سه شنبه 1 مهر 1393 - 17:58

نامه سرپرست دانشگاه پیام نور به رهبر معظم انقلاب + عکس

سرپرست دانشگاه پیام نور در نامه ای به مقام معظم رهبری آمادگی کامل خود را برای اجرای سیاست های ابلاغی کلی علم و فناوری اعلام کرد.

متن نامه بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

سلام علیکم

ابلاغ سیاست های کلی علم و فناوری از سوی حضرتعالی، نویدبخش حرکتی پرشور، گسترده و هدفمند از سوی دانشگاهیان ، نخبگان و دانشمندان کشور همسو با اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

بی تردید نقش بی بدیل دانشمندان کشور در گسترش مرزهای دانش و کسب مقام و افتخارات ارزنده علمی-  فناوری در عرصه های بین المللی برکسی پوشیده نیست و قطعا ابلاغ این سیاست ها ، ارزنده ترین راهبرد برای حرکت هوشمندانه و هدفمند ، در مسیر اعتلا و پیشرفت و در نهایت دستیابی به قله های رفیع دانش بشری است.

دانشگاه پیام نور با جدیت و اهتمام ویژه ، آمادگی کامل خود را برای اجرای این سیاست ها اعلام می دارد. این دانشگاه به صورت ویژه و  به دلیل گستردگی در سراسر کشور و دارا بودن بسترهای ادامه تحصیل در مناطق کم برخوردار، تمام توان خود را جهت اجرای «توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات تحصیل و تحقیق در آموزش عالی در سراسر کشور» به کار می بندد. امید است با همت مضاعف دانشگاهیان، دانشمندان،نخبگان، فرزانگان و صاحبنظران، بیش از پیش در عرصه های علم و فناوری پیشگام و پیشرو باشیم ونام ایران همچون گذشته در عرصه علم، پژوهش و فناوری سرافراز و  ماندگار باشد.

از خداوند منان طول عمر همراه با سرافرازی برای حضرتعالی خواستاریم.

name

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=121850
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما