یکشنبه 27 مهر 1393 - 23:49

افتخاری دیگر توسط یکی از مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمدی+ تصاویر

مراسم بزرگداشت روز ملی صادرات 27 مهرماه با معرفی و تجلیل از 50 صادرکننده نمونه در سالن اجلاس سران برگزار شد.

شرکت پتروشیمی شازند به عنوان صادر کننده نمونه سال 93 انتخاب شد.
مراسم بزرگداشت روز ملی صادرات 27 مهرماه با معرفی و تجلیل از 50 صادرکننده نمونه در سالن اجلاس سران برگزار شد.
در این مراسم تندیس و لوح تقدیر صادر کننده نمونه سال 93 به جناب آقای مهندس خداداد غریب پور مدیریت محترم عامل شرکت پتروشیمی شازند اهدا شد.

1
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، در این مراسم که دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، چیت چیان وزیر نیرو ،  نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت وجمع کثیری از مقامات دولتی و فعالان اقتصادی حضور داشتند، از صادرکننده گانی که بر اساس سه معیار اساسی ارزش افزوده بالا، صادرات کالاهای‌های‌تک و صادرات خدمات فنی- مهندسی نمره قبولی سازمان توسعه تجارت را گرفته اند، تجلیل شده و به عنوان صادر کننده نمونه معرفی شدند.
این سه معیار در راستای سیاست‌های سازمان توسعه تجارت برای گسترش صادرات کالاهای با ارزش افزوده بالا و جلوگیری از خام‌فروشی اتخاذ شده است. در سال جاری پس از ثبت‌نام از 312 متقاضی شرکت در فرایند انتخاب صادرکننده نمونه، 189 صادرکننده شامل 17 شرکت در بخش خدمات، 160 شرکت در بخش کالا و 12 اتحادیه و انجمن در بخش تشکل‌ها به مرحله بعدی راه یافتند.

2

وزیر صنعت در حال تقدیر از مهندس غریب پور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=124968
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهمان گفت:

    تبریک فراوان و آرزوی توفیق بیشتر برای آقای مهندس غریب پور

  2. رستمی یاسوجی گفت:

    جناب آقای مهندس غریبپور به شما بزرگوار تبریک عرض میکنیم به امید موفقیت های بزرگتر از شما

  3. وحید گفت:

    مرد مدیریت

  4. majidian گفت:

    تبریک خدمت جناب مهندس غریب پورومردم استان ،ایشان ازتوانمندترین نیروهای خلاق وخوشفکر استان هستند وشایستگی بیشترازاین رادارد.

  5. امید گفت:

    تبریک و آرزوی توفیقات بیشتر برای شیر مرد بویراحمدکه 7 سال برترین فرماندار کشور بودند خداوند به ایشان سلامتی و توفیقات بیشتر در عرصه خدمت رسانی به مردم عنایت فرمایند

  6. کریم روزبهان گفت:

    با سلام
    قدر زر زرگر بداند ، قدر گوهر گوهری
    با مراجعه به حافظه ، سوابق ذهنی و تجارب گذشته و همچنین عملکرد میدانی مدیران اجرایی کلان مملکتی در گذشته و حال ، میتوان دریافت که در حوزه های مدیریتی خصوصاً مدیریت در بخش صنعت کشور ، آقای نعمت زاده یکی از توانمندتریت ، مدبرترین و قویترین مدیران و پیشکوستان حوزه صنعت در این مرز و بوم بوده و هست و برای محک زدن افراد و توانمندیهای مدیران ملی در این حوزه تخصصی ، باید از اینگونه افراد شاخص احوالشان را جویا شد و یا از دست این افراد بتوان نشان و مدال گرفت ، لذا به نظر اینجانب دریافت این نشان توسط مهندس غریب پور از دست این شخصیت کاری ، فکری و عملگرا و توانمند ، نشانه بروز این توانمندی ها در ایشان بوده و بروز این توانمدیها در یکی از مدیران ملی استان کهگیلویه و بویراحمد موحب فخر و مباهات است
    اینجانب این کسب این افتخار ملی برای یکی از فرزندان شایسته کهگیلویه و بویراحمد را به مردم شریف استان و خصوصاً به مهندس غریب پور تبریک میگویم و توفیق روز افزون ایشان را از درگاه ایزد منان خواستارم

  7. علی گفت:

    خوشمان امد .

  8. saeedkha گفت:

    به جنابعالی که در گذشته نیز مدیری توانمد بودید تبریک وشادباش میگوئیم هرچند سرت شلوغه وجواب تلفن را نمیدی

  9. مهدی گفت:

    زنده باد مهندس غریب پور درود بر شرف و غیرتت

  10. کریم روزبهان گفت:

    با سلام قدر زر زرگر بداند ، قدر گوهر گوهری با مراجعه به حافظه ، سوابق ذهنی و تجارب گذشته و همچنین عملکرد میدانی مدیران اجرایی کلان مملکتی در گذشته و حال ، میتوان دریافت که در حوزه های مدیریتی خصوصاً مدیریت در بخش صنعت کشور ، آقای نعمت زاده یکی از توانمندترین ، مدبرترین و قویترین مدیران و پیشکوستان حوزه صنعت در این مرز و بوم بوده و هست و برای محک زدن افراد و توانمندیهای مدیران ملی در این حوزه تخصصی ، باید از اینگونه افراد شاخص احوالشان را جویا شد و یا از دست این افراد بتوان نشان و مدال گرفت ، لذا به نظر اینجانب دریافت این نشان توسط مهندس غریب پور از دست این شخصیت کاری ، فکری و عملگرا و توانمند ، نشانه بروز این توانمندی ها در ایشان بوده و بروز این توانمدیها در یکی از مدیران ملی استان کهگیلویه و بویراحمد موحب فخر و مباهات است اینجانب این کسب این افتخار ملی برای یکی از فرزندان شایسته کهگیلویه و بویراحمد را به مردم شریف استان و خصوصاً به مهندس غریب پور تبریک میگویم و توفیق روز افزون ایشان را از درگاه ایزد منان خواستارم

  11. رستم گفت:

    تبريك به دوست خوب وشايسته

  12. صابر اسدزاده گفت:

    تیریک خدمت  جناب آقای مهندس و با آرزوی موفقیت های روز افزون سلامت باشید همیشه انشااله 

  13. توانبخش گفت:

    با سلام کسب این افتخار موجب شعف فراوان وتحسین دوباره اینجانب نسبت به افتخارات ونبوغتان شده وخوشحالی جامعه اقتصادی و مباهات مردم بویر احمد شریف را به همراه آورده است

  14. مانی گفت:

    lمهندس غریب پور عزیز موفقیتهای شما را تبریک عرض تموده وسلامتی شما و خانواده محترم رارا از درگاه خداوند منان طلب مینمایم(س.ا.ا)

  15. نیکنام گفت:

    باعرض درود وتبریک به مهندس غریب پور

  16. حمید زابلی نژاد گفت:

    تبریک خدمت آقای مهندس غریب پور که کارنامه درخشانی دارد

  17. سعید بیکران گفت:

    عرض سلام دارم  خدمت جناب اقای مهندس غریب پور.تبریک عرض میکنم خدمت شما که باعث افتخار استان هستین  و ارزوی موفقیت روز افزون شما را از درگاه خداوندمنان خواهانم.

  18. مجیدیان گفت:

    تبریک وآرزوی پیشرفت روز افزون برای مهندس عزیز که لایق بیشتر از اینها هستی و مایه فخر وآبروی استان .

  19. محرابي گفت:

    عرض تبريك خدمت اقاي مهندس غريب پوروهمه مردم استان به خاطرداشتن چنين فرزنداني

  20. م گفت:

    بویراحمد و بویراحمدی در همیشه تاریخ هر وقت فرصت بدست آورد ه به نیکی درخشیده است. مهندس غریب پور یک بویراحمدی اصیل و پاک نهاد است.او در همان عنفوان جوانی هم که در مسند فرمانداری بویراحمد قرار داشت به نیکی می درخشید به گونه ای که همه از پیر و جوان ، زن و مرد از وی راضی بودند. غریب پور انسانی بی ریا و متعهد و کارآمد است. ضریب هوشی خارق العاده ای دارد و قادر است در کمترین زمان سره را از ناسره تمیز دهد . بدون تردید وی در هر منسد ی که قرار بگیرد به جهت ویژه گیهای استثنایی شخصی به شایستگی می درخشد. بویراحمد به غریب پور و امثال غریب پور می بالد .
    از خداوندگار عالم خواهانیم هر کجا هست همیشه به سلامت دارش

  21. داودی،سیمان ساروج بوشهر گفت:

    با عرض تبریک خدمت مهندس عزیز

  22. مهران بنیادی گفت:

    واقعا باعث افتخار استانی مهندس جان

  23. مجید کرمی کالوس گفت:

    باعرض تبریک و ارزوی موفقیت روز افزون در تمام مراحل زندگی.

  24. باقریان/حسین گفت:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب مهندس غریب پور،امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت حضرتعالی باشیم ودر سایه الطاف حضرت ولی عصر(عج)بتوانید هر روز برگ افتخاری به افتخارات خود در خدمت به نظام ومردم که بالاترین عبادت نیز می باشدبیفزایید./خدمتگزار ملّت و اسلام باشید تا بزرگی بکنید بر همه دولتهای قدرتمند.حضرت امام خمینی(ره)صحیفه نورج 16، ص 164.

  25. حمید گفت:

    باآرزوی توفیقات روز افزون

     مایه افتخار استان کهکیلویهوبویراحمد

دیدگاه شما