شنبه 26 مهر 1393 - 15:02

زمان بهره برداری کامل از کارخانه سیمان مارگون + تصاویر

وی با اشاره به اینکه مهمترین چالش پیشرو آب مورد نیاز طرح است افزود: رایزنی های لازم در رابطه با تامین آب مورد نیاز از فاصله 13 کیلومتری طرح و دو چاه که اکنون در مالکیت آب منطقه ای است در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از کارخانه بزرگ سیمان مارگون (هلال خاورمیانه) گفت: در نیمه اول سال 94 کارخانه سیمان مارگون به بهره برداری کامل خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه براساس پیش بینی های صورت گرفته فاز اول این کارخانه تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید افزود: در صورت مرتفع شدن مشکلات موجود، کارخانه سیمان مارگون در نیمه اول سال 94 به بهره برداری کامل خواهد رسید.

دیودیده گفت: با توافقات صورت گرفته در زمینه قیمت گذاری مشکل واگذاری و انتقال زمین سایت کارخانه حل شده و تسهیلات لازم در حال پرداخت است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین چالش پیشرو آب مورد نیاز طرح است افزود: رایزنی های لازم در رابطه با تامین آب مورد نیاز از فاصله 13 کیلومتری طرح و دو چاه که اکنون در مالکیت آب منطقه ای است در حال انجام است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بهره برداری از کارخانه سیمان مارگون نقش مهمی در توسعه منطقه و ایجاد اشتغالزایی و درآمدزایی دارد تاکید کرد: این امر با همراهی مسؤلین ذیربط از جمله آب منطقه ای بخصوص در ارتباط با واگذاری چاه به شرکت شهرکهای صنعتی استان، جهت تأمین آب شهرک صنعتی سقاوه و سیمان مارگون محقق خواهد شد.

دیودیده گفت: بخش سازه ای کارخانه به طور کامل تکمیل شده و تقریبا تمامی تجهیزات نصب و یا در محل سایت قرار دارد.

وی اظهار داشت: پرداخت های ارزی مصوب انجام شده و 240 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی و 100 میلیارد ریال از محل پست بانک مصوب و در حال طی مراحل جهت پرداخت است و قطعا نقش بسزایی در روند کار خواهد داشت.

1 2 3 4 5 6 8

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=124772
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مطلع گفت:

    کارخانه سیمان مارگون با اعتباری معادل 800میلیارد ریال تسهیلات ریالی و22میلیون یورو تسهیلات ارزی با عاملیت وهمکاری بانک سپه ساخته شده اونوقت اقایان با اطلاعات اندک خودشونو متولی میدونند .خسته نباشی جناب مهندس……..

  2. ناشناس گفت:

    مهندس بزرگوارکارخانه سیمان نامش مال مارگون نیروهایش بیرون ازاستان تامین شده اکثرجو انان این منطقه بیکارندوقتی هم مراجعه می کنندبرای کارگری ساده گیرشان نمی یادپس کی بایدحق به حق داربرسدمابچه اطراف کارخانه که بومی هستیم امیدی به وعدها نداریم خداکندمنجی پیدا شود

  3. علی گفت:

    ای بارکلا مطلع خوب که یادآوری کردی. ولی یه کم اطلاعاتت به روز تر کنی خیلی بهتره ای مبلغ مال سال 91 هست خود شیرین….

  4. معدن گفت:

    جناب اقای مطلع. مشخصه خودت بانکی هستی.
    میشه بگی کی معدنشو تامین کرده. اکتشاف کرده. واگذاری کرده. تا مجوز صادر نشه شما می تونین اصلا وام بگیرین و خیلی چیز های دیگه

  5. اخ و بخت مارگون گفت:

    اومدن کارخانه رو تو مارگون زدن اما خبری از نیروی بومی نیست و همه کادر و کارگرهاش از بیرون از مارگون میان در حالی که مارگون دارای خیل عظیمی نیروی تحصیل کرده وبیکار است. کارخانه سیمانی که قراره گرد وغبارش رو مردم مارگون استشمام کنن باید نیروهاش هم در اولویت استخدام باشن

دیدگاه شما