چهارشنبه 16 مهر 1393 - 14:01

دهن کجی دانشگاه آزاد به مردم کهگیلویه و بویراحمد/ انتصاب حاشیه دار

گفتنی است در انتصابی عجیب، دکتر رحیمی ارسنجانی، معاون کنونی دانشگاه آزاد واحد یاسوج به عنوان نماینده نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

گروه سیاسی – متاسفانه از زمانی که مدیریت دانشگاه آزاد کشور به دست میرزاده افتاده اتفاقات عجیب و غریب زیادی در کشور در حال وقوع است، که در مطالب بعدی به بخشی از آنها خواهیم پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، دانشگاه آزاد که این روزها مورد انتقاد بسیاری از دلسوزان آموزشی کشور واقع شده، در اقداماتی معنا دار به انتصاب افرادی اقدام می کند که هیچ شایستگی برای پست های مد نظر ندارند.

گفتنی است در انتصابی عجیب، دکتر رحیمی ارسنجانی، معاون کنونی دانشگاه آزاد واحد یاسوج به عنوان نماینده نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

در حالی که نیروهای بومی خوشنام به عنوان گزینه های مطرح بودند اما دانشگاه آزاد در اقدامی عجیب ایشان را مطرح کرد.

گفتنی است که دکتر زاده باقری که قبلا دبیر منطقه بوده به عنوان جدی ترین گزینه به دلیل اصولگرا! بودن کنار گذاشته شده و نیز سایر گزینه های بومی هر کدام با یک انگ و تهمت از گردونه انتخاب خارج شده تا نوبت به رحیمی برسد.

اما دکتر رحیمی کیست؟

معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد یاسوج فرد پرحاشیه ای است و نقش وی در دانشگاه آزاد یاسوج به مثابه دکتر ارژنگ در دانشگاه یاسوج بوده و بسیاری از کسانی که منتقد عملکرد دکتر جانی پور بودند وی را عامل این انتقادات می دانستند.

میزان نارضایتی از حوزه آموزشی دانشگاه آزاد واحد یاسوج همواره یکی از دغدغه های اصلی مردم این شهر بوده و چندین بار از طریق همین سایت اطلاع رسانی شده است.

باید پرسید که چرا دانشگاه آزاد هیچ ارزش و بهایی به نیروهای بومی این استان نداده و نمی دهد و این امر ارتباط مردم را با دانشگاه آزاد دچار مشکل خواهد کرد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=123630
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. استاد گفت:

    افرین بر بویر نیوز واقعا حرف دل همه ما رو زدید واقعا به دکتر زاده باقری داره تو سیستم جدید میزاده ظلم می شه بنده خدا جه گناهی کرده که با دکتر مسعودی به تهران رفتند

    • حسینی گفت:

      به خدا قسم من با دکتر زاده باقری کارکردم حقش بسیار یسیار بالاتر از این حرفهاست ایشان یه نظم و دسیپلین مدیریتی خاصی دارند بیایید وجدان خودمون را ملاک قرار دهیم که چرا ناحق تخریبش می کنید خدایی در آخرت باید تاوان پس بدهید . البته خودش جایی عنوان کرده بود که تمامی کسانی که دنبال من به ناحق نامه نگاری می کنند را به خدا واگذار می کنم و اما دوستان آیا یه پست چقدر ارزش داره که آدم انسانیت را زیر پاا بگذاره به هرحال همه ما وجدان خود را ناظر قرار بدهیم و دنبال تخریب بچه های شایسته استان نباشیم ..رحیمی هم دیگه انتخاب شد و کاری از دست هیچ کسی ساخته نیست  فقط باید امید به آینده داشته باشیم . یا علی مدد 

      • مهمان گفت:

        جناب دکتر زاده باقری مدیری مدبر و کاردان و پرتلاش است و شایستگی خدمت در سطوح بالای مدیریتی کشور را دارد. ولی بعضی آدم های حسود کارشکنی می کنند. آقای دکتر نگران نباش خدا با شماست. این مدیران ضعیفی که امروزه در استان تصمیم می گیرند نمی توانند مانع پیشرفت جنابعالی شوند. آنطور که می دانم هدف شما خدمت کردن است. موفق باشید.

    • سعید گفت:

      سلام خدمت بویرنیوز:
      متأسفم که دکتر ارژنگ رو با دیگیری قیاس میکنی!!! قطعا مطمئنم که این قیاست از روی ناآگاهی بوده. اگر با آقای رحیمی و آقای ارژنگ برخورد داشته بودی متوجه تحلیل آبکیت می شدی. بابا ارژنگ برای دانشگاه یاسوج مانند بهمن بیگی برای آموزش در استان بود.

      • ناشناس گفت:

        اصلا این طور نیست ارژنگ تنها چیزی که از خودش بر جا گذاشت ،جناح بازی و …

  2. دانشگاه گفت:

    رحیمی ادم فوق لعاده مزخرفی است و جریان کتک خوردنش کاملا ساختگی بود

    • ارشدشیراز گفت:

      بویرنیوز بسیار شیوا و رسا تحلیل کردید واقعا جا دارد از پرسنل زحمت کش بویر نیوز خصوصا ….. تشکر و قدردانی کنیم. من یه بار با رحیمی برخورد داشتم واقعا از انسان بودنم شرمم شد و در عوض یه بار در دانشگاه ازاد شیراز کارم گیر افتاد و گفتن یه یاسوجی اینجاست و معاون آموزشی دانشگاه است و رفتم پیشش  دکتر زاده باقری خودش امد پیگر کارم و چنان ما رو شرمنده کرد که از بوبراحمدی بودم افتخار کردم  حالا خدایی ان بچه بومی حذف شده به خاطر عقاید و یه غیربومی جایگزین شده فقط باید بگویم تاسف…..

  3. یاسوج گفت:

    توقع ما از حاج زارع این است که سریعا رحیمی را برکنار و خود دکتر زاده باقری و یا بوستانی را جایگزین نماید

    • آگاه به مسایل دانشگاه گفت:

      بابا دانشگاه ازاد یاسوج با این تجمیعی که با علوم و تحقیقات صورت گرفت افتاده رو زمین یه نیروی توانمند میخواد که بلندش کنه و جمع کنه این حاشیه ها را .
      متاسفانه دکتر بوستانی هم که این همه بزرگش کرده بودند خدا وکیلی در حد این پست نیست. ایشان اصلا به دانشگاه توجهی ندارد سر کار نمیاد نسبت به همه چیز بی احساس و هیچ گونه احساس مسئولیتی نمیکند.کافیست این موارد به گوش دکتر میرزاده برسه سریعا دستور عزل ایشون را صادر میکنند.
      نیروهای اصولگرا را گذاشتند کنار .در یک کلام بسیار ضعیف و ناتوان هستند.

  4. کارمند گفت:

    خیلی برای امیری متاسفیم ایشان انجمن ها را وادار کردند که علیه بچه های بومی از جمله دکتر زاده باقری و فیاض بخش نامه بنویسند و اصول گرایی را به انها نسبت داد کل اتفاقات مقصر تشکل های دانشگاه است که توسط امیری اداره می شود

    • ناشناس گفت:

      دوست کارمند
      آقاي اميري نيزديک به دو سه سال است که هيچ ارتباطي با تشکل ها نداشته و ندارد. تشکل ها هم بر اساس عقيده و مرام سياسي شون اقدام مي کنند. نمونه بارزش پافشاري و مقاومت در برابر نيروهاي افراطي اصولگرا بود و تنها گزينه مورد نظرشون نيروي کارآزموده، توانمندو آکادميک جناب آقاي دکتر بوستاني برا رياست واحد ياسوج بوده.

      • تیرتاجی گفت:

        مکتوب و سند موجود است  که ایشان نامه نگاریکرده است . البته تشکلها توسط ایشان خط دهی می شد.

    • s.n گفت:

      فیاض بخش یه ادم معاملاتی هست وبس…….دکتررحیمی مردبزرگ مردبزرگ کم انسانی نیست وبایدم این پست به این اقای محترم اعتابشه.دکتررحیمی صدشرف بهترازافرادی هست که نام بردین….شمامیدونین دکترچندین کشورخارجی بوده……..درودبردکتردرودوبه امیدموفقیتهای روزافزون این دکتربالامرتبه وکارکشته…….همین دکتررحیمی بودکه 16رشته دکتراروبه دانشگاه ازادیاسوج اوردهمین دکتربودکه 30رشته ارشداورد…….حیف دکتررحیمی که این همه زحمت برااین دانشگاه میکشه……..خواهشادکترروباهرکسی مقایسه نکنید……دکتررحیمی ده نفرمث زارع روعزل نصب میکنه بعدشمااززارع توقع دارین……….قربان دکتروامثال دکتر…….خداوکیلی خندم گرفت بانظرات مضغرف

  5. دانشجو گفت:

    وای وای عذا است واقعا عذاست

  6. دانشجویان دختر گفت:

    عجب ظلمی به دانشگاهر ازاد یاسوج شد از نماینده مردم بویراحمد خواهشمندیم سریعا پیگیری و جلوگیری کند

  7. یاسوج گفت:

    دکتر زاده باقری بزودی به عنوان معاون هماهنگی استان فارس معرفی خواهد شد….

  8. دانشجو گفت:

    درمون این اقایوین فقط چماق لری و بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس! از ما گفتن!

    • فلاکت گفت:

      ادم قحطی بود . یکی بزارین که اداب معاشرت داشته باشه ..چون از دوستان گزوه موسوم به 5+1 میباشد وکاملا تحت امر گروه مذکور میباشد و آقای دکتر رهگشا بهایی به گروه مذکور نداده ضمنا درپاره ای موارد گروه 5+1 را توبیخ کرده ومورد بازخواست قرار داده باعث اتفاقات اخیر شده (گروه 5+1شامل مدیران حوزه مختلف دانشگاه میباشد) هرکه با این گروه در افتاد فاتحش خوندس …به امید روزهای روشن

  9. کارمند گفت:

    کتکو خیلی خوب شد ما هم بیاییم کتکو بخوریم

  10. دانشگاه گفت:

    رحیمی یاسوج را نابود کرد استانو هم نابود کی کنه؟

  11. رضا گفت:

    خداوکیلی ببین چند نفر از رحیمی راضی بودند؟ واقعا متاسف هستیم چون ایشان به درد مدیریت نمی خورند حق مردم بویراحمد همینه 

  12. استاد واحد یاسوج گفت:

    قابل توجه دکتر بوستانی
    100درصد اعضا هیئت علمی دانشگاه ازاد یاسوج از رحیمی ناراضی هستند در واقع نامه ای جمع اوری شده بود که خدمت شما بیاریم که از معاونت عزل شود حالا شد معاون هماهنگی؟ به خدا انگیزه از اساتید گرفته می شود.

  13. دانشگاه ازاد واحد یاسوج گفت:

    قابل توجه دکتر بوستانی
    100درصد اعضا هیئت علمی دانشگاه ازاد یاسوج از رحیمی ناراضی هستند در واقع نامه ای جمع اوری شده بود که خدمت شما بیاریم که از معاونت عزل شود حالا شد معاون هماهنگی؟ به خدا انگیزه از اساتید گرفته می شود.

  14. ناشناس گفت:

    بویر نیوز شما در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به دنبال مسئول این تغییرات بگردید. آقای رحیمی از سازمان مرکزی حمایت می شوند و احتمالا فردی هم که حامی ایشان می باشد هم در دوره جاسبی و دانشجو و میرزاده در همان سازمان بکارش ادامه میده. چون بعد از تغییر سه رئیس دانشگاه یاسوج ایشان محکم سر جای خودشون موندند و تکان هم نخوردند . لیاقت و علم و … این حرفا در کشور ما یه تعارف و یه حرف کلیشه ایست و تا پشتوانه قوی نباشد هیچ فردی نمیتونه در این حد خودش رو در یه پست حفظ کند. با تشکر از شما که چند بار این جریان رو پیگیر کردید وبرای ما هم تقریبا روشن که ایشان خواهند ماند و امیدواریم این مطالب که متاسفانه هیچ تاثیری در مسئولین نداشت تلنگری به این آقا باشد تا حداقل در فتار های شخصی خود تجدید نظر کنند.

  15. هیئت علمی گفت:

    با تشکر از بویرنیوز.بخدا داره در حق دکتر زاده باقری ظلم می شه.واقعا می بایست به  حال دانشگاه ازاد افسوس خورد که بها به گزارشات دروغین افراد می ده و دکتر زاده باقری را به بهانه اصول گرایی و هم تیم بودن با اقایون دانشجو از پستهای مدیریت کنار می گذارد.بدون از هر گونه تعصب و قضاوت اشتباهی برای همگی قسم می خورم که نظم و مدیریت دکتر زاده باقری با هیچکدام قابل مفایسه نیست.و چون از نظمش می ترسن و همچنین دلی برای استان نمی سوزونن با امدنش مخالفت می کنن. 

  16. دانشگاه ازاد گفت:

    به عنوان کسی که از اول با این قضایا از نزدیک شاهد بودم می خوام جهت روشن شدن افکار عمومی مواردی را عرض کنم.دکتر زاده باقری چند سال قبل برای مدیریت دانشگاه ازاد گچساران مطرح شد که از همانجا جهت تخریب ایشان نامه نگاری ها شروع شد.ولی در جریان قبل دانشگاه ازاد گوششان به این حرفهای خاله زنکی بدهکار نبود و با توجه به شایستگی های ایشان در رده های بالای مدیریت از ایشان استفاده کردند.ولی در دوره جدید برای مدیریت دانشگاه ازاد مطرح شدند که متاسفانه با نامه نگاری های دکتر…….دست به تخریب ایشان زدند و در اصل خودزنی کردند.البته ناگفته نماند که …. هم در این راه کم نگذاشت.تنها انگی هم که به دکتر می توانستند بزنن می گفتن که اصول گراست.در حالی که هر کس با روحیات ایشان اشنا باشد می تواند به روشنی درک کند که ایشان اصلا به این چیزها توجه نمی کند و تنها به کار و پیشرفت توجه دارد.و در اخر چیزی جز تاسف فراوان برای این اقایان و برای جامعه دانشگاهی نمی شه خورد.انشالا روزی برسد که افراد بر اساس شایستگی انتخاب شود.

  17. ناشناس گفت:

    نمیدونم تا چه حد اصولگرا و اصلاح طلب بودن در این جابجایی ها نقش داشته . لطفا به افرادی که بعد از تغییرات و آمدن میرزاده پست گرفتند نگاهی کنید . ناطق نوری از سران اصولگرا یان در چند سال پیش , جاسبی از اعضای موتلفه که بر اصولگرا بودن خودش تاکید داره,تیمو ر علی عسکری از نیروهای اصولگرای مشهد, باقر لاریجانی از نیروهای اصولگرا و برادرعلی و صادق لاریجانی و آقای طه هاشمی از نیرو های اصولگرا و مدیر مسئول سابق روزنامه انتخاب. لطفا اگه از بقیه پست ها کسانی اصلاح طلب هستند معرفی کنید تا ما آشنا شویم. در سالیان اخیر هر چه افراد ی بودند که برای اصلاحات تاوان دادند . عده ای هم خوب نان اصلاحات رو خوردند و برای آنها اصلاحات فقط نامی بود برای رسیدن به نان و نوا که یکی جریان کارگزاران سازندگی و همین جریانات حاکم بر دانشگاه آزاد می باشد. عده ای از اینها هم به تازگی کباده آزادی میکشند در حالی که هیچ اعتقادی به آن ندارند و همان دیکتاتوری محضی که سابق در این دانشگاه حاکم بود هنوزم ادامه دارد و گرنه باید به افکار افکار عمومی و رسانه ها که به نوعی نماینده افکار عمومی هستند , احترام میگذاشتند تا شاهد انتصاباتی اینچنین نبودیم.

  18. مهمان گفت:

    خانواده بزرگ دانشگاه آزاد که توسط دانشمند عالیقدر جناب آقای دکتر جاسبی و با رهنمود بزرگ مرد تاریخ جناب آقای آیت الله رفسنجانی بنا نهاده شده بود و در زمانی نه چندان زیاد توانست در پهنه ایران عزیز گسترش یابد و تحولات بزرگ علمی ، اقتصادی و فرهنگی ایجاد کند، بعد از ایشان(دکتر جاسبی ) متأسفانه راه نزول را پیموده است. بطوریکه با تشکیل منطقه بعد دبیرخانه ، بعد هیأت امنا و بعد هم معاون هماهنگی تشتت و سردرگمی در دانشگاه های آزاد بخصوص در استان ک.ب حاکم شده است. روسای دانشگاهها اختیار چندانی ندارند. در استان ک.ب آقای نماینده، تاج. تصمیم گیرنده است. هیأت امنائی شدن دانشگاه قوز بالا قوز شده است. معاون هماهنگی که با آنچه طی ماههای گذشته دیده شده است فقط هزینه تراشی است و عملکرد چندانی نداشته که هیچ،بلکه برای روسای دانشگاه ها هم باعث بلاتکلیفی شده است. آقای دکتر میرزاده تکلیف چیست؟ چرا دانشگاه آزاد اینقدر آشفته بازار شده است؟ فردی را بعنوان معاون هماهنگی معرفی می تمایید که بدون شک در بین کارکنان حتی 20 درصد موافق وی نیستند. عملکرد ایشان ضعیف بوده است.با احساسات مردم بازی می شود. مدیریت دانشگاه آزاد در سطح کلان کاری بسیار دشوار است شما را به خدا اندکی دقت کنید.
    نگذارید افرادی مانند بعضی مسئولین اجرائی استان در کار دانشگاه دخالت کنند. بهترین افراد برای مشورت خود کارکنان دانشگاه هستند. به عملکرد افراد توجه کنید. پول دانشگاه که قروش قروش بدست می آید به جیب افرادی تحت عنوان اعضا هیأت امنا واریز می شود که عمدتأ نه از کارکنان دانشگاه هستند و نه سنخیتی با آن دارند. ایجاد معاون هماهنگی هزینه ها را چند برابر ، مدیریت را مشکل و برنامه ریزی را مشکل کرده است هیچکس تکلیف خود را نمی داند. معلوم نیست کی به کیه. خدایا به داد دانشگاه آزاد برس.

    • کارمتد گفت:

      این قانون ماست که نیروی بد را برداریم نیروی بدتر بذاریم معاون هماهنگی هم مسخره شد رهگشا را گفتند ضعیفه نمیتونه علوم وتحقیقات را اداره کنه برداشتن گذاشتن معاون هماهنگی حالا رحیمی را میگن نمیتونه اموزش را اداره کنه ونیروی جایگزینش را معرفی کردند برمیدارن میذارن معاون هماهنگی پس معلومه معاون هماهنگی بدرد نمیخوره وشد مصلحت نظام

  19. همشهری گفت:

    توچه دانشجویی هستی که عزاراهم غلط می نویسی.نوشته ای (عذا)جای تاسفه

  20. حسین گفت:

    معترضین محترم باید بدانند این انتخاب در شرایط فعلی که نیرو های بومی همدیگر را تخریب می کنند کم هزینه ترین راه حل بوده است.ضمن اینکه معاون هماهنگی در مصوبه شورای انقلاب فرهنگی پیشبینی نشده است و پستی ناموجه و غیر ضروری است، همان بهتر که یک غیر بومی مسئولیت آن را تقبل کند شاید دوئل های دو نفره و چند نفره اساتید بومی مدعی ختم به خیر شود. کسانیکه نماینده را به دخالت دعوت می کنند باید بدانند بیشتر مشکلات دانشگاه ها ناشی از دخالت نمایندگان است اساتید و کارکنان با سابقه و خوشنام و دانشجویان نخبه مناسبترین و ذیحق ترین افراد برای اعلام نظر و بهترین مرجع مشورت هستند. امیدوارم هرچه زودتر اساتید با سابقه دانشگاه های استان تشکلی صنفی تشکیل دهند و از شان دانشگاه دفاع نمایند و اجازه ندهند دانشگاه ها مثل سایر ادارات به تیول نمایندگان تبدیل شود و نمایندگان هم بدون چشمداشت دریافت مابه اذا از نظرات تشکل اساتید پشتیبانی نمایند.

  21. یک عضو هیات علمی گفت:

    با سلام
    ضمن احترام به همه دوستانی که کامنت گذاشتند نکاتی چند را خدمتشان اعلام میکنم.
    1- با نظر کلیه دوستان مبنی بر استفاده از نیروی بومی کاملا موافقم و هیچ دلیلی ندارد وقتی در دولت اصلاح طلبی که سر کار است با وجود اینهمه نیروی بومی متعهد اصلاح طلب در استان از نیروهای اصلاح طلب غیر بومی برای مناصب مهم استفاده شود.
    2- اساسا معاون هماهنگی مسولیتی کاملا تشریفاتی است و واقعا با وجود بقیه معاونتها، چیزی جز افزایش هزینه برای سیستم دانشگاه آزاد ندارد.
    3- دولت جدید کاملا این حق را دارد که از نیروهای اصلاح طلب و معتدل استفاده کند و از آنجا که در بین طیف اساتید اصلاح طلب هم خوشبختانه اساتید متعهد و کارآزموده و قوی کم نیستند دلیلی برای استفاده از نیروهای اصول گرا اصلا وجود ندارد.
    4- از آنجا که این مقاله ساعت 14:01 دقیقه امروز در سایت درج شد و در ساعات اولیه آن چندین کامنت در حمایت از آقای زاده باقری که تماما هم محتوای مشابهی دارند گذاشته شده بودار است و اساسا ایشون در ادوار گذشته امتحان خود را پس داده و با وجود حمایتهای ایشون از افرادی که بطور علنی مقابل آقای هاشمی موضع گرفته بودند دیگر جایی در مناصب دانشگاه آزاد در این استان نخواهند داشت لطفا بیهوده تلاش نکنید.

    • بادلان گفت:

      آقا و یا خانم هیئت علمی به نظر شما اصولگراها در این استان دیگه باید بروند و بمیرند ؟شما اگه دقت کنید خود جاسبی اصول گراست و یا خود رفسنجانی و سابقه ایشان آیا اصلاح طلب محض بودند؟ خیر من با ایده شما استاد محترم کاملا مخالف می باشم . تیم مدیریتی جدید دانشگاه آزاد فقط و فقط به فکر خودشان هستند شما نگاه کنید فرهاد دانشجو چقدر مخلص بودند فقط درجهت مصالح دانشگاه حرکت می کردند.و آیا در زمان دانشجو به این صورت عمل می شد و سیاست حذف و قیچی را مدنظر داشتند؟ دکتر دانشجو می گفت درهای دانشگاه آزاد به روی تمامی جریانها باز می باشد و عمل هم کرد اما میرزاده چی ؟ خودش مستقیم برروی اسم زاده باقری خط قرمز کشید و گفت چون در زمان دانشجو چند حکم داشتند دیگه  نباید باشه .من قصد دفاع از شخصی خاصی  را ندارم اما فقط و فقط و  فقط اعتقاد به حق حق حق و عدالت عدالت  عدالت دارم . موفق باشید اینشالا یه پستی تو این سیستم جدید گیر شما اصلاح طلب هم بیاید.

      • ناشناس گفت:

        آقا یا خانم اصولگرا بحث مخالفت با آقای رحیمی است . خیلی ببخشید جناح اصولگرا سالانه چه اندازه از هزینه های دانشگاه رو تامین میکنه!!!

  22. ناشناس گفت:

    متاسفانه اساتید دانشگاههای استان کاملا نسبت به مسایل درون و خارج دانشگاه بی تفاوت هستند.وقتی اساتید وارد مسایل نشوند یک عده غیر دانشگاهی با لابی نمایندگان وارد عمل میشوند و کارهای جبران ناپذیری انجام
    میدهند

  23. استاد دانشگاه گفت:

    متاسفانه بحث غیر بومی و طایفه گرایی باعث عقب ماندگی استان ما شده است. رحیمی بالاخره اصلاح طلب است، استاد دانشگاه است ، چرا اینقدر موضع گیری منفی علیه ایشان صورت می پذیرد؟ چرا تعصبی فکر میکنید؟ مگه بومی های استان

  24. دوست گفت:

    یکی از کارهای بسیار خوب و بجا و شایسته دکتر رحیمی(که البته بیشتر میشه گفت دکتر بوستانی) حذف بسیاری ازاساتید حق التدریس بی سواد بود که صرفا بخاطر ارتباط با هیات رییسه وارد سیستم استادی شده بودندو بسیاری ازآنها نیز دانشجوی تنبل خود واحد علوم و تحقیقات یاسوج بودند.
    بخاطر این کار شایسته ایشون بنده واقعا جسارت و تدبیرایشون و دکتر بوستانی را تحسین میکنم چرا که واحدی با درجه جامع واقعا حیف بوددارای همچین اساتید بی سوادی باشد.

    • ناشناس گفت:

      اگه بحث شجاعته, به چه دلیل آقای رحیمی که در این چند سال بر پست معاونت آموزشی چنبره زده بودند و با عزل و انتصاب چند رئیس ایشان محکم بر پست خودشون پابرجا مونده بودند , هیچ اعتراضی به نحوه استخدام ها نکردند؟ مگه ایشان چندین سال معاونت آموزشی نبودندچرا سکوت کرده بودند؟ متاسفانه در دانشگاه آزاد که با بول دانشجویان داره اداره میشه , و با وجود سیستم دیکتاتوری که از قبل بر آن حاکم بوده , هیچ بهایی به دانشجویان داده نمیشه و رسانه های استان هم به هر دلیلی سکوت کرده اند و تنها همین سایت بویر نیوز در چند مورد مشکلات دانشجویان را پیگیری کرده است.

    • ناشناس گفت:

      البته اساتید استان فارس که هم استانیهای خودشون رو حسابی تحویل می گیرند از این قاعده مستثنی هستند .

  25. بیطرف گفت:

    خدا وکیلی به عنوان یه مدرس پاره وقت میگم رحیمی به درد مسوول دفتر هم نمیخورد.بدبخت و استان ما

  26. ناشناس گفت:

    نیروهای بومی ؟؟؟؟؟!!!!!!!

  27. دانشجو حقوق گفت:

    الهی شکر که دکتر رهگشاه رفت…….کاش میشد از مدیر گروهی هم برش دارن/////خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  28. دلسوز گفت:

    واقعا جای تاسف است که جوانان بویراحمدی که محرومیت منطقه را چشیده اند بیرون از گود موندند اما افراد غیر بومی بی صلاحیت سکاندار مجامع علمی استان شده اند.همین اقای رحیمی که متخثص زراعت هستند!! وقتی دکترا قبول شدند بدلیل سوابق بسیار ضعیف ایشان حتی در دانشگاه شهر خودشان که کارمند هم بودند بکار گرفته نشدند اما ما بدون توجه به جوانان اصیل خودمان همین شخص را اوردیم و بدون اینکه سرزونی صلاحیت داشته باشند معاون گذاشتیم و حالا هم که …….. خدا میداند شاید در همین یاسوج خودمان حداقل 100 نفر جوان شایسته تر از ایشان وجود دارد.همه کسانی که دانشگا با ایشان برخورد داسته اند اخلاق بسیار زشت ایسان را دیده اند.جناب اقای دکتر جمالزاده شما با چه منطقی ایشان را انتخاب کرده اید.؟؟؟ به شما تذکر میدهیم برای دومین با ..  بار اول اقای بوستانی غیر بومی و این هم دومیش!! اگر نظرتان را اصلاح نکنید انقلابی عمل میکنیم .

  29. میرزا گفت:

    کو مه نونی که دنیا زوربرسییه

  30. دانشجو گفت:

    دکتر رحیمی یکی از افراد توانمندوپر کاردر دانشگاه میباشد ولیاقت او بیشتر از اینهاست .

  31. روزگار گفت:

    شتر درخواب بیند پنبه دانه

  32. محمد گفت:

    سلام
    آن موقع که دکتر مسعودی به بچه های لر بها می داد و همه جا آوازه آن ها بلند بود همین آقایانی که امروز التماس می کنند فریاد می زنند علیه ایشان چه می کردنند.
    چه تخریب ها علیه ایشان داشتند. ……………………….

  33. دانشجویان پرستاری 91 گفت:

    از استاد محترم سرکار خانم مختاری به خاطر رفتار و منش متواضعانه و روش تدریس عالی و رهنمود های دلسوزانه اش تقدیر و تشکر می کنیم همیشه باید خوبها را از دست بدهیم تا قدردان شویم……………………………………………………….

    • ایلامی گفت:

      خدا خیرش بده من 3 ترم میکروب افتادم ولی یاد نگرفتم چطور پنی سیلین مقاوت انتی بیوتیک میده مثال قفل و کلیدش تا اخرین لحظه مرگ یادم میمونه کاش میکروب بازم میفتادم تا یه بار دیگه با ایشون پاس کنم

      • ترم بوقی گفت:

        شنیدم که ایشون برای ادامه تحصیل در رشته ی ایمونولوژی روانه ی غربت می شوند دم این دوشیزه ی شیر زن بویراحمدی گرم یاد بگیر آقا و خانم فلانی که بخاطر اینکه پز مدرک و خارج رفتنت رو بدی ترجیح میدی ما هیچی از درس نفهمیم

  34. پرستار91موسی گفت:

    صدیقه مختاری سی بیسواد تشریف داشتن نمره کیلویی بهت داده اینجوری تعریفشو میدی .

  35. م.ح گفت:

    هر کی رسیده یه مدرکی گرفته اسم خودشوگذاشته استاد

  36. من گفت:

    والا بخدا با این نوناشون

  37. ناشناس گفت:

    با تمام این اوصاف , رحیمی حیا کن استان ما رو رها کن!!

دیدگاه شما