یکشنبه 30 شهریور 1393 - 13:33

تعداد پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد

 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون یک هزار و 800 پروژه عمرانی نیمه تمام در بخش های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد هست.

پژمان نیک اقبال روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 500 پروژه بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است که تکمیل و افتتاح آنها در سال 93 جزو اولویت های کاری مسوولان اجرایی این استان است.

وی پروژه های راه و شهرسازی، درمانی، خدماتی، کشاورزی، اشتغالزایی و رفاهی را از مهمترین طرح های در حال ساخت کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

نیک اقبال عنوان کرد: با بهبود اعتبارات باید در اجرای پروژه های عمرانی تسریع به عمل آید و هرگونه سهل انگاری در نظارت بر پروژه های عمرانی و هدرروی سرمایه نابخشودنی است.

وی اظهار کرد: 45 درصد از اعتبارات استانی و 25 درصد از اعتبارات محل ماده 180 تخصیص یافته در بودجه سال 93 برای اجرای پروژه های عمرانی در حال ساخت این استان جذب شده است.

نیک اقبال گفت:یکهزارو 360 میلیارد ریال اعتبار امسال از محل اعتبارات تملک دارایی کهگیلویه و بویراحمد و 800میلیارد ریال از محل ماده 180 به طرح های عمرانی استان اختصاص یافته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=121569
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما