چهارشنبه 9 مهر 1393 - 10:33

اظهارات خواندنی سرمربی جدید شهرداری یاسوج

غدیری افزود: همین باعث شد که تمرکز ما و بازیکنان به هم بریزد و پس از پنج هفته صدرنشینی دوم شویم اما دوباره در کاری عجیب و غریب که در فوتبال جهان بی‌نظیر بود مربی تیم دوم جدول را از کار برکنار کردند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: به غیر از غدیری هیچ‌کس حتی کی‌روش هم نمی‌تواند این تیم را نجات دهد.

خبرگزاری فارس: دوای درد شهرداری یاسوج فقط غدیری است

به گزارش بویرنیوز، جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج به سیر کنار گذاشته شدن خود از تیم فوتبال شهرداری در چند فصل پیش و شرایط امروز تیم شهرداری و آینده آن پرداخت و اظهار کرد: شما بهتر می‌دانید که در این تیم با ما بد برخورد شد.

وی با اشاره به این که در دوره اوج تیم فوتبال شهرداری و در هنگامه‌ای که این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ دسته اول قرار داشت در پشت پرده به دنبال مربی برای تیم صدرنشین بودند، ادامه داد: یادم نمی‌رود که ما پنج هفته صدرنشین بودیم و برخی آقایان با اکبر میثاقیان و مجید جلالی در حال انجام مذاکره بودند که البته این کارها تنها زیر سر دلال‌ها بود و نگین‌تاجی مدیرعامل وقت نقشی در آن نداشت.

غدیری افزود: همین باعث شد که تمرکز ما و بازیکنان به هم بریزد و پس از پنج هفته صدرنشینی دوم شویم اما دوباره در کاری عجیب و غریب که در فوتبال جهان بی‌نظیر بود مربی تیم دوم جدول را از کار برکنار کردند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه بهتر است از گذشته حرف نزنیم اما اگر شفاف نباشیم دوباره در گرداب همان کارهای عجیب و غریب غرق می‌شویم، تصریح کرد: چند وقت قبل با یکی از تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور قرارداد 200 میلیون تومانی منعقد کردم و به آن شهر رفتم اما وقتی دیدم که تیم را خودشان از قبل بسته‌اند عطای حضور در آن تیم را به لقایش بخشیدم و با اولین پیشنهادی که از سوی یاسوجی‌ها به من شد به این شهر آمدم.

غدیری گفت: هر چند به وضعیت کنونی تیم آشنا بودم و می‌دانستم که حضور در شهرداری در این برهه برای یک مربی خودزنی است اما همه مشکلات را اکنون به جان خریده‌ام و به عشق مردم این شهر و افرادی چون عنبریان و موسوی و سایر دوستان خوبم تیم ناآماده شهرداری را تحویل گرفته‌ام.

وی اظهار کرد: مطمئن باشید که اکنون کارلوس کی‌روش هم نمی‌تواند با این همه مشکلات کاری برای تیم شهرداری کند اما به خودم اطمینان دارم که تنها دوای درد این تیم بحران‌زده جمشید غدیری است و اگر حاشیه ایجاد نکنند ابتدا اجازه سقوط این تیم را نمی‌دهم و در ادامه به صعود هم امید خواهم داشت.

غدیری به بازیکنانی که باید در این تیم وی را یاری دهند اشاره کرد و گفت: دیگر مثل سابق عشق به پیراهن معنی ندارد و بازیکنان تنها پول را می‌شناسند اما من بازیکنانی پرورش داده‌ام و با آن‌ها به جز رابطه معلم و شاگردی ارتباط دوستانه دارم که بتوانم آن‌ها را به تیم شهرداری بیاورم.

وی خاطرنشان کرد: برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم همچنان که از پول و قرارداد برای خودم حرفی نزده‌ام و هرگاه در تیم شهرداری حضور داشته‌ام سفید امضا کرده‌ام و اصولا برای کمک به تیم شهرداری جیبی برای خودم ندوخته‌ام چراکه مشکلات را درک می‌کنم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122747
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری یاسوجی گفت:

    واقعا کسی که بتونه فوتبال یاسوج را نجات بده همین اقاست براش ارزوی توفیق داریم

  2. عنبری گفت:

    متاسفم برای مدیرانی که هنوز نمی دانند یک اشتباه را نباید دوبار تکرار کرد. چه برسد به الان که بارها دارند تکرار می کنند. فوتبال ما با این تفکرات به جایی نخواهد رسید مطمئن باشید… آرزوی موفقیت را برای تمام ورزشکاران استانم از خداوند منان خواستارم.

  3. رضا گفت:

    اقای غدیری امسال چند میگیری که تیم ت ببازه وبه دسته یک نره؟برو خودتو گول بزن مگه شما نبودید که دوسال پیش ………………..

  4. ناشناس گفت:

    یکی از پر حاشیه ترین مربیان این اقا می باشد.دو نفر بایستی مواظب حاشیه های این اقا باشند. بعدش اقای غدیری …………

  5. دلسوز مردم گفت:

    باسلام بر دوستان عزیز و هم استانی . باور کنید من غدیری را در این تیم به خوبی شناختم . با نیت پاک و خالصانه در کنار تیم بود و تلاشهای شبانه روزی را انجام می داد . باور کنید با دل اومده بود و زحمت کشید . تیم شهرداری را از دسته دو به دسته یک و حتی به نزدیک ترین مرحله لیگ برتر رساند ولی وجود افراد حسد ورز که نیت پاک و خالصانه ای نداشتند و همگی برای کسب منفعت خود بودند باعث شد بدون دلیل منطقی آقای غدیری از تیم کنار گذاشته شود . باور کنید غدیری مردانه ایستاد و الان هم مردانه و با نیت خالصانه آمده است . پس مسئولین استان نگذارند که دخالت افراد سودجو باعث خرابی تیم شود . کاری به حرف افرادی که گذشته را خراب کردند نباید داشت . پس با دعا و همراهی آقای غدیری راه را برای ایشان هموار ساخت .ان شا الله و با تکل به خدا به لیگ برتر هم خواهیم رفت .

  6. کاربر گفت:

    از همه همشهریان عزیزم خواهش میکنم بجای استدلال و قضاوت در شرایط فعلی فقط بفکر خروج این تیم از بحران و بازگشت به دوران اوج باشیم.
    حداقل بجای کامنتهای منفی و مایوسانه بفکر همراهی و همدلی با هم و با این تیم باشیم.

  7. ناشناس گفت:

    عد یری واقعا دستت درد نکند که درشرايط بسیار سخت این مسئولیت را پدیرفتی

  8. iهمشهری گفت:

    در تیم شهرداری دوباره بخور بخور شروع شد خوش بحال شان

  9. همشهریi گفت:

    آقای غدیری زیاد خوش بین مباش جوجه ر ا آخر پاییز می شمارند

دیدگاه شما