دوشنبه 24 شهریور 1393 - 23:49

همه آنچه در معارفه فرماندار کهگیلویه گذشت

به گزارش  خبرنما مراسم تودیع و معارفه فرماندار قبلی و سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کهگیلویه، عصر روز دوشنبه با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی و جلیل حسنی مدیرکل سیاسی استانداری درسالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.در این نشست فرمانداران شهرستان‌های گچساران، چرام، لنده و بهمئی، اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.
غیبت لاهوتی و بزرگواری/ برخوردهای زننده نیروی انتظامی بیرون محوطه

بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و دکتر سید قادر لاهوتی از چهره های شاخص اصلاح طلب کهگیلویه ،غایبان این تودیع و معارفه بودند.

ازدحام جمعیت بیرون از فرمانداری و تلاششان برای ورود به محوطه و رفتن به سالن محل برگزاری ،که با برخوردهای تند و زننده نیروی انتظامی همراه بود، از حاشیه های پررنگ و نه چندان زیبای این تودیع و معارفه بود.

گفتنی ست محل اولیه تودیع و معارفه ،سالن بزرگ دانشگاه آزاد دهدشت اعلام شد که بدون هیچ گونه توضیحی ،مراسم به سالن اجتماعات فرمانداری ،که کوچک تر بود انتقال یافت.
تودیع به معنای ناتوانی نیست/ کهگیلویه نیازمند چیز دیگری غیر از توسعه سیاسی است

مرتضی جلال‌منش معاون فرماندار کهگیلویه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید غفلت از مؤلفه‌های وزارت کشور را موجب بحران دانست. وی گفت:عدم توجه به این مؤلفه‌ها در روند کاری مشکلاتی ایجاد می‌کند.

جلال منش ضمن یادآوری این نکته که تودیع به معنای ناتوانی نیست و باید به احترام به معنای احیاء و اقتدار و نه معنای تحت لفظی احترام گذاشت،گفت: برای احیای مدیریت باید خیلی زحمت کشید. چرا که بر پیکره مدیریت در گذشته لطمه‌هایی وارد شده است.

جلال‌منش شهرستان کهگیلویه را نیازمند چیز دیگری غیر از توسعه سیاسی دانست و افزود: نباید بعضی از کارها به امان خدا رها شود؛ انتظار می‌رود استاندار و مسئولان استانی و شهرستان کمک کنند تا حداقل پاسخگوی مشکلات مردم باشد. وی آمادگی مجموعه فرمانداری را در جهت خدمتگزاری فرماندار جدید اعلام کرد.
پیشنهاد بررسی عوامل مهاجرت‌گریزی به دهدشت

حجت الاسلام سید‌محمد حسینی طلب به نمایندگی از اعضای شورای اداری شهرستان گفت: یکی از رمزهای موفقیت آمیز یک کارگزار اسلامی سکوت است و سکوت به معنای اینست که یک مدیر در جامعه اسلامی اهل منازعه و اختلاف نیست.

رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه، افزود : مدیر اهل علم و اندیشه می‌اندیشد و عمل می‌کند و کسانی که بیشتر به سخنرانی می‌پردازند در معرض آسیب قرار دارند و افکار آنها به زودی نمایان می‌شود.

حسینی طلب از دیگر خصویات یک مدیر اسلامی را رعایت انصاف  دانست و تصریح کرد : یک مدیر با حسن خلق و بخشش ، قدر و منزلت اجتماعی پیدا می‌کند و یکی از آفت‌های نامطلوب یک مدیر تکبر و خودبزرگ بینی است و کسانی که مسئولیت بزرگتری دارند این آفت حوزه کاری آنها را بیشتر تهدید می‌کند.

حسینی‌طلب به فرماندار جدید کهگیلویه پیشنهاد بررسی عوامل مهاجرت‌گریزی در شهر دهدشت را داد و گفت:: مردم قدرشناس زحمات مسئولین می باشند و همه ما باید با تمام توان در راستای برطرف کردن مشکلات مردم اقدام کنیم.
کار،کار،کار /صندلی های عاریتی

ابراهیم جعفری در مراسم تودیع خود ، شعار کاری خود را “کار،کار،کار” دانست که این  شعار بر مبنای پنج اصل ولایت مداری،قانون اساسی،عدالت‌محوری،مردم‌داری و کار و تلاش بی‌وفقه و بی‌منت استوار بود.

جعفری ضمن توصیف عدالت محوری گفت: در توزیع اعتبارت و بازدید از بخش‌های شهرستان، نگاه جناحی نداشتم و به حق و حقوق خود در توزیع بودجه شهرستان قانع بودم.

وی بابیان اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند، یادآوری کرد : در ۱۹ماه گذشته که در پست فرمانداری شهرستان کهگیلویه بودم قلم،کار و حرکتم در راستای حل مشکلات مردم و کرامت انسانی بوده است.

جعفری این صندلی‌ها را عاریه‌ای دانست و از اینکه زمانی افتخار خدمت به مردم ولایت مدار کهگیلویه رابر عهده داشت ،خداوند را شاکر شد.

جعفری خطاب به فرماندار جدید، توصیه کرد: شهرستان کهگیلویه از موقعیت حساسی در استان برخوردار است و باید با حفظ وحدت و تشریک مساعی و عدم نگاه یک سویه به مسائل سدهای عدم توسعه یافتگی شهرستان را از میان برداشت.
کهگیلویه؛ نیازمند وحدت و همدلی/ کار جریانی و حزبی در اصول کاری ما نیست

فتاح محمدی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: اگر در یک نهاد سیاسی، منازعه و اختلاف ایجاد شود ، عظمت و استقلال سیاسی از بین می‌رود. وحدت  عامل توسعه یافتگی است و امروز جهان اسلام،کشور ایران و به ویژه شهرستان کهگیلویه نیازمند وحدت و همدلی است.

محمدی مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان دولت تدبیر و امید را توسعه و سرمایه گذاری، رفع فقر و اشتغالزایی برای جوانان عنوان کرد و توسعه این استان را در گرو هم‌گرایی و وحدت دانست.

وی بابیان اینکه باید با تمکین از قانون گام برداریم، افزود : بعد از انتخابات که باید مبتنی براخلاق انتخاباتی باشد، شرایط برای توسعه یافتگی و امنیت پایدار را ایجاد کنیم.

محمدی ادامه داد : باید در کارها مدیریت سیاسی ترویج شود و کار جریانی و حزبی در اصول کاری ما نیست، دولت خودش را در برابر ملت پاسخگو می داند و عملکردش هم در جهت جلب رضایت‌مندی مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم باید فرمانداری را خانه ملت و محل دادخواهی خود بدانند.

در ادامه این جلسه ضمن تکریم زحمات ابراهیم جعفری حکم کرامت اله کریمی زاده ،به عنوان سرپرست جدید فرمانداری کهگیلویه قرائت شد.
نگاه اعتدال را سرلوحه کاری خود قرار می‌دهم

سید کرامت اله کریمی زاده ؛ فرماندار جدید کهگیلویه که به عنوان سخنران آخر و حسن ختام بالای سن رفت، گفت : اگر تا دیروز در یک جریان سیاسی فعالیت می‌کردم اکنون فارغ از هرگونه حزب و نگرش سیاسی در جهت خدمت به خلق نگاه اعتدال را سرلوحه کاری خود قرار می‌دهم.

سیدکرامت‌الله کریمی زاده با بیان این که گفتار سیاسی هر جامعه‌ای ریشه در ساختار فرهنگی و سیاسی آن جامعه دارد، اظهار کرد: فرهنگ سیاسی ریشه در تاریخ سیاسی یک نظام دارد.

فرماندار جدید کهگیلویه با بیان تبیین اهداف دولت تدبیر و امید، ابراز کرد: هدف اساسی گفتمان اعتدال قرار گرفتن در مسیر عقلانیت، مشروعیت و مقبولیت است که فرهنگ سیاسی این دولت است.

کریمی با بیان این‌که نگرش اعتدالی چهره گفتمانی مدرن و به دور از جنجال را به ما می‌آموزد، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را برای انجام کارها در مسیر اعتدال به کار می‌گیرم.

وی عنوان کرد: فرهنگ دیالوگ بر مونولوگ پیروز است و یک مدیر توانمند باید با بالا بردن آستانه تحمل و در مسیر قانون برای خدمتگزاری به مردم گام بردارد.

کریمی قانون را اکسیر شفابخش و پیوند‌ دهنده انسان‌ها دانست و بیان کرد: دغدغه پیشرفت و ایجاد یک ثبات به عنوان مهم‌ترین روشی است که جهان آگاهان در هویت تارخی خود دنبال می‌کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=121047
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حقگو گفت:

    واقعا جای بسیار تاسف است که فرماندار یک شهرستان در جلسه معارفه خود نامی از مقام معظم رهبری برزبان نیاورد. من اگه جای فتاح محمدی آزاده سرافراز و حسینی طلب سازمان تبلیغات بودم به نشانه اعتراض جلسه را ترک می کردم.

    غیبت قادر لاهوتی و بزرگواری قابل پیش بینی بود اگر میتمدند جای سوال بود. امامان جمعه هم قبلا عدم رضایت خویش را به استاندار بیان داشتند.

  2. ناشناس گفت:

    غیبت ائمه جمعه دراین مراسم فریادرسای اعتراض آنهاعلیه جریان فتنه دراستان بود

  3. ناشناس گفت:

    سلام بر منطقیان

  4. در جواب حقگو گفت:

    بشین بابا بینم !!

  5. ناشناس گفت:

    درور برمنطقيان

  6. ناشناس گفت:

    درودبرحاج کریمی ایشان فرماندار مردمی است

  7. ناشناس گفت:

    فتنه اونهایی بودند که کشور را 8سال نابودکردند

  8. رحمت الا.عظیمی گفت:

    لاهوتی نماینده مردم گهگیلویه

دیدگاه شما