پنجشنبه 10 مهر 1393 - 1:07

بیانیه اساتید دانشگاه های آزاد کهگیلویه و بویراحمد درباره عملکرد نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در فارس , بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد

ایشان با داشتن سوابق و کارنامه مدیریتی در سطح کلان کشور،روحیه اعتدال و مشورت گرایی و قدرت بالای تعامل با طیف های مختلف اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل، اجماع و حمایت گسترده اقشار مختلف اجتماعی و آیات عظام و روحانیون بدون شک می تواند فردایی بهتر و امید بخش تر در محیط دانشگاه های آزاد اسلامی استان رقم بزند.

گروه سیاسی – اساتید دانشگاههای آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه ای به حمایت از  نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاداسلامی در استانهای فارس  , بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.

به گزارش بویرنیوز، متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
من امیدوارم که شما آقایان و سایرین کمک کنید تا این دانشگاه که به پیشنهاد آقای هاشمی تاسیس گردید و پیشنهاد خوبی است فعالیتش زیاد گردیده و توسعه یابد. (حضرت امام خمینی(ره))

با نثار سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با اهدای درود و تحیات به روان پاک و مطهر بنیانگذار صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری مد ظله و مسئولین دلسوز میهن اسلامیمان.

امروزه در دنیای معاصر و چشم انداز عصر پیش رو ، آنچه سرنوشت ساز و نقش آفرین در سعادتمندی و توانمندی یک کشور است ، میزان اندوخته های علمی کاربردی و فناوری و تولید و ایجاد توانایی و خلاقیت است که این مدال افتخار در سایه همت بلند و سعی مشکور اساتید و پژوهشگران ، محققین و دانشجویان و هیات امنا و … بر سردر دانشگاه آزاد اسلامی آویزان است. .
دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاههای خصوصی دنیا ، در سه دهه اخیر در تولید علم و بارور کردن و رشد دادن به نظریه پردازیها و تئوریهایی که معمولا نطفه زایش و رویش یک ابداع و اختراع جدید و ارائه یک متاع جدید علمی است ، همواره در کنار مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم سخت افزاری و نرم افزاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود . در این میان نقش بی بدیل و زحمات پدرانه فرزند دلسوز انقلاب ، یار و یاور رهبری و حضرت امام خمینی (ره) ، آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان پدر معنوی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رئیس هیات امنا ، انکار ناپذیر و سزاوار تقدیر و تشکر می باشد.
اکنون یکسال و اندی است از حماسه 24 خرداد 92 می گذرد و دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحد به عنوان بزرگترین ساختار و پایگاه علمی فرهنگی و سیاسی و اجتماعی استان  که عهده دار تعلیم و تربیت نسل جوان و آینده ساز کشور می باشد تا کنون توانسته است با مدیریت پر توان و دور اندیش دکتر جمالزاده  گامهای موثر و مفیدی بردارد و استمرار کار ایشان می تواند بر بار و منزلت علمی فرهنگی اجتماعی و سیاسی دانشگاه  ها اضافه کرده و قانونمندی را در جامعه دانشگاهی استان  نهادینه سازد.
ایشان با داشتن سوابق و کارنامه مدیریتی در سطح کلان کشور،روحیه  اعتدال و مشورت گرایی و قدرت بالای تعامل با طیف های مختلف اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل، اجماع و حمایت گسترده اقشار مختلف اجتماعی و آیات عظام و روحانیون بدون شک می تواند فردایی بهتر و امید بخش تر در محیط دانشگاه های  آزاد اسلامی استان رقم بزند.

بدین لحاظ ما اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از عملکرد مثبت و مدبرانه جناب دکتر جمالزاده  اعلام داشته و انتظار داریم فرصتی پیش آید تا چنین مدیرانی توانمند و شایسته وظایف محوله را با در نظر گرفتن منافع کلان و بلند مدت نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت هر چه بیشتر استمرار بخشد .در آخر ضمن آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای ایشان و کلیه زحمت کشان و دلسوزان مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اینشالا که دانشگاهی سربلند و سر افراز داشته باشیم.
با تشکر فراوان
اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122888
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند واحد یاسوج گفت:

    آفرین  بسیار زیبا  و ما هم به نوبه خود از دکتر جمالزاده  تشکر و قدردانی می کنیم و عاجزانه تقاضا داریم که نماینده خود در استان را به خاطر ضعف عملکرد سریعا  تغیر دهد و فردی شایسته تر را جایگزین نماید

  2. استاد گفت:

    بهترین گزینه برای معاونت هماهنگی خود دکتربوستانی و یا دکتر پناهی می باشد

    • دنا گفت:

      در وضعیت فعلی بهترین و جا افتاده ترین گزینه جناب دکتر زاده باقری اکادمیک و باکلاس  می باشد

  3. دانشجو گفت:

    نون به نرخ روز خورهااااااااا.دوستان بي کفايت پرست.

  4. ناشناس گفت:

    خشم وت ایا ککی فیلترینگم بویر نیوز…….

  5. دانشجو گفت:

    شما بهتره اول به وضعیت اسفبار کیفیت آموزش بخصوص در دانشگاه آزادمرکز استان بپردازید.

  6. بویراحمد گفت:

    این  بیانیه کار چند نفر است که پشت قضیه هم گروه 5+1 می باشد این گروه دانشگاه را دارند اداره می کنند .

  7. ارشد گفت:

    بهترین گزینه معاونت هماهنگی دکتر خدابخش پناهی کردلاغری  

    • ناشناس گفت:

      آخی من جونم سی خدابخش….

      • استاد گفت:

        خدایی چطور به خودتون اجازه می دهید چنین بحثی رو مطرح کنید دکتر پناهی بنده خدا یه بازنشسته است که آدم فوق العادی صادق و سالمی است و دنبال پست و مقام  هم نمی باشد و داره زندگیشو می کنه حالا شما معاونت هماهنگی را پیشنهاد می دهید؟

  8. 5.1 گفت:

    گروهی در واحد یاسوج وجود دارد که دنبال هرکسی آفتادن دیگه باید بره  البته این گروه حرف ناحق نمی زنه اگه مدیری ضعیف عمل کرد این گروه سریعا وارد عمل می شود همانطور که در مورد رئیس قبلی نشان دادند و الان هم ر……امیدواریم همیشه موفق باشند

  9. استاد گفت:

    ما جمعی از اساتید استان پیشنهاد می دهیم دکتر خدابخش پناهی کردلاغری به عنوان معاونت هماهنگی استان معرفی شود ایشان شخصی مدیر و مدبر است

  10. هیات علمی گفت:

    اگه راست می گوید اسامی  اساتید این بیانیه رو بزنید تا همه بدانند این بیانیه کار چند نفره

  11. على گفت:

    بسيار عالى و مدبرانه از حجت الاسلام و المسلمين جناب آقاى دكتر جمالزاده حمايت شده است و بى شك ايشان از مديران ومدبران توانمند كشور در امر آموزش و فرهنگ مى باشند

  12. ناشناس گفت:

    وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی اینقدر اسفباره که بعید می دونم در تاریخ ایران خیانتی به این حد به مملکت شده باشه. آینده گان از تاسیس دانشگاه آزاد در کنار عهدنامه ترکمنچای احساس شرم خواهند کرد. بلایی که این دانشگاه بر سر عالمان و نخبگان جامعه آورده بی نظیر بوده. یکی از دلایل مهاجرت نخبگان از ایران وجود دانشگاه آزادی هستش که حرمت علم و عالم رو زیر پا گذاشته تا عده ای جیبشان پر از پول های ضعیف ترین قشر جامعه گردد. در این راه استثمار عد ه ای از جوانان این ملک با مدارج علمی عالی به عنوان نیروی حق التدریس که از درد بیکاری و ناشی از مشکلات خود ساخته این شجره خبیثه است، دردی است که بیش از پیش روح جامعه رو در حیضیضی از تاریکی و غم فرو می برد. درد بسیار است و یاریگر اندک. با مرور این متن، حسی سرشار از عفن تملق گویی بر خواننده مستولی می شود. امید دارم که دوستان لااقل منفعتی مالی از قبل این روزگار ببرن تا در تقابل دین و دنیا حداقل برنده یک سوی ماجرا باشند!!!!

  13. مهمان گفت:

    با تشکر فراوان از اساتید ارجمندی که این بیانیه به حق را صادر نموده اند و با حمایت قاطع از این بیانیه اعلام میداریم که 1. دست دکتر جمالزاده را برای انتخاب افراد شایسته و صالح باید باز گذاشت. 2. در شرایط فعلی اگر قرار باشد پیشنهادی صورت گیرد بهترین گزینه برای معاونت هماهنگی جناب آقای دکتر بوستانی استاد بزرگ و محقق گرانقدر و انسانی زحمت کش و مسلمانی متعهد می باشد و یا جناب آقای دکتر زاده باقری استاد فرهیخته و فرزانه و مسلمانی دلسوز و متعهد می باشند. ضمن اینکه ما به درایت، توانمندی ، شایستگی و پرکاری و تعهد جناب آقای دکتر جمالزاده اعتقاد راسخ داریم و مصرآ از ریاست محترم عالیه دانشگاه جناب آقای دکتر میرزاده تقاضامندیم که ایشان را در انجام رسالت شان که همانا خدمت به علم و معرفت در راستای اهداف اسلامی است قاطعانه حمایت نمایند.

  14. هیات علمی گفت:

    به نظرم بهترین گزینه در وضعیت فعلی  برای معاون هماهنگی  استان دکتر زاده باقری است چرا که ایشان هم با دکتر جمالزاده و هم با دکتر بوستانی تعامل کامل دارند.

  15. همشهری گفت:

    بهترین گزینه برای این پست جناب دکتر زاده باقری دبیر اسبق منطقه 16 که مدیری لایق، شایسته و منظم می باشد. و دیدگاهی کاملا آکادمیک دارد نه سیاسی

  16. لایق گفت:

    این اقای جمالزاده که حدود یکی دو ماهه اومده چه اقدامات موثر و چشمگیری انجام داده که راه تعای را همواره نموده و شما اینچنین با اغراق از ان یاد می کنید؟ برای شیخ ساده چه برنامه ای دارید؟ توانمندی ایشون کجا بوده و چگونه بر شما اثبات شده است؟ با پیشنهاد اون یادداشت بالایی موافقم که اسامی امضا کننده را اعلام کنید تا معلوم شود استاد! هستند یا کاسب!

    • مهمان گفت:

      بیشتر پرس و جو کنید. ایشان یعنی دکتر جمالزاده یکی از اعضا هیأت علمی دانشگاه آزاد بوشهر می باشد که دارای سوابق علمی طولانی و سوابق مدیریتی طولانی است. انسانی است خوشنام،وظیفه شناس، پر تلاش و متعهد. درایت و کاردانی ایشان، توانائی مدیریت وی و علاقه به کار و خدمت از ویژه گیهای ایشان است.

  17. هیات علمی گفت:

    با تشکر از دکتر جمال زاده .بهترین گزینه شخص دکتر بوستانی هست قبل از هر چیز یک انسان به تمام معنی هست ایشان استاد نمونه .از محققان بزرگ و دانشیار دانشگاه .فردی دلسوز .تلاشگر و از همه مهمتر از تمام نیروهای مسئول بومی بومی تر هست و باید دید که در همین زمان کمی که اومدن چقدر با جان و دل برای بازگشت دانشگاه به دوران خوب گذشته تلاش میکنند کاش چند تا مدیر خوب وعلمی و فرا جناحی مثل ایشان تو شهرمون داشتیم خدا قوت بهشون میگیم و امیدواریم که در راستای پیشرفت علمی و فرهنگی دانشگاه موفق باشند

    • حسن گفت:

      دکتر بوستانی مگه چندتا پست می تونه داشته باشه معلومه اطلاعاتت خیلی کم است و تازه کم تعریف بده لا قل اسمتو می گذاشتی تا دکتر بوستانی یه عنایتی می کرد . ماشالا از این همه تمجید .

      • مهمان گفت:

        ناهماهنگی بین مدیران در هر سازمان یا اداره یا دانشگاهی، نه تنها جلوی پیشرفت را می گیرد بلکه موجب شکست می شود. پیشنهاد پذیرش معاونت هماهنگی توسط دکتر بوستانی در راستای ایجاد هماهنگی است. بدیهی است ایشان می توانند یک نفر را که با وی هماهنگ باشد و توانائی علمی بالا داشته باشد و متعهد باشد انتخاب کند. کسانی که دکتر بوستانی را می شناسند می دانند که ایشان دنبال پست و مقام نیست و هدف اساسی ایشان خدمت صادقانه و ارتقا دانشگاه به جایگاه عالی می باشد. بیائید دست در دست هم ایشان را یاری نمائیم تا با دلگرمی بیشتری خدمت نمایند. دکتر زاده باقری هم یک استاد برجسته است و مدیری دلسوز و توانمند است. دکتر پناهی هم آدم زحمت کش و پرکاری است که سرش تو لاک خودش است و هدفش خدمت است.

  18. شمس گفت:

    فقط دکترجانیپور

  19. کارمند گفت:

    خواهشا از خدابخش پناهی  به عنوان  یک استاد  فرهیخته او دانشمند در جایگاههای بالاتر استفاده شود.

  20. هیئت علمی گفت:

    هیچ حوزه ای مثل پژوهش کار نمی کنه.افسوس به مدیری کارامد چون دکتر پناهی که کارمندانی ناکارامد مثل م دارد.

  21. دانشجو پرستار گفت:

    درود بر حاج افراسیابی .

  22. دانشجو گفت:

    بابا بزارین دکتر رهگشا کار کنه…هنوز که یک سال نشده دارین براش جایگزین انتخاب میکنین….؟مه خوش چشه؟

  23. ناشناس گفت:

    میگم خودتون مینویسید خودتون جایگزین میکنید.

  24. ناشناس گفت:

    [دکتر جمال زاده عالی است رهگشا شوت

  25. همشهری گفت:

    هر کسی به قوم وخویش خودش فکر می کند و دیگران را تخریب می کند لطفا این عادت زشت را کنار بگذارید وبگذارید دکتر رهنما که انصافا مدیر توانمندی است کارش را انجام دهد

دیدگاه شما