جمعه 28 شهریور 1393 - 23:14

واکنش جالب محمد خاکپور به شایعه حضورش در تیم ملی

فدراسیون فوتبال از محمد خاکپور به عنوان اصلی ترین گزینه برای همکاری با کروش یاد می شود اگرچه در فدراسیون کفاشیان هیچ بعید نیست که اسم خاکپور سر زبان ها بیفتد و در نهایت هومن افاضلی دستیار مربی پرتغالی شود!

محمد خاکپور می گوید شایعه حضورش در کادرفنی تیم ملی شایعه ای بیش نیست.

به گزارش بویرنیوز،  محمد خاکپور در گفت و گویی کوتاه با خ خبرآنلاین ؛ شایعه حضورش در تیم ملی را تکذیب کرد و گفت:« هیچ صحبتی در این باره با من نشده. آخرین باری که کسی از فدراسیون با من تماس گرفت همان ماجرایی بود که زنگ می زدند ولوله کش می خواستند که درباره اش در رسانه ها حرف زده بودم. غیر از این هیچ تماسی با من گرفته نشده. متاسفانه فوتبال ما همان طور که می دانید ویژگی ها و مناسبات خاص خودش را دارد. من از شرایط فعلی ام راضی ام و برنامه ای برای کار در فوتبال ندارم. بعید هم می دانم که آنها هم تصمیمی برای همکاری با من داشته باشند اما عادت شده که اسم افراد را می اندازند سر زبان ها و بعد کار دیگری می کنند.»

این درحالی است که در فدراسیون فوتبال از محمد خاکپور به عنوان اصلی ترین گزینه برای همکاری با کروش یاد می شود اگرچه در فدراسیون کفاشیان هیچ بعید نیست که اسم خاکپور سر زبان ها بیفتد و در نهایت هومن افاضلی دستیار مربی پرتغالی شود!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=121449
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما