یکشنبه 6 مهر 1393 - 20:21

پرده برداری از بازی عجیب توسط غلامرضا تاجگردون

:”اکنون وظیفه دارم درصورتیکه در هفته آینده موضوع پرداخت آغاز نگردد ضمن انجام تکالیف قانونی نسبت به طرح موضوع در محاکم قضایی اقدام نمایم .”

گروه سیاسی – اواخر شهریور امسال تاچگردون طی نامه ای به مسئولان وزارت نفت از شرکت نفت و گاز این شهر به شدت انتقاد کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، بعد از نامه انتقادی تاجگردون برخی اساس این کار را موضوعات و دلایل خاص نماینده گچساران دانستند اما در جوابیه رسمی شرکت نفت و گاز گچساران این نامه فضاسازی و حرکتی پوپولیستی عنوان شد و از تاجگردون خواستند تا اسناد رسمی منتشر کند!

تنها چند روز پس از این نامه، باورساد از مدیریت شرکت نفت و گاز گچساران کنار گذاشته شد و جای خود را به پورهادی داد و خوشحالی و موضع گیری طرفداران تاجگردون را در پی داشت که از قدرت و نفوذ وی سخن به میان می آوردند.

خارج این بحث که حق با تاجگردون بوده یا شرکت نفت، موضوع برکناری باورساد و قدرت تاجگردون که طرفداران وی بر روی ان مانور می دهند دارای نکات مهمی است.

قبل از هر گونه تحلیل و قضاوت در این باره باید به این موضوع اشاره کرد که نامه نگاری های تاجگردون کمتر رسانه ای می شود اما به محض رسانه ای شدن نامه های مهم وی به فاصله کوتاهی اتفاقی بر وفق مراد تاجگردون رقم می خورد که آنچنان که باید و شاید تا مدت ها باعث خوشحالی طرفدران وی شود.

به عنوان نمونه اسفندماه گذشته تاجگردون از عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان انتقاد کرد و به وزیر موزش و پرورش نامه نوشت و حتی در آن ذکر کرد :”اکنون وظیفه دارم درصورتیکه در هفته آینده موضوع پرداخت آغاز نگردد ضمن انجام تکالیف قانونی نسبت به طرح موضوع در محاکم قضایی اقدام نمایم .

تنها پس از “چهار” روز از انتشار نامه انتقادی تاجگردون خبر امد که پرداخت مطالبات فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به خزانه ابلاغ شد که آنهم توسط سایت تاجگردون اعلام شد و طبیعتا آن را محصول پیگیری های تاجگردون عنوان کردند که بعدها اسناد منتشر شده از سوی سایر نمایندگان مشخص کرد که آنگونه که سایت تاجگردون روایت کرده است نبوده و ماجرا چیز دیگری بوده است.

حال با این تفاسیر و با این دو اتفاق که در موضوعات مهمی رخ داده است و نامه های تاجگردون کمتر از یک هفته اثر داشته اند این شائبه بوجود می آید که تاجگردون دقیقا از اتفاقات آینده خبر داشته که البته عجیب نیست و با علم به این موضوعات در راستای اتفاقات آینده گام برداشته است نه آنها را رقم زده است!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122438
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند نیروگاه گازی بوشهر گفت:

    اگه برکناری باورساد حاصل نامه نگاری تاجگردون بود؟ پس چرا جناب باورساد مشاور و جانشین بورد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا

  2. دهدشتی گفت:

    این نوعی رانت اطلاعاتی است . تاجگردون از تغییر و تحول خبر دارد و فوری از این رانت استفاده کرده و مثلا پیش دستی کرده و مکاتبه ای می کند که ساده اندیشان فکر کنند حرف تاجگردون ایقد خریدار دارد و این اقدام کار خودش بوده این از شگردهای رو شده و از حناهای بی رنگ تاجگردون است

  3. ا ح عزیزی گفت:

    سیاستمدارروشنفکریعنی همین .دکترتاجگردون روشنفکری است که جلوتراززمان حرکت میکندومیبیند .تاسف برای مملکتی که این اعجوبه همه فن حریف رانمیشناسدوازظرفیتهای بالقوه ایشان استفاده نمیکند

  4. هم استانی گفت:

    فکر کنم تاجگردون بسیار آدم سیاست بازی است . چون تاجگردون متوجه شده بود که باورساد میخاد بازنشسته بشه و از طرفی میخاد پست بالاتری در مناطق نفت خیز بگیره ، سریعا” اومد و بحث باورساد را تحت عنوان حق کشی و از اینجور موارد طرح موضوع نمود ، و یا بعبارتی دیگر شروع به ساختار شکنی کرد که حالا نمیتونم مشکل اشتغال بچه های گچساران را حل کنم بیام این موضوع را طرح کنم تا جوانان منو رابین هود قلم داد کنند و دیگران را ظالم . که این جور رفتارها دور از شخصیتیک انسان کامل است.

    • ناشناس گفت:

      نه پرده برداری بود نه عجیب بود نه ارزش خبری داشت  ایشون هم مثل بقیه دویست نماینده مجلس کار شق القمری نکردند

  5. عوام فریبی گفت:

    این رفتارها نوعی عوام فریبی است . یعنی با رفتن باورساد مشکل اشتغال حل میشه ؟

  6. ناشناس گفت:

    جناب تاجگردون تاج سرما یه فکری هم به حال بهزیستی بکن

  7. ناشناس گفت:

    تاجگردون با این افرادی که بعنوان رییس ادارات در شهرستان گمارده مشخص است که فقط تعداد ارا ی افراد برایش مهم است ونه صلاحیت اخلاقی علمی و …. انهم روسایی کههر باند حاکم بوده انان دستمال کش و پا به رکاب

  8. فرخي(چالموره) گفت:

    جناب دکتر تاجگردون يه انسان شريف و روشنفکريست که فعاليت آن براي پيشرفت منطقه زبانزد عام و خاص هست و اگر تدبيري مي انديشد جز براي صلاح مردم و مسولين چيز ديگري نيست!!!!!!!!!! حرف که حق باشه سر تعظيم فرود مياد و زود هم نتيجه اش به بار ميشينه

  9. کارمند گفت:

    آقای تاجگردون قول داد طلب بازنشستگان جهاد کشاورزی را پیگیری کند این موضوع را اگر زود درست کرد معلوم است بقیه کارهای که گفته هم خودش انجام داده

  10. هحمد گفت:

    به فکر فامیلش هست و بس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  11. بیدزرد گفت:

    ایشون فقط حرف میزنن شده مث نماینده قبلی یاسوج

  12. شرکتی گفت:

    از اقای تاجگردون فقط تبلیغات دیدیم.اومدن و رفتن اقای باورساد هیچ ربطی به ایشون نداشت.اقا بجای این کارا به فکر مردم باش

  13. هم استانی گفت:

    بزرگواری از تاجگردون بیشتر تلاش میکنه برا استان ولی بنده خدا بلندگو نداره

  14. ناشناس گفت:

    لطفا فکری به حال بهمئی کن که پاره تن خوزستانه و ازش جدا شده ، لطفا بهمئی را به خوزستان برگردانید

  15. ایلیا گفت:

    ………….. فقط باشت احتمالا باشت بشه پایتخت ایران

  16. عرفانی گفت:

    جناب تاج مواظب تاجت باش که سخت اشتباه کردی

  17. گچسارانی گفت:

    احتمالا ایشان از غیب خبر میگیرد تبلیغات اینقدر تاثیر داردکه به عربستان بخاری وبه اسکیموها یخچال فریزر می فروش

  18. دلسوز نظام گفت:

    دوسال دیگر مردم عزیز ما می فهمند که تاج گردان چه بر سر مردم این استان اورده است

  19. علی گفت:

    مهم پول نفته که معلوم نشد چقدر سهم مردمه منطقه هستش

  20. اصلاطلب گفت:

    باسلام دوستان من بخداتاج گردون فقط بفکر فامیل وبستگانش هست ولی بزرگواری دلسوزانه زحمت میکشد درضمن مطالبات فرهنگیان پیگیرهای حاج زارعی بوده خدارافراموش نکنید

  21. ازروستای گفت:

    چرااینقدرنااگاه
    هستیدتاجگردون
    بزرگ
    است

  22. ازعنا گفت:

    ازتاجگردون
    راضی
    هستم

  23. گچساران گفت:

    فقط زارعی..

  24. فرهادی گفت:

    برای بویر نیوز متاسفم.تاج گردون یک اقتصاددان بانفوذ است.بویر نیوز فقط خودت را خراب میکنی

دیدگاه شما