دوشنبه 24 شهریور 1393 - 15:59

مگر سید باقر موسوی چه گفت که برخی ها جیغشان درآمده!

توجیه برخی از مدیران استانی در تقسیمات بودجه این است که می گویند 70 درصدد بودجه ملی است که اساسا توزیع آن در استان نیست.

گروه سیاسی – سخنان سید باقر موسوی نماینده پیشین شهرستان های بویراحمد و دنا در یک مراسم ختم بازتاب های گسترده ای داشته است.

به گزارش بویرنیوز، سید باقر موسوی برخلاف برخی از فعلان سیاسی که همواره تلاش می کنند تا در صفحه سیاست حضور داشته باشند، اما وی از چنین خصیصه ای برخوردار نبوده و نیست و در بزنگاههایی که احساس تکلیف کرده سخن گفته و همواره از رسانه ای شدن خود را برحذر داشته است.

سوال اینجاست که چه عاملی موجب شده تا موسوی چاره ای جز حرف زدن نداشته و تنها راهکار را در علنی کردن برخی از دغدغه های مردم ببیند.

[ihk Hfhn

سخنان سید باقر موسوی هیچ مخاطب خاصی نداشته و اما جیغ و داد عده ای از افراد نشان داد که یه جای کار میلنگد.

سخنان سید باقر موسوی تنها بر چند نکته متمرکز شده:

1- موضوع تقسیمات بودجه ای در استان- سید باقر موسوی در این باره گفت:   بعضی‌ها در استان به شکل خودمحوری عمل می‌‌‌‌کنند، اظهارکرد: این رفتارها و نگاه‌‌‌های منطقه‌ای باعث شده که بودجه‌ها در استانکهگیلویه و بویراحمد ناعادلانه در بین شهرستان‌ها تقسیم شود.

نماینده مردم شهرستان‌‌‌های بویراحمد و دنا در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: کارهای عمرانی در برخی از شهرستان‌ها رونق دارد ولی در برخی از نقاط استان بسیار ضعیف است.

*بویراحمد و دنا خیری از درآمدهای استان نمی‌بیند/ بر وحدت در استان تاکید کنید

موسوی‌جهان‌آباد به پتانسیل‌‌‌های درآمدزای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: خیری از این درآمدها به شهرستان‌‌‌های بویراحمد و دنا نمی‌‌‌‌رسد، خودمحوری و نگاه‌‌‌های شهرستانی موجب اینگونه کارها می‌شود.
وی تاکید کرد: این خود محوری سبب عدم انسجام در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌‌‌‌شود و لازم است که همگان بر مسئله وحدت تاکید و قواعد آن را رعایت کنند.

این سخنان سید باقر موسوی در ارتباط با تقسیمات بودجه ای البته تنها سخن ایشان نیست و بسیاری از مردم تمایل دارند تا جزئیات این موضوع و دست های پشت پرده را بدانند. برخی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد همه واقعیات را به درستی به مردم استان نگفته و ابهامات در این زمینه زیاد است.

توجیه برخی از مدیران استانی در تقسیمات بودجه این است که می گویند 70 درصدد بودجه ملی است که اساسا توزیع آن در استان نیست.

جهت اطلاع، برخی از مدیران استانی در تعریف پروژهای سازمان مطبوع خود مناطقی را پیشنهاد می کنند که در منطقه خود باشند و نتیجه طبیعی این امر سرازیر شدن بودجه به آن منطقه خواهد بود و این موضوع کم کم بی عدالتی در توزیع بودجه را در پی خواهد داشت.

2 – موضوع انتصاب مدیران در استان کهگیلویه وبویراحمد – سید باقر موسوی در این باره گفت: مدیران باید بر اساس شایستگی و توانمندی‌ها انتخاب شوند و نباید صرفاٌ بر اساس منطقه‌گرایی انتخاب شوند. در انتخاب مدیران انصاف رعایت شود و تک نگاهی کنار گذاشته شود، چرا که استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به همه است و همه حق دارند از آن بهره ببرند.

بی تردید در بسیاری از انتصابات می توان رگ و ریشه هایی از نگاه قومیتی و منطقه ای به افراد را در استان شاهد بود و اگر ملاک صرفا شایستگی و حتی نگاه سیاسی بود، برخی از مدیران کنونی نباید انتخاب می شدند و این موضوع مطالبه همه مردم استان است و نه تنها آقای موسوی و جالب این که استاندار استان خود نیز در التیماتم های متعدد خود به مدیران از عملکرد آنها انتقاد کرده است.

3 – تخریب بویراحمد برای بزرگ شدن برخی افراد – سید باقر موسوی در این باره گفت: نقش مردم بویراحمد در استان و جنوب کشور غیرقابل انکار است و به معنی خودبزرگ بینی نیست و گفت: آدم‌های که دنیا‌ را کوچک می‌شمارند، هیچ وقت احساس خود بزرگ‌بینی نمی‌کنند و وسعت دید مردم بویراحمد مثل دریاست و فراتر از فرهنگ مرزهای ایران فکر می‌کنند.موسوی‌جهان‌آباد با بیان اینکه نباید به مسائل منطقه‌گرایی دامن زده شود، ادامه داد: انتصاب نیروها باید بواسطه شایستگی‌ها و توانمندیهای شان باشد، نه صرفاً منطقه‌گرایی، ولی برخی دوستان در برخی مناطق فکر نکنند، بخاطر اینکه بخواهند بزرگ شوند و حتی منطقه‌شان پیشرفت کند، البته از صمیم قلب خوشحال می‌شویم که منطقه‌ای از استان پیشرفت کند، ولی فکر نکنند اگر بخواهند موفق و بزرگ شوند، حتماً باید مردم بویراحمد خرد شوند.

اما این سخنان به مزاج برخی افراد خوش نیامده و با جیغ و سر و صدا موسوی را به منطقه گرایی متهم نمودند.

واقعیت البته تلخ است اما وجود دارد و موضوعات گفته شده تنها بخشی از دغدغه های مردم استان است، نگاه های منطقه ای و قومیتی اگر چه در زبان توسط مسئولان نکوهش می شود اما در عمل اصل اساسی همین منطقه گرایی است و بس.

مردم دم خروس را باور کنند یا قسم حضرت عباس را، این که سید باقر موسوی می گوید به ادم های شایسته باید مسئولیت داد کجایش غیر منطقی است یا این که از بی عدالتی در توزیع بودجه سخن می گوید چه اغراضی در آن هست، خود مردم به چشم دارند می بینند که برخی پروژه ها فعال و در حال پیشرفت هستند و برخی از پروژها تعطیل و راکدند و منطقه در پیشرفت پروژه سهم بسیار دارد، طبیعی است بویراحمد به دلیل مرکزیت بودن در استان و جمعیت بیشتر مستلزم نگاه ویژه ای نیز هست و مساوی دادن بودجه نیز خودش بی عدالتی است.

این فریادها از سمت کسانی که اگر واقعیات برملا شود به ضررشان تمام می شود حکایت از اوضاع نابسامانی است که سید باقر موسوی جرات بیان آن را داشته است و مردم منتظر هستند تا شفاف سازی مسئولین را در این زمینه شاهد باشند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120970
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشتی گفت:

    درود بر سید باقر عزیز ایشان به حق فرمودند سید باقر نه تنها نماینده بویر احمد بود بلکه نقش محوری برای استان داشتند و کارنامه ایشان پر از افراد شایسته بود

  2. رضا گفت:

    درود بر شیرمرد اندیشمند و محبوب سید باقر موسوی.

  3. احسان معصومی گفت:

    این سید بزرگوار مطمئن باشه که شورای نگهبان تاییدش نمی کنه. نمی خواد ازین حرفای قشنگ قشنگ بزنه.

    • کارشناس بیطرف گفت:

      اقای معصومی . کسی که می خواد اظهار نظر کنه گفته ها را باید با واقعیت های موجود بررسی و بعد اظهار نظر نماید.در رابطه با بودجه و پروژه ها و مناصب مدیریتی کاملا به حق گفته اند.ما هم عقیده داریم بایستی و انصاف رعایت شود.تعطیلی عید فطر یادتونه که چقدر گردشگر وارد یاسوج شد.آنها یاسوج را به عنوان نماد و مرکز استان ک.ب می شناسند.برای گردشگر مهم نیست کی مدیره و کی نماینده است مهم اینه که مکانی که جهت گردش و تفریح به اون وارد میشه دارای زیرساختار مناسب باشه.عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده:1-خودمحوری افراد 2-عدم استفاده از افراد توانمند و دلسوز و از همه مهمتر مدیر و به معنای واقعی کارشناس و……….

    • الال گفت:

      انشالله به وقتش هم تایید میشه و جایگزین خوبی برای نمایندگان بی کفایت هستند.

    • م ق گفت:

      متاسفم برات از فامیلت پیداست از کجا می سوزی نمایندتون ارزونی خودتون
      انشالا معلوم میشه

  4. خواننده گفت:

    تعجب اینه که زمانی اصحاب رسانه استان ومردم ازاستاندار انتقاد میکردندکه بستگان وآشنایان خودرا مورد لطف قرار میدهدوتوجه به نقاطی از استان وبعضی روستاهادارد. همین سایت بویرنیوز شما مدعی بوداینطور نیست ومدعی بودی مردم وکسانی که کامنت میزنند حقیقت نمیگوینداما حالا که موسوی جهان اباد حرف هم شهریهای استاندار را تائید کردوبرناعادلانه بودن صحه گذاشت .چه شد شماکه تائید میکنید یادت با اقای رضاتوفیق مصاحبه کردید وبه حمایت ازاستاندار پرداختید یادتون هست که کامنت های مردمی که مخالف استاندار بود انتشار نمی دادید .فقط به حمایت ازایشان اقدام مینمویدید
    ما ماندیم چه اتفاقی افتاد که شما هم حرف مردم راتایید میکنید
    ولی منتظر جواب هستیم

  5. علی گفت:

    مسئولی که به مردم دروغ نمیگه همیشه سربلنده نه کسی که دنبال باند بازی ومصالح گروهشه

  6. مهرداد گفت:

    یاباقره یا باطله
    درود وسلام بر روح بلند این انسان فرهیخته.درود خدا برباقر موسوی جهان آباد

  7. سید امام زاده علی گفت:

    اقای احسان معصومی به نظرم تو با همه مشکل داری اخه نه مدیرکل عزل شده ای نه تحصیلات عایه داری معلوم نیست که مشکلت چه باشه اخه کجا قرار است که سید باقر سال اینده بیا برای مجلس که بخواهند ردش کنن یه مقداری به قول خوذت کارشناسی تر کامنت بگذار تا حودی بی انصافی مینویسی

  8. رستگار گفت:

    تاکنون ما مخالف مشی سیاسی سید باقر بودیم و بی شک چنانچه فرصتی به ایشان داده شود تا در انتخابات آینده حضور پیدا کنند که ما هم دعا می کنیم که این فرصت به ایشان داده شودو دکتر هدایت خواه هم باشد با تمام توان از هدایت خواه حمایت می کنیم ولی مطالبی که ایشان مطرح کرده بنظرم از سر دلسوزی برای استان هست و مطمئنن ایشان می توانند استان را در مسیر صحیج هدایت کند و جلوی یکه تازی استاندار و حامیانش را بگیرد وای کاش ایشان استاندار می شدند چون اهل باج دادن نبود و…..

  9. ناشناس گفت:

    هالو بیراحمی …… چنه ایگیت!!!!!

  10. RR گفت:

    ادب داشته باش (ناشناس).بویراحمد همیشه سر آمد بوده است وشما ها باید از شنیدن نام بویراحمد برخودبلرزید.بویراحمدآنقدردست برماشه بردوپای دررکاب فشردتاازیک دهستان یک استان آفرید.بویراحمدآنقدرکوشیدوخروشیدتاازچنگ سه استان همسایه ،سه اژدهای پراشتهای دهان گشوده رهایی یافت وبصورت استانی مستقل درآمد.(بهمن بیگی).بویراحمد همیشه نامی بلندداشته است واین نام بلند خواهد ماند به همت مردم رشیدش

  11. همشهری گفت:

    تنها کسی که میتونه مقابل تاج وایسه همینه داداشی . بیا ما هم ی رای داریم نوش جونت

  12. دنا گفت:

    سایت بویر نیوز نود درصد مطالب عادی را هم سانسور می کند مورد اعتما د مردم هم نیست

  13. بهمئی گفت:

    سلام ودرود بر سید بزرگ . سیدی از تبار خاتمی و بوی خوش اصلاحات . این روزها گروهی که در این بازار مکاره خود را اهل قلم مینامند و جوهرشان فقط برای چاپلوسی مینگارد و هیچگونه صداقت و بنیانی در نوشتار ندارند ، پس از سخنان دوستانه و ایراد حقایق توسط سید باقر موسوی چنان مرکب چاپلوسی خود را برای تاجگردون پر رنگ کرده اند که از کاه کوه میسازند . ولی همینان نباید فراموش کنند که تاجگردون نه اصالت سیاسی دارد و نه اصول سیاست را حفظ میکند . گاه ساز چپ میزند و گاهی بر سرنای اصولگرایان دمی میزند . آری شخصی که حتی در حوضه انتخابیش نیز فقط به شهرستان باشت مینگرد و از نام گچساران استفاده ابزاری میکند . تمامی مدیران استانی ایشان از باشت است و تازه اگر کسی پیدا نکرد برای مدیران شهرستانی از فرزندان شهرستان گچساران استفاده میکند .ایل قشقائی را ضعیف و به فراموشی کشانده . از نفت گچساران استفاده ابزاری میکند و بودجه را به باشت میبرد . وای نفسا ، وای بر شما که خود شیفته و خام کسی شده اید که خود خام سیاسی است و به زودی زمان زوال چنین مکتبی فرا میرسد

  14. فرهنگی گفت:

    درود بر سید باقر که واقعیت را گفته .به خدا هیچ وقت به او رای ندادم ولی دوستش دارم

  15. ر گفت:

    زنده باد باقر.شعار اون رزوم .باسنگ نزن به شیشه باقر برنده میشه

  16. ناشناس گفت:

    وقتی استاندار یک استان در نقش رئیس ستاد انتخاباتی یکی از نمایندگان ایفای نقش نمی کند و از خود اختیاری ندارد ببینید چه بر سر استان می آید.

    ارتباط خویشاوندی و منطقه ای مدیران نالایق انتخاب شده اسان را با نماینده خاص پیگیری کنید و ببینید سهم استان از شعار اعتدال کدام است . وای به حال آینده این استان که همچون غنیمت جنگی با آن برخورد میکنند

  17. ناشناس گفت:

    درودبرسیدباقرموسوی

  18. يزدگرد گفت:

    تنها كسي كه بتونه اين وضعيت نابسامان را نجات بده و استان را در وضعيت مطلوب و جايگاه واقعي نشان بده كسي نيست جزء موسوي جهان اباد ، پس همه باهم سيدباقرموسوي ، همانگونه كه در قبل نشان داده. موسوي كسي بود كه با هشت سال نمايندگي مردم هنوز مستاجر بوده و هست  . با دنياي زر و زور خيلي فاصله دارد كسي كه خود مجروح جبهه و جنگه و برادر بزرگش را در همين راه بشهادت رسيده  .! 

  19. اصلاح طلب گفت:

    اقای موسوی حرف دل مردم وحرف حاج زارع را گفته وبرای انتخابات هم نگفته وتا کنون هم کمترین قصدی برای کاندیدا شدن نداشته البته اینده معلوم نیست ولی قطعا این حرفها برای رای جمع کردن نیست درود برموسوی ودرودبرحاج زارع

  20. ناشناس گفت:

    چرانظرات خوب راسانسو ر میکنید؟

  21. بیطرف گفت:

    فکر می کنم این بودجه ریزی یکی از عادلانه ترین نمونه این چند سال است.
    اولا احساسی سخن نگید و همیشه از صحت اطلاعات مطمئن باشید.
    اگر حق و حقوقی از شهرستان ها پایمال میشده و حالا دارن از اون دفاع می کنند نباید مسئولین رو به منطقه گرایی متهم کرد.
    بویراحمد هم به اندازه کافی بودجه در اختیار داره.
    انشااله همگی همت کنند تا استان آبادی داشته باشیم

  22. s.s گفت:

    به امید خدا در آینده ای نزدیک سید باقر عزیز استاندار استان خواهد بود، کاری که باید امسال می شد، تا اینهمه به آدمهای نالایق بها داده نمی شد.

  23. ناشناس گفت:

    احسن بر سید بزرگوار و شجاع نماینده مردم بودن بایستی واقعیت ها را بگوید ولو اینکه ره بجای نبرد اقای زارع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟……………………… دیگه چه خبر

  24. پاکباز گفت:

    نام سید باقر موسوی با اصلاحات و شجاعت عجین شده است بر این نام افتخار می کنیم

    • رضا الهي گفت:

      دوست عزيز اصلا حات كجا بود؟؟؟شما تحقيق كن ببين دور قبل رياست جمهوري سيد باقر موسوي براي چه شخصي فعاليت مي كرد؟؟؟(محسن رضايي)

      • ناشناس گفت:

        دوست عزیز شما هم برو در مورد خود آقای موسوی و افکارش تحقیق کن بعد بفرما اصلاح طلب نیست . اتفاقا ایشون بصورت بنیادی اصلاح طلبن

      • همایون گفت:

        دوست عزیز محسن رضایی هم اصلاح طلب ااست و هم یک لر غیور. محسن رضایی اولین کسی بود که سال 1388 به نتایج انتخابات اعتراض کرد و این یعنی اصلاح طلبی.

    • محمد اصیل بویر احمدی گفت:

      ضمن عرض ادب و احترام ما به چنین مردانی نیاز مبرم و اساسی داریم مرد بزرگ  با شهامتی که مقابل قدرت های بزرگ با شهامت وایستاد و حرف از مشکلات مردم این استان زد مردی که به تمام نمایندگان قدرت بیان تعهد تفکر علم ایستادگی آموخت ما به  عزیز بزرگوار سید باقر موسوی نیاز داریم تا اینطور در استان بی عدالتی نشود تا دست اون قدرتهای مخفی در ادارات بسته شود از استاندار بگیر تا بقیه مسوولینی که بودجه این استان را به سوی روستا هایی میبرند که زمانی نه حرفی از قدرت در کشور و نه حرفی از سیاست داشتند 

  25. مهدی ب گفت:

    با امدن زارع مرگ میرها زیادشد ای کاش یکی بیاید تا مردم ازبین نرند نخواستیم امکانات چون زارع فقط عشقش فاتحخوانی بود

    • بختیاری گفت:

      درود خدا بر سید بزرگ موسوی جهان اباد .شیر مرد تاریخ کهگیلویه وبویراحمد .بدون شک سید باقر چهره محبوب دراستان مستعد و محروم کهگیلویه وبویراحمد است .

  26. نصرت زاده گفت:

    درود بر مرد بزرگ ،بر مرد شجاع ،بر مرد دلسوز ،بر مرد جهادگر و مخلص ، بر مردی که هروقت نامی از ایشان برده میشود جز خدمت و شجاعت چیز دیگری ذهن مردم بویر احمد و دنا را اشباع نمی کند!!!!!!!خدایش می داند که مردم محروم مناطق زیلایی و دیگر اقشار استان و حوزه های انتخابیه آگاهند و میدانند که سید بزرگوار و دلسوز در دوران خدمت جهادی خود در جهاد سازندگی و دوران نماینده به حق مردم چه کمک ها و پیگیری هایی که در رفع مشکلات مردم محروم این منطقه نداشتند………….. همچنان عشق سید بزرگوار در دلهاست………..

  27. حمید گفت:

    تاریخ این استان به وضوح بر برگهای خود نوشته و ثبت کرده است که همچون سد باقر موسوی کمتر کسی در تاریخ سیاسیون دلسوز و پیگیر مشکلات مردم بوده است عشق ما بویراحمدی ها سید باقر موسوی

  28. نصرت زاده گفت:

    درود خدا بر مرد شجاع ، بر مرد دلسوز ،بر مرد جهادگر و مخلص سید باقر موسوی.

  29. چرخ ریسک گفت:

    جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    بخش اعظم بودجه استان تو یاسوج میمونه و شما به تقسیم بودجه نقد دارید جناب سیاسی آگاه؟؟؟؟؟؟؟ حتما انتظار دارید همه ی بودجه رو بدن یاسوج!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بعدشم شما چرا نسبت به آقای حسینی استاندار ضعیف اسبق استان بود و کلی ضعف داشت سکوت کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جناب باید حتما استاندار هم یاسوجی باشه؟؟؟؟؟؟؟

  30. ناشناس گفت:

    سید باقر آدمی است فکری .او صاحب اندیشه است .علوم سیاسی خوانده است با زیر و بم های فرهنگ ایلی و طایفی کاملا آشناست.سکوت چند ساله سید باقر سکوتی علی وار بوده .الان هم علی گونه است که سکوت را شکسته چون آنچنان که از گفته هایش پیداست متوجه یک بی عدالتی محض شده است.برای او همه شهرهای استان عزیز است.رشد و توسعه گچساران و باشت دهدشت چرام و بهمئی سی سخت و یاسوج به یک اندازه او را خوشحال می کند. چیزی که سید باقر را آزار داده عدم توزیع عادلانه اعتبارات بین شهرستانهاست .او از توزیع نامتوازن این اعتبارات بدون لحاظ کردن موقعیت و جایگاه هر شهر ناراضی است و میگوید جدای از حساسیت های ایلی و منطقه ای به شهر یاسوج بعنوان مرکز استان توجه نکرده اند.برای او یاسوج یا باشت یا دهدشت فرقی ندارد. اگر باشت یا دهدشت هم مرکز استان بود باز سید باقر خواهان توسعه ی باشت و یا دهدشت متناسب با جایگاهش می شد.او با تاجگردون هم مشکلی ندارد در بحث هایش همیشه از نیروهای بومی که در سطح ملی درخشیده اند پشتیبانی و حمایت می کند و قطع یقین از اینکه آقای تاجگردون به یک چهره ی ملی تبدیل شده بسیار راضی و خرسند است.به نظر می رسد که نارضایتیش بیشتر از آقای خادمی باشد. دکتر خادمی دومین استاندار بومی استان است. موفقیت او به استمرار مدیریت بومی کمک میکرد و عدم موفقیتش نیز نقطه پایانی است برای مدیریت بومی در استان.شاید چیزی که سید باقر را نگران کرده است عدم موفقیت دکتر خادمی در اداره ی امور استان باشد.چون استمرار مدیریت مقتدارنه ی بومی آنهم مبتنی بر عدالت برای سد باقر بسیار حائز اهمیت است.سیدباقر موسوی یک اصلاح طلب خالص بدون غل و غش است. او تا کنون در سلامت کامل نفس زندگی کرده و هیچگاه برای کسب معیشت های آنچنانی با کس و ناکس وارد معامله و زد و بند نشده است. بواقع سید باقر یکی از داشته های ارزشمند استان است که در سطح ملی بارها درخشیده و صاحب نام است و ابدا به فکر تقابل با آقای تاجگردون نبوده و نخواهد بود بلکه در عین پشتیبانی و حمایت از همه چهره های مطرح هم استانی از جمله از آقای تاجگردون خواهان وحدت رویه و اتحاد توام با عدالت در منطقه می باشد.

  31. سرگچینه گفت:

    سیاست مداران استان کهگیلویه بویر احمد راه را اشتباه نروید وبه جای رودخانه به چشمه برنگردین واین تجربه سالهای دراز را که رود هرچقد کم شود ولی نمی خشکد این استان دروازه مدیریتش هنوز قانون به خودش ندیده معلوم معصوم همیشه باید منتظر باشه ودوست عزیز توهم نگران اگر خواستی کامنت برنامه وبودجه بچینی حساب دو دو تا چار تا یاد نره

  32. دلسوز گفت:

    دوستان اصلاح طلب مواظب باشید عده ای دارند از این فرصت استفاده میکنند تا بین اقای تاجگردون و موسوی اختلاف بیاندازند تا به مقصود خود برسند بی شک حرفای موسوی از سر دلسوزی زده شد و هیچ قصد و غرضی نداشتند جالب است عده ای مدعی شدند برا تخریب زارعی این حرفا رو زده است ولی همه ما میدونیم موسوی برای رقابت نیاز به تخریب کسی ندارد و در صورت فراهم شدن عرصه ایشان با قاطعیت و رای بالا نماینده خواهند بود

  33. دایی گفت:

    درود بر مرد عمل مردم بویراحمد به حق باید قدر شنا س باشند تنها کسی که از همه چیز خود برای این استان گذشت این سید بز ر گوار بود کسی که این حر ف را انکار کند قضاوت او عادلانه نیست

دیدگاه شما