دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:13

معوقات جانبازان امروز پرداخت می‌شود

معاون رئیس‌جمهور در بیرجند از پرداخت معوقات خانواده معظم شهدا تا پایان هفته آینده خبرداد و گفت: معوقات جانبازان کشور امروز پرداخت می‌شود.

بویرنیوز: معاون رئیس‌جمهور در بیرجند از پرداخت معوقات خانواده معظم شهدا تا پایان هفته آینده خبرداد و گفت: معوقات جانبازان کشور امروز پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ سید محمد علی شهیدی محلاتی نماینده ولی‌فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از ادای احترام در قطعه 2 گلزار شهدای بیرجند به مقام شامخ شهدا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معوقات خانواده معظم شهدا نیز تا پایان هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی کل معوقات ایثارگران, جانبازان, آزادگان و خانواده معظم شهدا را بیش از 1700 میلیارد تومان ذکر کرده و گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در بانک‌های عامل معوقات همه عزیزان یاد شده تا هفته آینده پرداخت می‌شود.

مناسب سازی 19600 گلزار شهدا در کشور

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 19 هزار و 612گلزار شهدا در کشور وجود دارد که تاکنون 11هزار و 605 گلزار مناسب سازی شده است و 805 گلزار باقی مانده تا پایان امسال مناسب‌سازی می‌شود و در خراسان جنوبی 450گلزار شهدا وجود دارد که 402 گلزار تاکنون مناسب سازی شده است.

به گفته وی 50 گلزار باقی مانده تا پایان امسال تکمیل و بهسازی می‌شود.

احداث 10 مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی در کشور

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: از سال 86 عملیات احداث 10 مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی در کشور آغاز شده که تاکنون در 4 استان این مجتمع‌ها تکمیل شده است.

وی افزود: در سایر استانها نیز یک تا 2 فاز تکمیل شده که در استان خراسان نیز تاکنون فاز ورزشی آن تکمیل و امروز افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ شهیدی اظهارکرد: برای احداث مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی خراسان جنوبی تاکنون 11 میلیارد و 600 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده که 8 میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد شهید کشور و 3 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده و مابقی اعتبارات نیز با مساعدت استانداری تامین می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122528
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جانباز 30% گفت:

    با سلام
    .. اینجانب درسال61ودرسال 67 دوبار مجروح شدم بنا به دلایلی سال 85 تعیین %
    شدم وسال 90حالت اشتغال وازکار افتاده کلی شدم حالا میخواهم بدانم ازچه تاریخی

    معوقات بنده محاسبه میشود ضمنا تابحال که هیچ مبلغی واریز نشده لطفا مرا راهنمایی کنید……..با سپاس

دیدگاه شما