چهارشنبه 9 مهر 1393 - 2:00

از اجرای موسیقی محلی در نمایشگاه میراث فرهنگی یاسوج جلوگیری شد

رحمانی با بیان اینکه برنامه اجرای موسیقی محلی فردا صبح در پارک ساحلی یاسوج برگزار خواهد شد افزود: در محل نمایشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یاسوج غرفه های مذهبی وجود دارد و بنده از اجرای موسیقی محلی در این مکان جلوگیری کردم.

به دلیل عدم هماهنگی مسئولان میراث فرهنگی و بنا به دلایل نامعلوم از اجرای موسیقی محلی در نمایشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یاسوج جلوگیری شد.
به گزارش بویرنیوز، بعد از ظهر امروز در حالی که شرکت کنندگان در نمایشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یاسوج مشغول شنیدن موسیقی محلی استان کهگیلویه و بویراحمد بودند با ممانعت مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد از اجرای این گروه موسیقی مواجه شدند.

با توجه به برخی تبلیغات صورت گرفته و حضور برخی شهروندان یاسوجی برای بازدید از غرفه های متنوع نمایشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یاسوج و دیدن اجرای گروه موسیقی محلی (ساز و نقاره) در ساعات پایانی کار این نمایشگاه، جلوگیری از ادامه اجرای برنامه نارضایتی شدید حاضرین را در پی داشت تا جایی که بر طبق مشاهدات خبرنگار ما بین مدیر شهرستان بویراحمد و یکی از کارمندان اداره کل میراث استان مشاجره لفظی صورت گرفت.

پس از حدود 10 دقیقه از اجرای موسیقی محلی در نمایشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یاسوج مدیر اداره میراث فرهنگی استان در پاسخ به علت جلوگیری از ادامه این برنامه به خبرنگار ما گفت: این برنامه موسیقی بدون هماهنگی بنده بوده و قرار نبود امروز در این مکان موسیقی محلی اجرا شود و عده ای خودشان این برنامه را ترتیب دادند که از ادامه اجرای آن جلوگیری شد.

رحمانی با بیان اینکه برنامه اجرای موسیقی محلی فردا صبح در پارک ساحلی یاسوج برگزار خواهد شد افزود: در محل نمایشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یاسوج غرفه های مذهبی وجود دارد و بنده از اجرای موسیقی محلی در این مکان جلوگیری کردم.

لازم به ذکر است که نمایشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یاسوج به مناسبت هفته میراث فرهنگی همزمان با سایر نقاط استان در میدان معلم شهر یاسوج به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122714
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اخ گفت:

    اخ سی او روزی که فرهنگ لر نابود وابو .ای خدا ده چه.
    لر با برنو مهتر زنده ای اگر ای دوتا وشو بگری ده لری باقی نیمونه .میراث فرهنگی یا میراث بی فرهنگی

  2. همشهری گفت:

    ضمن سلام خدمت جناب آقای مهندس باقری ، جناب مهندس اگر این ضرب المثل که میگه:( یک ‌دیوانه سنگی به چاه می‌اندازد که صدتا عاقل نمی‌توانند بیرونش بیاورند)رو شنیده باشی ،نباید حتی یک لحظه اجازه بدی که آقای رحمانی در رأس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد باشد .

  3. بویراحمد گفت:

    آقای رحمانی یک نیروی قاطع و دلسوز در میراث فرهنگیه. ایشان لیاقت دارند که مدیر کل این نهاد باشند. از عزم و جدیتی که بنده از ایشان سراغ دارم اگر مسوولین همکاری کنند و پست مدیرکلی میراث فرهنگی به ایشان محول بشه، با کمترین هزینه و بدون صرف بودجه زیاد و خیلی سریع میتوانند درب اداره کل میراث فرهنگی را پلمپ کنند تا همه مسولین از دست این نهاد راحت بشوند. 

  4. بویراحمد گفت:

    واقعا جای تاسف داره  هویتمون رو دارن میگیرن   اگه موسیقی عربی بور حتما میذاشتن

  5. داسونی 2 گفت:

    اقای بویرنیوز عزیز لطفا در گزینش مطالب خیلی وسواس به خرج ندهید و صرفا مطابق سلیقه شخصی خودتان در انتخاب نظرات عمل نکنید. دیشب پستی به نام گذاشتم که نه فحش و نه توهین بود. کمی بیشتر دقت کنید تا یک رسانه ی مردمی باقی بمانید. چرا که با این کارها فقط مخاطبتان را از دست می دهید. اگاهی بخشی همه ی ان چیزی است که بر عهده ی توست. آگاهی بخشی با تعریف و تمجید به دست نمی اید. بلکه لازمه ان نقد سازنده است

دیدگاه شما