دوشنبه 7 مهر 1393 - 21:38

خبر خوش برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج از افزایش پروازهای این فرودگاه به مقصد تهران خبرداد.
سید فخرالدین هاشمی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده پرواز روز دوشنبه دایر و روز چهارشنبه نیز هفته آینده اضافه می‌شود.18750 388 پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش یافت/ امکان پرواز از فرودگاه یاسوج به دبی وجود ندارد

وی با اشاره به اینکه تا قبل از این هفته تنها روزهای سه شنبه و جمعه فرودگاه یاسوج پرواز داشت، افزود: همچنین اول آبان ماه نیز پروازهای روز شنبه و یکشنبه نیز اضافه می‌شود که در این صورت در طول هفته ۶ روز پرواز داریم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که بنا به گفته برخی مسئولان, پرواز دبی امارات نیز به پروازهای فرودگاه یاسوج اضافه می‌شود این موضوع چه وقت محقق می شود؟ تصریح کرد: برای پروازهای خارجی زیرساخت‌های از جمله مرز هوایی لازم داریم که تحقق آن زمان بر است.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون زیرساخت های پرواز خارجی در این فرودگاه مهیا نیز امکان پرواز به دبی امارات را نداریم.

هاشمی ابراز کرد: نصب دستگاه DVOR/DME، مجوز تطویل باند فرودگاه به طول ۶۰۰ متر، احداث آشیانه ۴۰۰ متر مربعی هواپیما و اجاره دادن آن و احداث ۲ کیلومتر دیوار حفاظتی از جمله اقدامات انجام شده برای توسعه فرودگاه یاسوج در زمان مدیریتم در این فرودگاه است.

منبع:تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122552
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. يزدگرد گفت:

    افرين درود  ، تلاش بفرما كه بشه پرواز هواپيماي بزرگ فرود و پرواز داشته باشه . بهر حال موفق و پيروز باشيد 

دیدگاه شما