دوشنبه 28 مهر 1393 - 2:22

پیام تسلیت استاندار به مناسبت درگذشت نماینده اسبق بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی درگذشت روحانی فداکار، عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین مرحوم حاج سید نورمحمد محمودیان (رحمه اله علیه) نماینده دور دو وسوم بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت .

بسم الله رحمن الرحیم’ إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ’ ضایعه غمناک درگذشت روحانی فداکار، عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین مرحوم حاج سید نورمحمد محمودیان (رحمه اله علیه) نماینده اسبق مردم شریف بویراحمد ودنادر مجلس شورای اسلامی که یکی از خادمان واقعی اسلام و انقلاب و مردم شهید پرور بودند همه ارادتمندان ایشان را متأثر و موجبات تأثر و تألم روحی آشنایان با شخصیت این روحانی خدوم را فراهم آورد.

فقدان این عالم فرزانه هرگز نمی تواند خدمات ایشان را در عرصه های مختلف فرهنگی سیاسی، علمی و اقتصادی از یادها محو نماید.

درگذشت این عالم جلیل القدر را به مردم شریف استان کهکیلویه و بویراحمد و بالاخص به بازماندگان و خاندان مکرم و معزز ایشان تسلیت می گویم و از آنجا که این روحانی مبارز با روحیه خیرخواهانه خود در دوران عمر گرانمایه اش منشاء خیرات و مثمر ثمراتی برای مردم بوده اند ایمان داریم روح بلند ان بزرگوار هم اینک در بارگاه امن الهی و در جوار رحمت بی پایانش جاودان آسوده است و در خلد برین میهمان رستگاران است.

خادمی درپایان این پیام آورده است ، علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم ،صبر و شکیبایی و سلامت برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان از ایزد منان مسألت می نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمودیان دوسال پیش در یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت و قطع نخاع شد و دراین مدت در بستر بیماری قرار داشت و روز یکشنبه به دیدارحق شتافت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125004
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ازياسوج گفت:

    خدا رحمتش كند

  2. بخشایش گفت:

    خدای بزرگ روحش را شاد ویادش را گرامی بدار

دیدگاه شما