یکشنبه 30 شهریور 1393 - 13:25

پشت پرده نامه های تند تاجگردون چیست؟

گروه سیاسی – این روزها غلامرضا تاجگردون بشدت دست به قلم شده و علاوه بر آنکه سایت شخصی خود را مرتبا به روز می کند، در نوشتن نامه به افراد مختلف هم فعال شده است.

به گزارش بویرنیوز، تا جگردون در دو نامه مختلف مرتبط با وزارت نفت، خود را نماینده ای دلسوز و مردمی نشان داده و بسیاری با دیدن نامه از داشتن چنین نامه ای خوشحال شدند.

بخشی از نامه اول تاجگردون در ارتباط با استخدام بی رویه و خارج از روال در نفت و گاز گچساران بدین قرار است: احتراماً به استحضار می‌رساند علی رغم تذکرات مکرر و خواهشهای دلسوزانه اینجانب در بحث بکارگیری نیروی انسانی، متأسفانه طی یک سال اخیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به صورت بی‌ضابطه، آکنده از تبعیض و ناعادلانه در قالب طرح دستور کاری، حجمی و… خارج از روال اداری و صرفاً بر اساس روابط شخصی و فامیل گرایی نسبت به جذب نیرو اقدام نموده است.

اخیراً مطلع شدم که مقرر است اداره حراست شرکت نفت گچساران بدون اطلاع‌رسانی عمومی و خارج از مقررات اداری نیرو جذب نماید که این امر با نادیده گرفتن بسیاری از ارجاعات جنابعالی، وزیر سابق و دیگر مسئولین وزارت نفت است. بدون شک مردم شریف گچساران و باشت تحمل چنین بی‌عدالتی را نخواهند داشت و این تبعیض برای اینجانب نیز غیرقابل‌ تحمل است زیرا نداشتن شغل برای جوانان حوزه انتخابیه ام درد است ولی بدون شک تبعیض و بی‌عدالتی درد و رنج بیشتری را به آنان متحمل می‌کند.

اما تاجگردون به این نامه اکتفا نکرده و در نامه ای دیگر هم به انتقاد پیرامون استخدام در حوزه نفت پرداخت.

اما جوابیه شرکت نفت و گاز گچساران به ادعای رئیس کمیسیون بودجه هم شنیدنی است.

در بخشی از این جوابیه آمده است: نخست اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در یک‌سال گذشته هیچ‌گونه جذب و استخدامنیروی انسانی در قالب پیمانکاری یا قراردادی نداشته است در خصوص پیش‌بینی جذب بی‌ضابطه نیرو نیز که مضمون اصلی نامه مذکور را تشکیل می‌دهد، با توجه به وجود نیروی مازاد در بخش حراست و نیز با عنایت به بخشنامه وزارتی تا اطلاع ثانوی هیچ‌گونه برنامه‌ای برای جذب نیروی انسانی وجود ندارد.

حال با این سوال و جواب تاجگردون و نفت گچساران این سوال پیش خواهد آمد از آنجا که استخدام در وزارت نفت کاری دشوار است و بدون آزمون در شرایط فعلی تقریبا غیر ممکن و احتمالا تاجگردون هم به این موضوع اشراف داشته، پس چه دلیلی برای نوشتن این نامه بوده است.

اگر تاجگردون اسمی در اختیار داشته که با توجه به شرایط منطقه فهمیدن استخدام یک نفر در شرکت نفت کاری دشوار نیست، پس چرا برای اثبات ادعای خود اسم یا سندی منتشر نکرده است.

این اقدام بیش از آن که یک اقدام واقعی باشد بوی پوپولیستی بودن را به مشام می رساند و این کار صرفا نمایشی تبلیغاتی به دلیل نزدیک شدن به زمان انتخابات دارد تا بخشی از عطش هزاران  جوان بیکار گچسارانی با این آب مرتفع شود.

شاید عواید مثبت این گونه اقدامات برای تاجگردون زیاد باشد اما نباید از نظر دور داشت که این گونه اقدامات موجبات نگرانی جوانان و مردم از یک شرکت باسابقه نفتی است و بجای تقویت این شرکت که منافع بسیاری برای منطقه دارد، تضعیف آن به هر دلیلی چندان منطقی بنظر نمی رسد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=121563
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد محمود گفت:

    اسنخدامئ فامیلی هاش را دنبال می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حتما باید تمام اسنخدامی ها از فامیل تاج باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس گفت:

      بوير نيوز دست از سر تاج گردون بردار.كلاس خودتو نيار پايين.ما كه اينطوري همديگه رو تخريب مي كنيم چطور داعيه مظلوم واقع شدن در ميان ساير استانها رو داريم

  2. عشق من گچساران گفت:

    میگید سند؟؟!!
    سندش رو سایت بویرنیوز هم که زده!!!
    اینم لینک یکی از سندها:
    http://tajgardoun.com/Pages/view.aspx?PostID=3955

    نامه دوم هم سند محرمانه داره که به بازرسی نفت ارسال شده.

  3. لیشتر_گچساران گفت:

    تا مدیر لایقی مثل پاکدل بود،تاجگردون شبانه روز وزارتو ول نمیکرد تااخر کار خودشو کرد درش اورد،حالا افتاده دنبال شرکت نفت؟؟درصورتی که یک نیروی بومی مدیر شرکت بود،متخصص،کارامد،حالا چی؟؟ما عمیشه عادت کردیم به نیروی ناکارامد غیر بومی؟؟اقای تاجگردون اگه مردم لیشتر ،مثل سابق بودن،تو نمیتونستی توخاک لیشتر پا بذاری؟؟؟چراکه ظلمی که شما درحق مردم لیشتر کردی،هرگز فراموش شدنی نیست…….

  4. بی طرف گفت:

    بابای تحلیلگر عزیزم 2سال دیگه مونده تا انتخابات یاتاحالا کار سیاسی نکردی یاواقعا*****اقاجان هرکس در این موقع وارد این گود شود قطعا بازنده است ضمنا تاجگردون بچه نیست که بدون دست پر حرفی بزنه وباحرف شماها هم عصبی نمیشه من فکر میکنم گاهی دفاع تحریک امیز مخرب تراز حمله جناح مقابل است پس لطفا اندکی تعقل

  5. ناشناس گفت:

    تاجگردون دشمن اصلاح طلبان کهگلویه هست چون اونا رو رقیب خودش میدونه

    • حر گفت:

      ثابت شده در کهگیلویه آنهایی که تحت عنوان اصلاح طلب به حمایت از تاج گردون برخواستند اصلاح طلب واقعی نیستند!!!!!! بلکه بدلی و منافع طلب هستند!!!!!!!

  6. کریمی گفت:

    دوست عزیز نفت برای گچساران اندکی سود داشته نه شرکت نفت.در ضمن برای گرفتن جواب کافیست تشریف بیاری گچساران و از نگهبان جلوی در سوال استخدام های تازه را جویا بشی تا شکت برطرف بشه.مسئولین شرکت نفت تو روز روشن دروغ میگن.پسر یکی از کارمندان روابط عمومی نفت به نام حسن پرویزی یکی از همین جدید الورودهاست که این یکیشو من خودم میشناسم.

دیدگاه شما