دوشنبه 24 شهریور 1393 - 9:21

کلاهبرداری از بیکاران در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی – یک از کاربران بویرنیوز در مطلبی که به این پایگاه ارسال داشته به یکی از مشکلات بیکاران در استان اشاره داشته است.

به گزارش بویرنیوز، این مخاطب آورده است:

متاسفانه کاریابی های یاسوج که زیر نظر اداره کار هستند به راحتی و بدون ترس از کارجویان مبالغ کلانی می گیرند و به آن ها وعده های دروغ می دهند. آنها به کارجویان به دروغ می گویند که ما با فلان نماینده ارتباط داریم و با رایزنی میتوانیم برای شما کار پیدا کنیم ولی برای رشوه دادن به این و اون باید مبالغی را بدهید . با توجه به شرایط بیکاری و فشار بر روی جوانان خیلی ها هستند که مجبور می شوند این مبالغ را بدهند ولی نه کار خبری هست نه از پول از دست داده . متاسفانه افرادی زیادی از کارجویان به ادراره کار استان برای گرفتن حق خود و مراجعه کرده اند ولی هیچ برخوردی از طرف اداره کار بصورت جدی با آنها نمی شود چند سال پیش نیز یکی از مراکز کاریابی به علت همین تخلفات توسط مهندس زینل زاده مدیر اسبق اداره کار پلمپ شد ولی مدیریت جدید هیچ اقدامی نمی کند . این تنها گوشه ای از تخلفات این مراکز است موارد اخلاقی نیز گوشه ای از این تخلفات است از مدیریت اداره کار خواهشمندیم پیگیری کند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120935
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ککا اگر کلگته او برده بر ه سلته بجو

    • سامان گفت:

      جدیدا به اسم کارآفرینی در استان موسساتی خصوصی دست به برگذاری آزمون استخدامی می زنند و مبالغ زیادی از کارجویان طلب میکنند. مانند …… که با برگذاری آزمونی از بیش از 1000 نفر میلغ 15000 تومان جمع کردند و هیچ کسی پیگیر نشد.

  2. کارجو گفت:

    الان 4 یا 5 تا کاریابی در یاسوج داریم که جز دروغ و کلاهبرداری هیچ کاری نمی کنند فقط پول واسه ثبت نام میگیرند و وعده دروغ میدین چرا ادراه کار اینا رو به حال خود رها کرده؟ مدیر محترم اشتغال ادراه کار چرا اقدامی نمی کنید؟

دیدگاه شما