پنجشنبه 10 مهر 1393 - 1:21

التیماتم صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد به مصالح فروشی ها

کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد باحضور اعضا در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه ساماندهی و تجمیع صنوف یکی از وظایف بسیار مهم اتاق های اصناف است افزود: با تجمیع صنوف شرایط رقابت، تنوع و ارتقا کیفیت و بالارفتن قدرت انتخاب و در نهایت کمک به مصرف کننده انجام خواهد گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گفت: از ابتدای سالجاری بخش عمده ای از 59 مصوبه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی اجرایی گردیده است.

دیودیده با اشاره به اینکه در حوزه بازرگانی، کمیسیون نظارت یک رکن بسیار مهم می باشد اظهار داشت: نقش اصلی در اجرای مصوبات کمیسون نظارت برعهده اتاق های اصناف می باشد و کوتاهی در انجام وظایف محوله پذیرفتنی نخواهد بود.

رئیس کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی استان با بیان اینکه برخی از واحدهای عرضه کننده مصالح ساختمانی به صورت غیره قانونی اقدام به تغییر مکان و در منطقه تل خسرو مستقر شده بودند تاکید داشت: حکم پلمپ 4 واحد متخلف اجرا و تمامی واحدهای عرضه کننده مصالح ساختمانی در شهر یاسوج می بایست طی یک بازه 2 ماهه در منطقه کردلاغری انتقال یابند تا شرایط لازم جهت مکان یابی بلندمدت صورت پذیرد.

همچنین در این جلسه نرخ ورودی پارکینگ کمتر از یکساعت 5 هزار ریال، تا شش ساعت 5 هزار ریال ورودی و به ازای هرساعت اضافه مبلغ 3 هزار ریال و بالاتر از 6 ساعت تا یک شبانه روز مبلغ 35 هزار ریال مصوب شد.

از دیگر مصوبات جلسه صدور پروانه کسب جدید واحدهای عرضه موبایل تنها در بازارچه موبایل یاسوج انجام خواهد گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122900
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما