پنجشنبه 10 مهر 1393 - 20:26

چه کسانی از حاشیه سازی برای شورای شهر یاسوج سود می برند؟

در کمتر شهر و حتی روستایی مشاهده می شود که چنین تشکل مردمی اینچنین درگیر سیاست بازی و سیاست زدگی شود که باعث تعلیق عملی شورای شهر و به تاثیر زیانبار آن بر شهرداری شود که متاسفانه در شهر یاسوج این موضوع به سرحد خود رسید.

گروه اجتماعی – روز چهارشنبه نهم مهرماه سالجاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد تا پس از یک ماه کش و قوس سال دوم فعالیت این شورا رسما از سر گرفته شود.

به گزارش «بویر نیوز»، بیش از یکماه قبل انتخابات هیئت رئیسه این شورای برای سال دوم برگزار شد اما به دلیل آنچه محل برگزاری آن غیر از محل شورا بوده است، لین انتخابات با حاشیه های فراوان همراه شد و باطل شد تا سرانجام بعد از یک فاصله زمانی نسبتا طولانی مجددا این انتخابات برگزار شود.

بر اساس انتخابات روز چهارشنبه ترکیب هیئت رئیسه برای سال دوم مشخص شد و چیزی که مشهود است اینکه نتبجه آن با انتخابات باطل شده هیچ تفاوتی نداشت و تنها در میان بیش از یکماه عملا شورای شهر یاسوج تعطیل بود که قطعا ضرر و زیان آن فقط متوجه مردم شهر یاسوج خواهد بود.

aaaaaaaa-426x300

شورای شهر یاسوج که از روزهای اول آبستن حوادث و حواشی بود، مستعد یک جرقه کوچک برای حاشیه سازی و جنجال پردازی بود که این اتفاق در ایم اخیر به وضوح مشاهده شد.

نکته تاسف باری که در این یکماه تعلیق شورای شهر یاسوج به چشم می آید حضور فعال حاشیه پردازانی بود که به هر نحوی تلاش داشتند تا فضا را ملتهب کنند و در روند کار شورا اخلال ایجاد کنند که البته به هدف خود رسیدند ولی بی شک مقصود اصلی آنان نه خیرخواهی و صلاح مردم بود بلکه رسیدن به مقاصد و اهداف شخصی و جناحی بود که با انتخابات مجدد و تکرار نتیجه گذشته، سودی عایدشان نشد.

در این میان حضور پررنگ برخی از مسئولان استانداری و چهره های سیاسی و همچنین چهره های صاحب نفوذ در دامن زدن به اختلافات باعث شناخت بهتر مردم از افراد و برخی صاحبان نفوذ شد که یقینا در آینده باید شاهد عواقب آن برای این افراد باشیم.

در کمتر شهر و حتی روستایی مشاهده می شود که چنین تشکل مردمی اینچنین درگیر سیاست بازی و سیاست زدگی شود که باعث تعلیق عملی شورای شهر و به تاثیر زیانبار آن بر شهرداری شود که متاسفانه در شهر یاسوج این موضوع به سرحد خود رسید.

در همه شوراها اختلاف نظر و چند دستگی بوجود می آید که اساس وجود شورا نیز بر این اختلاف سلیقه ها بنا شده است اما اینکه عده ای سعی بر دامن زدن به این اختلافات را داشته باشند به هیچ روی پذیرفتنی نیست و باید مشخص گردد چه منافعی در پشت درهای شورای شهر نهفته است که عده ای بی تاب رسیدن به آن هستند و اگر نتوانند به هدف خود برسند اینچنین شورای شهر را درگیر حاشیه می کنند!؟

امید است اعضای محترم شورای شهر یاسوج که بیش از گذشته در کانون توجه قرار دارند بر عهدی که با مردم بسته اند وفادار بمانند و برای آبادانی شهر توریستی یاسوج و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اهتمام ورزند و اجازه ندهند منافع عمومی مردم این شهر توسط برخی پایمال شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122996
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    فقط مهندس علیپور 

  2. توجه مهم گفت:

    این مشکلات و دو برهم زنی ها فقط کار اردشیری است آن هم برای رسیدن به اهداف گروه کوچکی که در خارج از شورا برای او تصمیم می گیرند و چهار نفر رفیق او خبر از حیله گری وی ندارند چون اگر داشتند منافع مردم را اینقدر فدا نمی کردند و تاریخچه شورا را خراب کنند که یکی مثل دهراب پور فکر کند چون من نیستم شورا به هم ریخته

  3. ناشناس گفت:

    ککا جون خت اگر دهرابپور رو مردم قبول داشتن خوب رای بهش میدادن دیگه این حرفات تکراری شده

    • ناشناس گفت:

      اگر اخلاق رعایت میشد حاج دهرابپور نفر اول میشد روی صندوقهای رای معامله گری بود که حاج دهرابپور اهلش نبود

    • ناشناس گفت:

      دهرابپور اهل معامله گری و پارتی بازی و سوئ استفاده نیست و مردم یاسوج او را قبول دارند

  4. سیسی گفت:

    دنا جون اتفاقا علیپور از همش شیادتر و مکارتر و یکی از کسانی هست که به همه گروههای سیاسی می گه باهتونم و باعث جوسازی و حاشیه سازی در شورا می شه

    • کوروش گفت:

      فکر نکنم با صداقت تر از مهندس علی پور در شورا داشته باشیم نه دنبال معامله است ونه منافع خودش خداییش افتخار میکنم که بهش رای دادم حرفش حرف مردمه ولی حیف که اعضاءاکثریت کاری به مردم ندارند فقط به فکر خودشون ومنافعشونند.

  5. یاسوجی گفت:

    درود بر دهراب پور و اردشیری ..

  6. صداقت گفت:

    تنها کسی دنبال کار پاک هست  مهندس اکبری تبار میباشد من چند بار با ایشان برخورد داشتم فقط برای خدا کار میکند

    • نقاد گفت:

      برار احسن…از بویر خواهشمندم وعده هایه همین عضا شورا قبل از ورود رو بررسی کنه …هی برار همین مهندس اکبریت همش توجه به مبلمان شهری داشت په کو؟با پیگیریه بنده بعد از یه سال تو بلوار شصت متر ی روبه رو یه خود شهرداری آخرش یه سطل زباله گذاشتن..درصورتی که بهترین مکان برا پیاده روی و مبلمان شهرداری همین بلوار روبرو شهرداریه که آقای مهندس اکبری قول مبلمان شری داده بود په کو؟

    • عضو نظام مهندسی کشاورزی گفت:

      پاک تی خدا بی،کارش فقط رابطه بازی وپاچه خواریه

    • ای روزگار گفت:

      یکی بپرسه اکبری تبار این همه رای رو از کجا آورد!!!! واقعا براساس شایستگی قبول شد!!! که البته نه این بنده خدا بلکه تعدادی از همین اعضا رو من می شناسم که چطوری قبول شدند!!!!! معمله گری و تقلب کاری نتیجه اش میشه این….دوستان

  7. بویراحمدی گفت:

    درود بر برادر ارزشمندم آقای سرافراز اردشیری
    انسان پاک و با صداقت ….

  8. بویراحمد گفت:

    اگر دهرابپور را مردم قبول داشتند در شورا  به او رای میدادند

  9. اگاه گفت:

    از جناب اقای اکبری تبار بترسید.

  10. هم شهری گفت:

    درود بر مهندس اکبری  مرد ی پر تلاش  برای مردم وبی ادعا ونترس خدا نگهدارش  باشد

  11. حق گفت:

    اتفاقا سالمترین و دلسوزترین و با تجربه ترین  فرد تو این شورا  اردشیری میباشد و همین طور جای خالی دهراب پور توی شورا کاملا مشهود و رای نیاوردن اقای دهراب پور هیچ ربطی به مردم نداره .مردم به دهراب پور رای دادند  این افراد خاص و جریانهای سیاسی مخالف دهراب پور بودند که از راهی وارد شدند و شورا را از وجود مبارک ایشان محروم کردند .

  12. بویر احمد گفت:

    اردشیری ادم با صداقتی هست الکی قضا وت نکنید

  13. خادم ملت گفت:

    حاج دهراب پور انسانی غیور ولایت مدار وبا انصاف است صداقت درکلام  ودرست کاری در عمل دارد

  14. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس سید هدایت اکبری مردانه میگوییم اکثر مردم نام نیک مهندس اکبری را بر زبان جاری میکنند من با مهندس اکبری چندین مرتبه ملاقات داشته ام درود به مهندس اکبری

  15. اختری گفت:

    فروغ فر مرد شایسته وباسواد وپر تحرک وزیر بار نرو وغت سفلی بنازمش باج به کسی نمیده پاککککککککککککککککککککک

  16. نوذر گفت:

    کر فقط پایدار درود بر پایدار و سید باقر و بهرامی پایدار قوممان است

  17. توت نده گفت:

    اول که بحث های داغ اردشیری کاملا در جهت خدمت به مردم بود چرا که ایشن محبوبیت مردمی خوبی دارند سزاوار نیست انتقاد های ایشان را با بی تجربگی سایر اعضا مقایسه کنید دوم ایشان هم بیان دارن و هم تیپ شخصیتی شسته و رفته ای دارند در ضمن اردشیر فدای نا پختگی امثال ف و مو…..

  18. رضا گفت:

    تمام اعضای شورا توانمند و با سواد هستند به شرطی که حواشی بزارند

  19. همشهری گفت:

    درود برهدایت امیری مردم دار و دوست داشتنی

  20. محمود گفت:

    درود بر مهندس اكبري و خانم زماني اميدوارم موفق باشن

  21. شهروند گفت:

    یک ضرب المثل خوب لری داریم که حال و روز شورای شهر ماست :
    نکرده کار نبه پی کار …………… مصرع دومش با شما!

  22. فامیل نزدیک گفت:

    سلام
    هر کس خودش و خداش هست
    همین بس

دیدگاه شما