چهارشنبه 9 مهر 1393 - 15:15

توضیح مجیدی درباره یک شعار سیاسی

مجید مجیدی گفت: وزیر امور خارجه از هنرمندانی که در جهان شناخته شده‌اند برای کمک در موضوع مذاکرات هسته‌ای دعوت کرد. ما هم فقط پوستری که از سوی وزارتخانه آماده شد را تایید کردیم و موکدا تشکیل یک کمپین را رد می‌کنم.

بویرنیوز: در پی انتشار خبر حضور شش کارگردان ایرانی در کمپینی با عنوان «نه به عدم توافق هسته ای»، مجید مجیدی اظهار داشت:  شعار «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست» به هیچ وجه مورد تایید امضاکنندگان این حرکت نیست.

مجید مجیدی که برای تکمیل پروژه فیلم «محمد» در خارج کشور گفت:وزیر امور خارجه از هنرمندانی که در جهان شناخته شده‌اند برای کمک در موضوع مذاکرات هسته‌ای دعوت کرد. . ما هم فقط پوستری از سوی وزارتخانه آماده شد را تایید کردیم و موکدا تشکیل یک کمپین را رد می‌کنم.

وی افزود: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعتماد به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای، این حرکت را شروع کردیم و منافع ملی و حفظ آن هدف اول و آخرمان بوده است. من این تعبیرِ غلط که «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست» را به حرکت ما نسبت داده است، قاطعانه رد می کنم و می‌پرسم که کدام عقل سلیمی می‌گوید ایران باید به هر قیمتی در پرونده هسته ای با غرب به توافق برسد که اگر قرار بود هر آنچه آنها می گویند ما بپذیریم، مذاکرات تاکنون چندین باره به نتیجه رسیده بود.

کارگردان «آواز گنجشک‌ها» با اشاره به سوءبرداشت‌هایی رخ داده، بیان کرد:قطعا نظر ما این نبوده است که بگوییم به هر قیمتی باید مذاکرات به نتیجه برسد./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122828
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما