پنجشنبه 10 مهر 1393 - 1:17

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج تکرار شد + نتایج

انتخابات هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج با دعوت فرماندار شهرستان بویراحمد و بعد از حواشی‌های زیاد یک ماهه در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ظهر امروز انتخابات هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج بنا بر اعتراضی که شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به اولین انتخاب هئیت رئیسه شورای شهر یاسوج که غیرقانونی در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد، مجدداً این انتخابات تکرار شد.

اعتراض گروه پنج نفره به فرماندار
این انتخابات با حضور فرماندار بویراحمد و نماینده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در محل دبیرخانه شورای شهر یاسوج برگزار شد.
در این جلسه برخی از اعضای شورای شهر یاسوج که در اقلیت پنج نفره بودند خواستار بیان نقطه و نظرات خود پیرامون مسائل شورا قبل از برگزاری انتخاب هئیت رئیسه بودند که فرماندار شهرستان بویراحمد با این موضوع مخالفت کرد و اعضای شورای شهر مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.
در ادامه این جلسه اعضای اقلیت پنج نفره شورای شهر یاسوج خواستار ارائه برنامه از سوی کاندیداهای رئیسی شورا قبل از برگزاری انتخابات شدند، که تنها سرافراز اردشیری به این مسئله تن داد و آقای شیروان وظیفه‌شناس از ارائه برنامه منصرف شد.
اعضای اقلیت بیان می‌کردند ما می‌خواهیم به برنامه‌ها رأی بدهیم.

در این جلسه به اعتراض شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به انتخابات هئیت رئیسه شورا در مرحله اول نقدهای وارد شد که رئیس این شورا همه آنها را رد کرد.

ترکیب هئیت رئیسه به گروه شش نفره رسید
در نهایت رقابت سرافراز اردشیری و شیروان وظیفه‌شناس برای سمت رئیسی شورای شهر یاسوج با پیروزی وظیفه‌شناس پایان یافت.
شیروان وظیفه‌شناس با ۶ رأی از مجموع ۱۱ رأی توانست برای سال دوم سمت رئیسی شورای شهر یاسوج را از آن خود کند.
در ادامه برگزاری این انتخابات هدایت اکبری از گروه شش نفره با علی علیپور برای سمت نائب رئیسی شورای شهر یاسوج به رقابت پرداخت که در نهایت اکبری با کسب ۶ رأی به پیروزی رسید.
انتخابات برای منشی اول و دوم شورای شهر نیز انجام گرفت و به دلیل نداشتن کاندیداها از سوی گروه پنج نفره این دو سمت به گروه شش نفره رسید.
محسن مفتح و زهرا زمانی به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم شورای شهر یاسوج انتخاب شدند.

به زودی گزارش مفصل برگزاری انتخابات هئیت رئیسه شورای شهر یاسوج انتشار داده می‌شود.

yasuj.shor (10)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122896
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. sg گفت:

    ugdh علیاو سفلی شد

دیدگاه شما