سه شنبه 8 مهر 1393 - 22:54

دولت از پروسه‌های اداری بانکی حذف شد

وی بیان کرد: با اجرای این ابلاغیه برای نخستین بار تمام بانک‌های خصوصی و دولتی در این طرح شرکت می‌کنند که برای هر کدام سهمیه‌های مشخصی تعیین شده است.

بویرنیوز:

اخبار,اخباراقتصادی,پروسه‌های اداری بانکی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه استانداری مرکزی گفت: هر بانک موظف است در حیطه کاری خود به تولید کنندگان و واحدهای تولیدی خدمات بانکی ارائه کند که با تحقق این مهم دولت در پروسه‌های اداری بانکی حذف شده است.

به گزارش فارس، محمدرضا عاشوری ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان مرکزی اظهار داشت: در دو ماه گذشته سهمیه بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی مشخص و برای اجرا به بانک‌های عامل ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: با اجرای این ابلاغیه برای نخستین بار تمام بانک‌های خصوصی و دولتی در این طرح شرکت می‌کنند که برای هر کدام سهمیه‌های مشخصی تعیین شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه استانداری مرکزی ادامه داد: در یک‌ سال گذشته با فعالیت‌های مداوم در دولت یازدهم نرخ تورم کاهش یافته است و اکنون در دوره رشد اقتصاد قرار گرفته‌ایم.

عاشوری تصریح کرد: خروج از رکود نیز با تزریق منابع مالی به بخش‌های تولیدی و عمرانی محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه فعال ‌سازی طرح‌های عمرانی اولین مرحله از بسته‌های حمایتی دولت در راستای توسعه اقتصادی است، تاکید کرد: باید فعالیت‌های عمرانی را با جدیت دنبال کنیم، چرا که 14 درصد از شاغلین استان در بخش عمران فعال هستند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: در شش ماهه اول سال 70 درصد از منابع مورد نیاز طرح‌های عمرانی ملی و 50 درصد از اعتبارات مورد نیاز در طرح‌های عمرانی استانی تخصیص داده شده که معمولا این میزان اعتبار تا پایان سال اختصاص داده می‌شد.

این مسئول عنوان کرد: این در حالی است که سال گذشته میزان تخصیص اعتبار به طرح‌های عمرانی 18 درصد بوده است که تخصیص این میزان اعتبار در خروج از رکود و افزایش میزان سرمایه‌های کشور تاثیرگذار خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه استانداری مرکزی در پایان بیان کرد: بدهکاران بانکی مشخص شده‌اند و قبل از ورود قوه قضائیه ستاد تسهیل تا آنجایی که ممکن است مشکلات رفع می‌شود و بدهکاری تقسیط شده یا در صورت لزوم سرمایه‌ در گردش تخصیص داده می‌شود./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122703
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما