چهارشنبه 16 مهر 1393 - 23:25

وقتی سوداگر مرگ در یاسوج 100 گرم هروئین را با ناخالصی به 500 گرم تبدیل می‌کند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به مصرف‌کنندگان مواد مخدر گفت: توزیع‌کننده هروئین اقرار می‌کند که 100 گرم هروئین را برای سودجویی با اضافه کردن افزودنی‌های زیانبار به 500 گرم مواد تبدیل کرده است.

خبرگزاری فارس: وقتی سوداگر مرگ در یاسوج 100 گرم هروئین را با ناخالصی به 500 گرم تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سعید بالش‌زر امشب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات اساسی بر سر راه مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر در این استان را به دلیل واقع شدن این استان و به خصوص شهر یاسوج در مسیر ترانزیت قاچاق کالا دانست.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: دلیل این است که استان در مسیر منتهی به برخی از بنادر جنوبی همچون دیلم و گناوه قرار گرفته که تداخل این دو موضوع یعنی قاچاق کالا و همچنین قاچاق مواد مخدر کمی کار را دشوار کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که پلیس با این وجود کار خود را با قاطعیت و به نحو مطلوب انجام می‌دهد و تاکنون کشفیات خوبی داشته‌، تصریح کرد: هر چه قدر که قاچاقچیان به صورت حرفه‌ای مواد مخدر را در لاستیک خودرو و یا در باطری و اگزوز و یا در کپسول سی‌ان‌جی جاسازی کنند اما در برابر هوشیاری پلیس این ترفندها نقش بر آب می‌شود.

بالش‌زر در ادامه با هشدار به جوانانی که به مواد مخدر و به خصوص هروئین روی می‌آورند با ذکر موضوعی نگران کننده، گفت: فرد توزیع کننده هروئین که توسط مأموران ما دستگیر شده اقرار می‌کند که برای مثال 100 گرم هروئین را در یکی از شهرهای بزرگ مجاور خریداری کرده و برای سودجویی بیشتر آن را با افزودن ناخالصی‌هایی که بیشتر از نوع شیمیایی و بسیار خطرناک و مضر است به 500 گرم هروئین تبدیل کرده است.

وی با هشدار به کسانی که در دام این گونه افراد گرفتار می‌شوند، تصریح کرد: پلیس هشدارهای لازم را می‌دهد و در بحث پیشگیری و مقابله نیز همواره پیشقدم و پیشگام بوده است.

این فرمانده ارشد انتظامی با هشدار نسبت به رواج مصرف هروئین در شهرهای استان به خصوص در شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: این افراد سودجو هر گرم هروئین را به قیمت 30 هزار تومان با افزودنی‌های خطرناک توزیع می‌کنند که باید همه در این خصوص هوشیار باشیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=123721
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    این کارش حرامه و گناهه. کم فروشی میکنه. وای بر کم فروشان.

    • ناظر گفت:

      بویرنیوز خدایی چرا هر کامنتی رو منتشر می کنی؟این بابا اصلا نفهمیده اون بالا چی نوشته اومده کامنت گذاشته. کم فروشی می کنه!!!!!!!!!!!!!!!! اصلا وضعیه ها

  2. رستمی یاسوجی گفت:

    خدا لعنت کند کسانی که بخا طر پول زندگی جوانان و خانواده آنها را به این کابوس وحشتناک تبدیل کرده و در دام اعتیاد انداخته

  3. مشی ایمور گفت:

    دو خط آخر جالب بود: ( این افراد سودجو هر گرم هروئین را به قیمت ۳۰ هزار تومان با افزودنی‌های خطرناک توزیع می‌کنند که باید همه در این خصوص هوشیار باشیم).الان دقیقا منظور از کلمه همه چه کسانیه؟ مگه روغن یا برنج یا نون میفروخته که مصرف عمومی داشته باشه و همههههههه مواظب باشن.

  4. دوست گفت:

    با با بین عدل 4 و 5 از سمت پایین کلا عمده فروشی مواد مخدره دو برادر انحصاری واردات ان را به یاسوج دارند و روزانه افرادی از 14 تا 45 سال زیادی رو تغذیه می کنند همسایه هاش میگن بیکاره از وقتی اجاره نشین اونجا شده شغلش رو ارتقا داده و نیرو انتظامی هم کاری نداره

دیدگاه شما