سه شنبه 8 مهر 1393 - 0:21

معلم کهگیلویه و بویراحمدی بعد از ۳۸ سال از دانش آموزان خود دیدن کرد

علم کهگیلویه و بویراحمدی پس از ۳۸ سال با دانش آموزان خود در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد دیدن کرد.

به گزارش بویرنیوز، عبدالمجید نوری زاده در سال 1355 به‌عنوان معلم ابتدایی وارد روستای مهریان از توابع یاسوج شد و حدود 2سال در این روستا تدریس و اینک پس از سال‌ها با استقبال پرشور و هیجان انگیز وارد این روستا شد.

وی در بحبوبه پیروزی انقلاب با راهپیمایان همراه و وفاداری خود را به امام وانقلاب به نمایش گذاشت و سپس راهی شهر خود دزفول در خوزستان شد.

در آئین استقبال از این معلم که اهالی به نیکی و خوبی از وی یادکرده و کلاس‌های فوق برنامه قرآن- احکام وی را در سال 1355 به خوبی به یاد دارند، تعداد زیادی از دانش آموزان آن دوران واهالی حضور داشتند.

وی از محل مدرسه قدیمی دیدن و بر قبور تعدادی از دانش آموزان آن روز خود در گلزار شهدای روستا و قبرستان حضور یافت.

تجدید خاطره‌ها به‌ویژه حضور در محل امامزاده حسن در مهریان و بعضی از جاذبه‌های طبیعی از برنامه‌های دیدار پس از 38 سال آقای نوری زاده بود.

سیدعبدالحسین یوسفی از دانش آموزان کلاس اول ابتدایی سال 55 آقای نوری زاده و از متولیان برگزاری این برنامه گفت: این آئین با هدف تجدید خاطره با معلم عزیز و انقلابی‌مان همزمان با بهار تعلیم و تربیت بود.

وی گفت: آقای نوری زاده 14 سال در مراکز تربیت معلم تدریس نموده و 11 سال پیش بازنشسته شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122598
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فکوری گفت:

    یاد آقای عزیز جهانگیری معلم بهبهانی همین سالهای روستای دروهان بخیر انصافا آنان معلمبن شایسته ای بودند وتمام وقت وهمت خود برای علم آموزی به ما بکار بردند خدایا به ایشان وهمینطور آقای عبدال ساجدی معلم صالحانی ما اجروثواب خیر عنایت فرما

دیدگاه شما