چهارشنبه 9 مهر 1393 - 12:11

پنج قربانی مسی و رونالدو در دنیای فوتبال!

“یورو اسپورت” پنج بازیکنی که زیر سایه درخشش رونالدو و مسی قرار گرفته‌اند را معرفی کرد.
به گزارش ایسنا، درخشش کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در سال‌های گذشته باعث شده تا این سال‌ها به عصر “رونالدو و مسی” نامگذاری شود. البته بازیکنان بزرگ دیگری نیز در این سال‌ها بوده‌اند که توانسته‌اند به همراه تیم‌هایشان بدرخشند، ولی همواره زیر سایه رونالدو و مسی بودند.
“یورو اسپورت” در گزارشی به معرفی پنج بازیکنی پرداخت که در سال‌های گذشته زیر سایه مسی و رونالدو قرار گرفته‌اند. البته این اتفاق در سال‌های گذشته نیز رخ داده است. در هر دهه یک یا دو بازیکن خاص با درخششان، خود را به عنوان چهره برتر آن دهه معرفی می‌کنند و چند بازیکن نیز با وجود مهارت‌های بالا زیر سایه آنها قرار می‌گیرند.
1- آنخل دی ماریا: (آرژانتین – منچستریونایتد)
ها‌فبک کناری تیم ملی آرژانتین و باشگاه منچستریونایتد یکی از بازیکنانی است که در سال‌های گذشته درخشش زیادی داشته است. او در نقل و انتقالات تابستانی با رقم 75 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست. این بازیکن آرژانتینی بازی‌های خوبش را در رئال مادرید در منچستریونایتد تکرار کرده است. او از آن دسته بازیکنانی است که به تنهایی می‌تواند سرنوشت یک بازی را مشخص کند. خیلی از کارشناسان فوتبال اروپا دی ماریا را عامل قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا معرفی کردند، ولی وجود کریستیانو رونالدو باعث شد تا این بازیکن عنوان بهترین بازیکن اروپا در فصل گذشته را به دست آورد.
2- آرین روبن: (هلند – بایرن‌ مونیخ)
ها‌فبک کناری ” لاله‌های نارنجی” و بایرن‌ مونیخ ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که باعث شده این بازیکن به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود. سرعت بالای آرین روبن و توانایی این بازیکن در حرکت طولی زمین یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اوست. روبن در سال‌های گذشته بازی‌های خوبی برای بایرن‌ مونیخ به نمایش گذاشت. او در جام جهانی نیز نقش مهمی در رساندن هلند به عنوان سومی ایفا کرد.
3- لوئیس سوآرس: (اروگوئه – بارسلونا)
خرید جدید بارسلونا که سال‌ها در تیم لیورپول بازی کرد، در تیم ملی اروگوئه نقش مهمی از خود ایفا کرده است. سوآرس فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان لیورپول بود و توانست این تیم را به عنوان دوم لیگ برتر برساند. ماشین گلزنی لیورپول در فصل گذشته به دلیل محرومیت هنوز نتوانسته برای بارسلونا به میدان برود. ورود این بازیکن به ترکیب اصلی بارسلونا می‌تواند باعث شود تا قدرت هجومی آبی اناری‌ها بیش از پیش شود.
4- ادن هازارد: (بلژیک – چلسی)
ادن هازارد، ها‌فبک بلژیکی چلسی، اصلی‌ترین بازیکن ژوزه مورینیو در تیم آبی پوش لندنی محسوب می‌شود. او می‌تواند در هر بازی نقش تعیین کننده خود را ایفا کند. توانایی بالای این بازیکن و کیفیت فنی او باعث شده است تا هازارد به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان معرفی شود، ولی همواره زیر سایه درخشش مسی و رونالدو بوده است. این بازیکن بلژیکی در جام جهانی برزیل نیز برای کشورش به میدان رفت و باعث شد بلژیک به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا کند.
5- دیگو کاستا: (اسپانیا – چلسی)
مهاجم برزیلی الاصل اسپانیایی که فصل گذشته در تیم آتلتیکو مادرید توپ می‌زد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به تیم چلسی پیوست و توانست در شش هفته‌ نخست هشت گل را به ثمر برساند. کاستا یک تنه فصل گذشته آتلتیکو مادرید را به قهرمانی در لیگا و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند. او اکنون امیدوار است تا بتواند چلسی را به قهرمانی در لیگ برتر برساند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122773
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما