شنبه 29 شهریور 1393 - 18:05

جوابیه نفت و گاز گچساران به نامه انتقادی تاجگردون

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پاسخ به نامه اعتراضی تاجگردون به وزیرنفت اعلام کرد که این شرکت در یک‌سال گذشته هیچ‌گونه جذب و استخدام نیروی انسانی نداشته و برنامه‌ای برای جذب نیروی انسانی ندارد.

به گزارش بویرنیوز، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پاسخ به نامه اعتراضی تاجگردون به وزیر نفت که در هفته گذشته توسط این خبرگزاری منتشر شده است، جوابیه‌ای را به دفتر خبرگزاری فارس در گچساران ارسال و ضمن ارائه توضیحاتی به‌منظور روشن شدن افکار عمومی خواهان انتشار آن توسط این خبرگزاری شده است.

متن جوابیه به شرح زیر است:

احتراماً در پاسخ به مطلب منتشره با عنوان«نامه اعتراضی تاجگردون به وزیر نفت» مورخ 23/6/1393در آن رسانه که براساس نامه نماینده محترم مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تنظیم گردیده است توضیحات زیر ارسال می‌شود. خواهشمند است به‌منظور روشن شدن افکار عمومی در نخستین فرصت پیش‌رو منتشر گردد.

«پیگیری مطالبات مردم و تلاش برای بهبود اوضاع ساکنان مناطق حوزه انتخابیه یکی از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های خطیر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است و تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی مؤظف‌اند در راستای تحقق این مهم همکاری و اهتمام لازم را داشته باشند.

مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و ساختارمندترین شرکت‌های نفتی ایران، خود را متعلق به مردم دانسته و یقینا در فعالیت‌های جاری و برنامه‌های توسعه‌ای، همواره منافع و مصالح عموم مردم به‌ویژه ساکنان مناطق پیرامونی را سرلوحه کار می‌داند. بر این اساس این شرکت تاکنون در پاسخگویی و همکاری مؤثر برای کاستن از دغدغه‌های نمایندگان محترم مجلس نهایت همکاری را داشته است. اما از آنجا که نامه اخیر قبل از رسیدگی در مجموعه وزارت نفت و ارائه پاسخ، در اختیار رسانه‌های جمعی قرار گرفته، ارائه نکات و توضیحات زیر جهت آگاهی افکار عمومی ضروری است:

نخست اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در یک‌سال گذشته هیچ‌گونه جذب و استخدام نیروی انسانی در قالب پیمانکاری یا قراردادی نداشته است در خصوص پیش‌بینی جذب بی‌ضابطه نیرو نیز که مضمون اصلی نامه مذکور را تشکیل می‌دهد، با توجه به وجود نیروی مازاد در بخش حراست و نیز با عنایت به بخشنامه وزارتی تا اطلاع ثانوی هیچ‌گونه برنامه‌ای برای جذب نیروی انسانی وجود ندارد.

این شرکت در حال حاضر منحصراً برای تامین امنیت پروژه‌هایی که به‌طور موقت در سطح شرکت اجرا می‌شود اعم از راه‌سازی، تعمیر و تکمیل جاده‌ها، چاه‌ها و دکل‌های حفاری و غیره از میان ساکنان بومی محل اجرای پروژه‌ها نیروهای واجد صلاحیت را شناسایی و به پیمانکار معرفی می‌نماید تا به صورت روزمزد در پست‌های موقت نگهبانی مشغول به کار شده و پس از اتمام این پروژه نیز به این عزیزان خاتمه کار داده می‎شود.

که این مورد اخیر یعنی به‌کارگیری افراد بیکار بومی ساکن در محل اجرای پروژه‌های واقع در حوزه عملیات مناطق نفت‌خیز جنوب برای پست‌های موقت نگهبانی، یک امر عادی است که از دیرباز تاکنون صورت می‌گرفته و قطعاً مغایرتی با قوانین و مقررات و یا صرفه و صلاح حوزه انتخابیه آن نماینده محترم نیز ندارد.

بدیهی است چنانچه مدارک و مستنداتی دال بر وقوع تخلف از سوی موکلین به نماینده محترم گچساران ارائه شده، به این امور ارسال تا شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نسبت به پیگیری و رسیدگی اهتمام لازم را معمول نماید.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=121524
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    درود بر شما .تاجگردون فقط بزرگ نمایی میکنه .معلومه که از هیچی خبر نداره .

  2. قشقایی گفت:

    از روزی که تاجگردون اومده فقط به فکر باشتیهاست و قشقاییها را فراموش کرده

  3. 123 گفت:

    تاج فقط پایگاه اطلاع رسانی خوبی داره و بس….براش از کاه کوه میسازن

  4. همشهری گفت:

    اقای تاجگردون از کجا خبر داری بیا ببین چقدر نیرو غیره بومی اوردند سر کار بعنوان شرکتی و غیره

  5. بویراحمد گرمسیر گفت:

    جناب تاجگردون فعلا سید باقر موسوی حضور ندارد و یکه تازی میفرمایید

دیدگاه شما