یکشنبه 13 مهر 1393 - 12:11

مرگ دلخراش یک نوجوان در گنجه ای بویراحمد + تصاویر

این در حالی است که نوجوان فوت شده و دیگر سرنشین مصدوم آن از اهالی روستای گنجه ای بوده و بعد از تصادف ازدحام بسیاری زیادی در محل حادثه روی داد.

برخورد شدید یک دستگاه موتوسیکلت و یک دستگاه پراید در کیلومتر ۸ جاده یاسوج به سی سخت حادثه ای دلخراش آفرید که منجر به مرگ یک نوجوان شد.

1

این تصادف در ساعت ۱۹ امروز شنبه در حوالی روستای گنجه ای بزرگ که در ۸ کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد روی داد و بر اثر آن یک نوجوان که سرنشین موتورسیکلت بوده پیش از رسیدن نیروهای اورژانش فوت شد.

هم چنین سرنشین دیگر موتور سیکلت و راننده خودروی پراید به شدت مصدوم شده و پس از رسیدن اورژانس ۱۱۵ به یاسوج اعزام شدند. برخورد این دو وسیله نقلیه با یکدیگر به حدی بوده که جر بخش کوچکی از باک موتور تمامی قسمت های آن متلاشی شده بودند و خسارت بسیار شدیدی هم به پراید وارد شده بود.

2

حاضران در حادثه، ضعف بدنه پراید که دربرخورد با یک موتور سیکلت دچار این همه خسارت شده بود را بسیار عجیب می خواندند. این در حالی است که نوجوان فوت شده و دیگر سرنشین مصدوم آن از اهالی روستای گنجه ای بوده و بعد از تصادف ازدحام بسیاری زیادی در محل حادثه روی داد.

3

بسیاری از حاضران در صحنه با انتقاد از مرکز فوریت های پزشکی، حضور اورژانس در محل تصادف را بسیار با تأخیر خواندند و می گفتند درصورتی که اورژانس زودتر می رسید ممکن بود نوجوان فوت شد نجات یابد.

4

5

6صبح زاگرس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=123238
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پرستار گفت:

    ای خدا تا کی ما شاهد مرگ دلخراش دوستانمان باشیم. خدابیامرزش

  2. من گفت:

    خدا وپراید وسازنده اش نخو

  3. ممدوح گفت:

    صحنه تصادف و مکانیسم حادثه نشان میده که اگر این مصدوم هم در ورودی اتفاقات هم تصادف میکرد باز هم فوت میکرد.اگر کلاه ایمنی میداشت خطر فوت خیلی کمتر میشد. باید راهنمایی و رانندگی و پلیس راه به راکبان موتور سیکلیت بدون کلاه ایمنی اجازه تردد ندهند تا کمتر شاهد این حوادث مرگبار باشیم.

  4. اصلاحات گفت:

    واقعا اعصابم خورد شد اخه چرا رعایت نمی کنن

  5. ناشناس گفت:

    این تصادف وحشتناک اگه جلوی در اورژانس هم اتفاق می افتاد باعث مرگ سرنشین میشد، خدابیامرزش وبه خانواده اش صبربدهد

  6. م گفت:

    خدا به خانواده اش صبر بدهد – حیف شد – بدن سفیدش مثل ماه می درخشد اما افسوس که روح در قالب ندارد

  7. محمد گفت:

    سلام به همه دوستان
    من خودم از نزدیک تصادف رو دیدم باعث تاسف است که مسولین اومدن اتوبان درست کردند اما نه چراغ دارد و نه بلوار همین جوری گذاشتند این قسمت هم شب نور ماشین روبرو هم دید رو محدود میکنه اخه تا کی باید اینجوری باشه.
    باید چند نفر قربانی بشن تا این جاده درست بشه.

  8. باران گفت:

    امروزم اون موتر سوار دیگم فوت شد .خدا رحمت شون کنه

  9. دنا گفت:

    تو همین جاده هر شب شاهد تردد موتور سوار هایی هستیم بدون چراغ و کلاه ایمنی……….ٌ..

  10. لر گفت:

    کار خدا رو میبینی داشتن میرفتن عروسی که این اتفاق براشون افتاد.اعضای بدن یکشونو اهدا کردن

  11. تتت گفت:

    خدا رحمتشون کنه.اون یکی جوون بدنش امشب اهدا میشه.دم مردم این روستا گرم هر ساله مردمشون اهدا عضو دارن…

  12. / گفت:

    راننده مقصر بوده

  13. اكبر گفت:

    اين است ماشين بيست ميليوني آقاي نعمت زاده پاسخ گو باش

  14. پاسخ گفت:

    بی احتیاطی از راننده پراد بوده که مخالف موتورسیکلت حرکت کرده است علتش هم عدم سختگیرانه پلیس در استان ما خصوصا شهرستان یاسوج و حومه می باشد که از جمله :عدم استفاده از کلاه ایمنی متور سواران – سرعت غیر مجاز در خیابان ها و برون شهری – عبور از چراغ قرمز- سوء استفاده خود روهای شخصی بعنوان مسافر کش و شیشه های دودی-پارک دوبله و در مسیر های حمل با جرثقیل و ممنوعه از جمله تخلفاتی است که راهنمایی و رانندگی برخورد قاطع نمینماید.

  15. نامی گفت:

    سلام.خدارحمتشون کنه.ولی همیشه یاد گرفتیم بعد از اتفاق افتادن حادثه ای تا چند روز دنبال مقصز بگردیم بعدش دوباره یادمون میره تا حادثه های بعدی.چرا هیچوقت بدنبال پیشگیری قبل از وقوع نباشیم که شاهد چنین صحنه های دلخراشی نباشیم.نیازی نیست آدم سر صحنه تصادف باشه تا این صحنه های دلخراش و ضجه های مادر و خواهر و برادر وپدری رو بشنوه تا تن آدم بلرزه.عکسها گواه عمق دلخراش بودن این تصادف رو نشون میده.مسئولین بفکر باشید بیدار شید.شاید فردا یکی از این اتفاقات برای عزیزان خودتون بیفته.نگذارید فردا افسوس امروز رو بخوریم

  16. ناشناس گفت:

    مقصر اونیه که مرده بعدش چه فرقی میکنه همه دعا کنیم اگه اتفاقی بیفته همیشه برا مسولین بی کفایت باشه نه مردم بیچاره خدا رخمتشون کنه

  17. ناشناس گفت:

    مشکل جاده هاست و کم فرهنگی

  18. سی سخت گفت:

    بهتر بود عکس فرد فوت شده را روی سایت نمی گذاشتید.خانواده اون مرحوم درد و زجر شان بیشتر می شه.

  19. ممسنی ظلم بار گفت:

    خدا بیامرزشون از طرف متور سواران ممسنی

  20. عابد گفت:

    این نقطه نیاز به یک پل زیر گذر جهت عبور روستای گنجه ای دارد.

  21. سی سخت گفت:

    بویر نیوز چرا کامنت مربوط به ایراد از پلیس راه را روی سایت نگذاشتی.

  22. سی سختی گفت:

    مقصر پلیس راهه که به جای راهنمایی فقط به فکر جریمه کردن خودروها میباشه اگر مقداری اموزش به راکبین موتورسیکلت برای استفاده از کلاه ایمنی و نوع استفاده از موتورسیکلت را بدهد میتواند کمتر شاهد چنین حوادثی میباشیم.

  23. از دنا گفت:

    جاده ای که چهار خطه میشه باید گارد ریل وسط و روشنایی برای شب و خط کشی شده باشه قبلا هم حوادث زیادی که منجر به فوت شده را در این قسمت شاهد بودیم.

  24. مادر گفت:

    خدا رحمت کنه اون دو نوجوان رو خدا به خانوادهای عزادارشون مخصوصاً پدر و مادرشون صبر بده ،خدا به اون راننده ماشین که به کما رفته شفای عاجل بده .کاش این صحنه های دلخراش درس عبرتی برای همه بشه تا دیگه شاهد چنین تصادفاتی نشیم .از مسئولین هم خواهش داریم برا جون انسانها ارزش قائل باشند جاده ها رو استاندارد درست کنند.

  25. پیمان گفت:

    خدا صبر و تحمل و خانواده اشو بیه..وجی ای حرفل بریت  ودین مسئولل تا و فکر مردم و جادیل بون

  26. احساس گفت:

    خدا رحمتشون کنه براي شادي روحشون صلوات
    مقصر دولته که اين جادشه نه چراغ نه بلوار فصل سرما که هم چاه درست ميشه

  27. احساس گفت:

    اي اقايي که مسئولي واقعا فکرشو کن اگه جاده بلوار داشت””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

دیدگاه شما