سه شنبه 25 شهریور 1393 - 14:55

برنامه های امیدوار کننده مدیر جدید و بومی بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

گروه اقتصادی –  مدیر بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای جذب حداکثری تسهیلات صندوق توسعه ملی برای استان خبر داد.

majidi

به گزارش بویرنیوز، الماس مجیدی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر جدید و اسبق بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مشکلات رکود اقتصادی دولت قبل به همت و تلاش دولت تدبیر و امید و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حال حل شدن است.

مدیر بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرایط سخت و ناآرام اقتصادی که کشورهای بیگانه برای ایران تعریف کرده بودند به یاری خدا تمام شد و براساس خبر رئیس جمهور کشور عملا از رکود خارج شد.

وی با بیان اینکه با حل و فصل شدن مشکلات باید به سمت رشد برویم گفت: نقش بی بدلیل سیستم بانکی در خارج شدن از رکود اقتصادی کاملا مشخص و آشکار است.

این مسئول افزود: بانک کشاورزی با بیش از 80 سال سابقه کاری وظیفه خود را در تامین غذای مردم و فراهم نمودن امنیت غذایی و همچنین رشد ناخالص اقتصاد کشور به شکل خوبی ایفا کرده است.

مجیدی اضافه کرد: دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برای استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف شده است که تلاش برای جذب حداکثری تسهیلات صندوق توسعه ملی از مهمترین برنامه‌های مدنظر است.

مدیر بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای جذب این تسهیلات، طرح‌های خوبی تهیه و برای صندوق توسعه ملی ارسال شد که امیدواریم با جذب این تسهیلات شاهد رشد و رونق تولید و افزایش بهره‌وری کشاورزی در استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات شاهد ایجاد اشتغال پایدار و همچنین اشتغالزائی خاص برای کشاورزان و بهره‌برداران کشاورزی و صنایع وابسته باشیم.


نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=121160
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما