سه شنبه 8 مهر 1393 - 14:43

دیدار مهندس دیودیده با خانواده شهدا + تصاویر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با دو خانواده شهدا این سازمان گفت: مؤثرترین نیروها در بدنه مجموعه صنعت و معدن استان از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسوج و جمعی از مدیران ستادی با حضور در منزل دو خانواده شهید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با آنها دیدار نمودند.

IMG_0020

داریوش دیودیده اظهار داشت: بهترين خدمت براي ادامه راه شهدا اين است كه اهداف آنها را بشناسيم و در جهت ترويج و نهادينه كردن اين اهداف تلاش كنيم و قطعا هدف شهدا چيزي جز حفظ نظام اسلامي نبود.

دیودیده با بیان اینکه ادامه راه شهیدان، رسالت حساس، خطیر و سرنوشت سازی است افزود: مهم‌ترين نقش در مسير و اهداف انقلاب اسلامي ايران را شهدا ايفا كردند و ما امروز مديون اين شهدا هستيم و طبعا سزاوارترين افراد براي ادامه راه آن ‌ها فرزندان و خانواده ‌شان هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 30 نفر از کارکنان سازمان صنعت و معدن و ادارات شهرستانی از یادگاران دفاع مقدس و از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان می باشند تاکید داشت: مؤثرترین نیروها در بدنه مجموعه صنعت و معدن استان همین افراد هستند.

وی یکی از مهمترین برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و در این راستا نیز بازدیدها و نشست های به مناسبت های مختلف با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان به صورت مستمر در حال انجام است.

داریوش مثنوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسوج نیز در این دیدارها گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در بردارنده  آثار و برکات عظیمی است که به شکل مستقیم و غیرمستقیم جامعه  ما را شامل می شود.

IMG_0027

مثنوی با بیان اینکه ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش هایی می باشند که یک انسان متعهد می تواند به آن مقام دست یابد خاطر نشان کرد: این مفاهیم اثر گذار و حرکت آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را بصورت گسترده تحت تأثیر قرار دهند و والاترین برکات را برای آن به همراه داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسوج اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از مجموعه های فعال در پاسداشت خانواده معزز شهدا و  همچنین پرتلاش در حوزه های فرهنگی و انقلابی است و امیدواریم این روند قابل تقدیر ادامه داشته یاشد.

در پایان از سوی مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان از خانواده این دو شهید تجلیل به عمل آمد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122648
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما