سه شنبه 25 شهریور 1393 - 0:04

اگر می خواهید لذت واقعی را تجربه کنید؛ بخوانید

گروه اجتماعی- مهر ماه نزدیک است و فصل بازگشایی مدارس در راه است.

به گزارش بویرنیوز، اکنون همه در تکاپوی خرید کیف، لباس و نوشت افزار برای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس هستند.

images

یادمان نمی رود که چه اشتیاقی برای خرید کیف مدرسه ای کتاب ، چسب ، پاک کن ، رنگ و….. داشتیم و این لذت تا سال های سال در ذهن و خاطر تک تک ماست.

اما بسیاری از افراد این روزها بضاعتی برای خرید حتی یک دفتر را هم ندارند و فرزندی که زانوی غم بغل گرفته و مادر و پدری که از سر نداری رویشان نیست به فرزند خود بنگرند.

پیدا کردنشان سخت نیست در اطراف خانه و یا فامیلمان از این دست بچه ها که با حسرت و ناراحتی همسالان خود را می نگرند فراوان است، غرورشان به آنها اجازه نمی دهد تا دست نیاز جلوی کسی دراز کنند، مردانگی کنیم و با خرید لوازم تحریر و وسایل مدرسه کسانی که توان مالی ندارند لذتی بینهایت را از دنیای کوتاه مادی ببریم.

همین الان وقت خوبی است….

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=121049
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ر گفت:

    انشا الله

    • یه دوست خیرخواه گفت:

      دوست عزیز ان شا الله اینجوری نوشته می شود حالا چون نمی دانستی از نظر شرعی مشکلی نیست
      اینجوری که شما نوشته اید این معنی را می دهد نعوذبه اله ( یعنی خداوند را بوجود آوردیم ) ونوشتن صحیح آن این است ( ان شاء الله یعنی اگر خداوند مقدر فرماید)

  2. تحلیل گفت:

    شما عزیزان و خواننده گان قضاوت فرایید:

    چند هزار نه میلیون صندوق صدقات در ایران وجود دارد ؟
    صندق و های موجود در مغازه ها و ادارات و شرکت های خصوصی را نشمارید .صندوقهای موجود در شهرستانها و شهرها و سایر استانها را بجز تهران را هم نادیدیده بگیرید . فقط200 هزار صندوق ثابت سره خیابانهای تهران را حساب کنید . جمعیت 13 میلیونی تهران را هم بیخیال باشید فقط حساب کنید روزانه 500 هزار نفر به این 200 هزار صندوق پول می اندازند .مهاجرین و مسافرین ثابت و در گذر از تهران را هم محاسبه نکنید.حساب نکنید که کمتر کسی پول 50 تومانی یا همان 500 ریالی دارد در جیب خود که معمولا از 100 تا یک تومانی داریم تا بالا تر . اما نه همان 50 تومان را در نظر بگیرید : حساب ………………………………………………….200هزار صندوق *(ضربدر) 500هزار نفر *(ضربدر) 50 تومان =؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوال ؟ واقعا” با این حجم عظیم پول های مردم و کمک های مردمی چرا هنوز ما این همه نیازمند داریم ؟ اوقاف ،بیاد جانبازان ، بهزیستی و …..چرا این همه فقیر داریم. پس بهتره مردم مستقیم پول ها و کمک های خود را به همسایگان خود بدهند

دیدگاه شما