چهارشنبه 16 مهر 1393 - 16:40

حوادث جاده‌ای دومین عامل مرگ و میر در کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث جاده‌ای دومین عامل مرگ و میر در کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق گزارشات پزشکی قانونی تصادفات و سوانح جاده‌ای بعد از بیماری‌های قلبی و عروقی دومین عامل مرگ و میر مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تصادف و سوانح جاده‌ای به عنوان یک معضل اساسی دامن‌گیر جامعه بشری است و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای کاهش این معضل اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی گفت: رویکرد اجتماعی کردن برخورد با سوانح و حوادث و برخورد با متخلفان از جمله برنامه‌های مورد نظر پلیس بود که اجرای طرح همیاران پلیس نیز در همین راستای است.

این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی این طرح و کمک دانش‌آموزان به پلیس در کاهش حوادث و سوانح تأثیر خوب و مناسبی در پی داشته است، عنوان کرد: با اجتماعی کردن برخورد با سوانح و حوادث و همکاری همیاران پلیس در این خصوص شاهد کاهش 21 درصدی آمار تصادفات فوتی و جرحی در شش ماه سال جاری هستیم.

انصاری بر نقش رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در فرهنگ صحیح رانندگی و کاهش حوادث اشاره کرد و افزود: فرهنگ‌سازی درست و مناسب در رانندگی منجر به کاهش حوادث رانندگی خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=123661
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما