پنجشنبه 10 مهر 1393 - 19:00

کلاهی که نماینده اردبیل سر لرستانی ها گذاشت!

بولتن نیوز نوشت:

نماینده اردبیل با یک شگرد عجیب و جعل امضای آقا محمدی نماینده خرم آباد وقت وی را برای نطق 5 دقیقه ای گرفت

 ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد در جلسه علنی امروز وقت 5دقیقه ای داشت تا نطق کند اما کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل شگردی به کار برد که وقت نطق این نماینده را به خود اختصاص داد.
بر اساس شنیده خبر نگار ما پیرموذن از طرف آقامحمدی نامه ای خطاب به هیئت رئیسه تنظیم کرد و با جعل امضای وی اعلام کرد که نماینده خرم آباد وقت نطقش را به وی اختصاص داده است
هیئت رئیسه مجلس که فکر میکرد این نامه از طرف آقامحمدی تنظیم و امضا شده است ، وقت نطق 5 دقیقه ای را به پیرموذن اختصاص داد.
هنگامی که پیر موذن نطق میکرد آقا محمدی در انتظار نطق خود بود اما با کمال تعجب متوجه این نوع سوءاستفاده در مجلس شد و سپس اعتراض کرد که محمدرضا باهنر که رییس وقت جلسه علنی مجلس بود از آقامحمدی عذرخواهی کرد و اعلام کرد که در اسرع وقت نطق 5دقیقه ای به آقامحمدی اختصاص داده شده است.
به گزارش بولتن نیوز  ، نماینده خرم آباد در مجلس با انتقاد شدید از نحوه رفتار نماینده اردبیل در مجلس گفت: آقای پیرموذن بدون هماهنگی با من یک نامه ای خطاب به هئیت رئیسه نوشته که در آن اعلام شد اینجانب وقت نطق پنج دقیقه ای خود را به وی دادم و جالب این است که در زیر نامه اسم مرا قید و امضاء مرا جعل کرد.
ابراهیم آقا محمدی نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز با اشاره به جلسه علنی امروز مجلس گفت: اینجانب بر اساس دستور کار مجلس، وقت پنج دقیقه ای داشتم تا نطق کنم اما کمال الدین پیرموذن با جعل نامه و امضا بجای من نطق کرد.
وی با اشاره به جزئیات این موضوع عجیب در مجلس گفت: نماینده اردبیل خود و راسا و بدون هماهنگی با من یک نامه ای از قول اینجانب خطاب به هئیت رئیسه مجلس نوشته که در آن اعلام شد اینجانب وقت نطق پنج دقیقه ای خود را به وی دادم در حالی که من اصلا خبر نداشتم.
وی با بیان اینکه جالب این است پیرموذن در زیر نامه اسم مرا قید و امضاء مرا جعل کرد، افزود: وقتی نوبت نطق من شد، هیئت رئیسه مجلس نام پیرموذن را برای بیان نطق اعلام کرد و من دیدم ایشان بجای من در حال رفتن برای نطق است که تعجب کردم.
نماینده خرم آباد در مجلس تصریح کرد: من به آقای مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس که مسئول وقت نطق نمایندگان است مراجع و سوال کردم که وقت من چی شد و چرا اسم منو اعلام نکردید؟ بذرپاش هم در جواب اعلام کرد که خودتان نامه نوشتید که وقت شما را به آقای پیرموذن بدهیم.
آقامحمد خاطرنشان کرد: آقای بذرپاش نامه را به من نشان داد و با کمال تعجب دیدم که آقای پیرموذن خود نامه نوشته و خودش هم امضا کرده و من اصلا خبر ندارم.
وی اضافه کرد: اینجانب به نحوه رفتار نماینده اردبیل اعتراض کردم و خواستم مانع ادامه نطق غیرقانونی وی شوم اما هیئت رئیسه مجلس از من خواستند که سکوت و در اولین جلسه بعدی مجلس نطق خودم را ارائه کنم.
نماینده خرم آباد در مجلس با بیان اینکه از طرق قانونی پیگیر این جعل نامه و امضا هستم، گفت: همین امروز به هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان از نماینده خرم آباد شکایت کردم که امیدوارم هر چه سریعتر به این شکایت رسیدگی شود
آقامحمدی خطاب به مردم اردبیل گفت: اردبیلی ها مردم شریف و انقلابی هستند وقطعا این رفتار زشت آقای پیرموذن را محکوم خواهند کرد
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122988
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تبريزلي گفت:

    هر چه بگندد نمكش ميزنند…

    آقاي نماينده اي كه خودت خلاف قوانيني كه خودت وضع ميكني عمل ميكني!!!
    متاسفم برات و متاسفم براي خودم كه تو شدي نماينده من و داري قانون مينويسي

دیدگاه شما