دوشنبه 28 مهر 1393 - 15:06

خبر خوش تاجگردون برای استخدام در وزارت نفت

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان آنکه مجوز استخدام پذیرفته شدگان وزارت نفت صادر شده است، گفت: وزیر نفت اعلام کرد تمام دو هزار و 700 نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی وزارت نفت به مرور جذب این وزارتخانه خواهند شد.

غلامرضا تاج گردون در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده و برگزاری جلسات مختلف با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت امروز (دوشنبه)به من اعلام کرد تمام پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی وزارت نفت به مرور جذب می شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: استخدام این افراد با مشکلاتی مواجه شده بود که برای حل مشکلات آنها مکاتباتی با وزارت نفت انجام شد که در نهایت موانع پیش روی استخدام این افراد رفع شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس مذاکرات با زنگنه قرار است اسامی افراد پذیرفته شده نهایی استخدام در وزارت نفت تا چند روز آینده اعلام شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: وزارت نفت در خصوص نحوه و زمان اشتغال و آغاز بکار این افراد در این وزارتخانه اطلاع رسانی می کند.

در شهریورماه سال جاری وزارت نفت از مجموع 2676 نفر مجوز قانونی اخذ شده برای استخدام در این آزمون، فقط اسامی 1123 نفر را به عنوان قبول شده اعلام و 1700 نفر مابقی را مردود اعلام کرد که باعث اعتراض آنها شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125068
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رستمی یاسوجی گفت:

    از تلاش شما بزرگوار جهت جذب نیروی انسانی در استان تشکر و از خداوند بزرگ برای شما آرزوی موفقیت را دارم جناب آقای تاجگردون خواهشا تا آونجایی که امکان داره از نیروهای بومی استان جهت جذب در ادارت استان استفاده کنید

دیدگاه شما