شنبه 26 مهر 1393 - 16:37

اعلام زمان معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم

معاون پارلمانی وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری از معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم تا اوایل آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: محمدعلی نجفی یکی از گزینه‌های مطرح برای تصدی پست وزارت علوم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعدالله  نصیری‌قیداری، از معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری در اواخر مهر و اوایل آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: هنوز گزینه نهایی و مورد نظر مشخص نشده است.

وی ادامه داد: در خصوص زمان معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم همه چیز بستگی به رئیس جمهور داشته و وی به زودی تا اواخر مهرماه یا اوایل آبان نسبت به معرفی گزینه پیشنهادی اقدام خواهد کرد.

معاون پارلمانی وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری با بیان اینکه رئیس‌جمهور در انتخاب گزینه پیشنهادی وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری و همچنین معرفی آن به مجلس به تمامی جوانب توجه خواهد کرد٬ افزود: به طور حتم رئیس جمهور در انتخاب و معرفی فرد پیشنهادی برای تصدی بر وزارت علوم به نظر مجلس٬ شرایط سیاسی دانشگاه‌ها٬ توانمندی٬ تجربه و تخصص گزینه پیشنهاد و مقبولیت دانشگاهی وی توجه خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی بر مسائل علمی کشور و همچنین داشتن تجربه کافی در محیط دانشگاهی لازمه عهده داری مسئولیت وزارت علوم است٬ تصریح کرد: مدیریت در دانشگاه نیازمند توانمندی علمی بوده که این موضوعات به طور حتم در زمان انتخاب گزینه پیشنهادی وزارت علوم مدنظر رئیس جمهور خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=124812
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما