پنجشنبه 10 مهر 1393 - 1:50

خیر گچسارانی به کمک سلامت مردم شتافت + تصاویر

سرپرست معاونت توسعه مدیریت  و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 (شهید بشارت) گچساران با مشارکت خیر سلامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر امام بخش قائدی افزود: وجود خیرین و دیدگاه های آنها در توسعه سلامت نقش بسیار مهمی را ایفا می نمایند و نیکوکاران شهرستان گچساران در این زمینه خدمات خوبی را به حوزه بهداشت و درمان ارائه نمودند.

1

دکتر قائدی ادامه داد: این مرکز به همت خانواده خیر اندیش” شادروان علی جان شکیبایی” با تامین 40 درصد هزینه های ساخت آن شروع شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز بهداشتی درمانی بخش عمده ای از مشکلات گچساران حل خواهد شد و امید است بتوانیم قدرشناس مردم بوده و خدمات شایسته و در خور توجه به مردم ارائه نماییم.

3

برپایه این گزارش؛کلنگ زنی مرکز شماره 2(شهید بشارت) با حضور فرماندار گچساران، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیر شبکه بهداشت و درمان، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان، جمعی از مسئولین شهرستان گچساران و کارشناسان عرصه سلامت کلنگ زنی شد.

2

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122910
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما