاندارد بودن تو این مدتی که آقای متقیان اومدن چند درصد این فراورده ها استاندارد شدن؟ مقایسه کنید شما که اطلاع دارید- بازرسی از بازار و مراکز عرضه از حالت آماری به حالت حقیقی و استاندارد درآمده به شدت با واحدهای متخلف برخورد میشود مقایسه کنید قبل از حضور آقای متقیان برخوردهای قضایی با متخلفان و با حضور ایشان؟ مقایسه کنید شما که اظهار نظر میکنید- تو بازرسی مدیران قبلی چند بار از مراکز عرضه زولبیا و بامیه نمونه برداری و واحدهای متخلف برخورد شد- تو دوره های قبلی با چند واحد عرضه طلای خاطی برخورد شد- مقایسه کنید پس- مطمئن باشید اگه بخواهید فارغ از جبهه گیری های سیاسی، قومی و قبیله ای، بدون غرض ورزی و دور از هیجان و احساسات کاذب قضاوت کنید مدیریت جدید برنامش بر اساس استاندارد سازی حقیقی و به دور از هیاهو است آمارهای الکی جایگاهی تو برنامه های ایشان ندارد- هم مدیر و هم معاونت فنی این اداره کل از توانمند ترین افراد نه فقط تو سازمان استاندارد بلکه تو سطوح مدیریتی در مقایسه با بقیه مدیران استان می باشند- روی سخنم هم با نگارنده این مطالب و هم با شما دوستان که با هیجانات کاذب اظهارنظر به دور از انصاف داشتید مدیونید اگه اینو چاپ نکنید تا بقیه نخونن و اگه چیزی خلاف ادعای بنده هست دفاع نکنن و از من جواب نگیرن- از هیاجانات خودتون دفاع کنید لطفا

  25. یک دوست گفت:

    بد نیست دوستان بدونن اگر شهرستان لنگه جمعیت کمی داره اما اونقدر اداره استاندارد فعالی داره که دارای 4 آزمایشگاه 6 شرکت بازرسی و همچنین8 کارمند می باشد.ضمنا کاری که توی اون اداره انجام میشه صادرات واردات فعال شهربازی ها و معادن سن شکن هست. پس لطفا تا از کارکرد یه اداره خبر ندارید در مورد مدیریت محترم سابق اون نظر ندید. ایشان فردی جدی و صبور هستن و ان شا ا.. موفق باشند.

دیدگاه شما