یکشنبه 23 شهریور 1393 - 12:57

نامه تند تاجگردون علیه شرکت نفت و گاز گچساران خطاب به وزیر نفت

خیراً مطلع شدم که مقرر است اداره حراست شرکت نفت گچساران بدون اطلاع‌رسانی عمومی و خارج از مقررات اداری نیرو جذب نماید که این امر با نادیده گرفتن بسیاری از ارجاعات جنابعالی، وزیر سابق و دیگر مسئولین وزارت نفت است

گروه سیاسی – نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به وزیر نفت از بی عدالتی های صورت گرفته در رابطه با موضوع استخدام در اداره حراست شرکت نفت گچساران اعتراض نموده و بیان داشته است که این اداره قرار است بدون اطلاع‌رسانی عمومی و خارج از مقررات اداری نیرو جذب نماید که این امر با نادیده گرفتن بسیاری از ارجاعات جنابعالی، وزیر سابق و دیگر مسئولین وزارت نفت است.

به گزارش بویرنیوز، شرح این نامه به نقل از پرتال ارتباطات مردمی تاج گردون اینگونه است:

 

بسمه‌تعالی

برادر گرامی جناب آقای مهندس زنگنه

وزیر محترم نفت

باسلام؛

احتراماً به استحضار می‌رساند علی رغم تذکرات مکرر و خواهشهای دلسوزانه اینجانب در بحث بکارگیری نیروی انسانی، متأسفانه طی یک سال اخیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به صورت بی‌ضابطه، آکنده از تبعیض و ناعادلانه در قالب طرح دستور کاری، حجمی و… خارج از روال اداری و صرفاً بر اساس روابط شخصی و فامیل گرایی نسبت به جذب نیرو اقدام نموده است.

اخیراً مطلع شدم که مقرر است اداره حراست شرکت نفت گچساران بدون اطلاع‌رسانی عمومی و خارج از مقررات اداری نیرو جذب نماید که این امر با نادیده گرفتن بسیاری از ارجاعات جنابعالی، وزیر سابق و دیگر مسئولین وزارت نفت است. بدون شک مردم شریف گچساران و باشت تحمل چنین بی‌عدالتی را نخواهند داشت و این تبعیض برای اینجانب نیز غیرقابل‌ تحمل است زیرا نداشتن شغل برای جوانان حوزه انتخابیه ام درد است ولی بدون شک تبعیض و بی‌عدالتی درد و رنج بیشتری را به آنان متحمل می‌کند.

لذا شایسته است ترتیبی اتخاذ گردد تا تمامی نیروهایی که طی یک سال گذشته، خارج از روال اداری به کار گرفته‌شده‌اند احصاء و اصلاح شوند و با کلیه متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

همچنین از جنابعالی تقاضا دارم جهت شفاف‌سازی اذهان عمومی، نسبت به پیگیری موضوع به‌صورت ویژه اقدام عاجل را مبذول فرمایید.

پیشاپیش از توجه ویژه جنابعالی در احقاق حق جوانان شایسته گچساران و باشت سپاسگزارم.

 

غلامرضا تاج گردون

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120882
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سادات امام زاده میرسالار (ع) گفت:

    احسن.امیدواریم که استخدام درکلیه دستگاههای اجرایی ضابطه مند شود.

  2. گچسارانی گفت:

    ایسو ککا فامیل خوش نیسن که اینقدر زوروش اومیه خداکند زورت بیا تابترکی

  3. علی گفت:

    نفت استان میبرن کسی پاسخگو نیست 

  4. گچ بوی گفت:

    چی شده،مدیرعامل گوش شنوی ازت نداره؟؟وای به حالت اگه حقی از مردم لیشتر پایمال شه…..

  5. جعغر گفت:

    دستت درد نکنه خداکنه درموردبقیه کارها هم همینجوری نه فقط تا به ضررمنافع خودش باشه

  6. خیر آباد گفت:

    تاجگردون فقط به فکر باشتیهاست و حتما بخاطر عدم استخدام باشتیها ناراحت شده . اشتباه تمام ما مردم خیر آباد رای دادن به شما بود و دیگر گول این زبون بازیات را نمیخوریم

  7. گچساران گفت:

    از خدا بترسید اخرت خویش را برای دنیاخراب نکنید این سید بزرگوار جز صداقت و پاکی و عدالت رفتاری از خود نشان نمیدهد

  8. ناشناس گفت:

    اینکه آقای تاجگردون فقط به فکر فامیل و قوم خویش خود است شکی در آن نیست اما حراست شرکت نفت هم به دست کسانی است که فقط دنبال فامیل و هم فکران سیاسی خود هستند و این رویه باید اصلاح شود

  9. ناشناس گفت:

    احسن و آردبیز که به قلیان میگه سه سوراخ داری
    .حالاببین فامیل بازی های خودت چه دردی را به مردم استان تحمیل نموده است. علاوه بر فامیل بازی ظاهرا قربانی کردن شایسته سالاری هم افتخار شماست . ما مردم استان شکایت خودمان را از دست نمایندگان پارتی باز به خدا می بریم

  10. منصف گفت:

    من فكر مي كنم فقط كساني با نظر آقاي تاجگردون مخالف هستند كه احتمالا بدون قانون و ضابطه وارد سيستم شدند اينكه ايشان مي گويند بايد از استخدام بدون قانون و ضابطه جلوگيري شود حرف خوبي است نميدونم چرا به مذاق عده اي خوش نمياد لطفا اجازه بدين ايشون كارشونو انجام بدن بعدا قضاوت بفرماييد.

  11. ناشناس گفت:

    جناب تاج گردون حتما نیروهای خودت را بکار نگرفته فشارت اومده بالا خدا را در نظر بگیر آقای فاطمی کسی است که از بچگی ایشان را میشناسمش که اذان میگفت اهل پارتی بازی نیست لطف کن خدا را در نظر بگیر وبخاطر منافع شخصی خود با آبروی شخصی کسی بازی نکن چنانچه باصحت سلامت حرف میزنی برنامه رودرو بایشان بگذار تا همه مردم ببینند ومردم همه شما را میشناسند چون نفوذ در دولت داری میخواهی تخریب کنی ونیروی همفکر خودت را بذار ولی این را بدان فاطمی فردی است که مسایل این دنیا برایش ارزش ندارد وفقط به آخرت فکر میکند پس چرا برادرش بیکار است

  12. فرخي(چالموره) گفت:

    درود خدا بر آقاي تاجگردون که جز عدالت و گرفتن حق مظلومين و رعايت انصاف سر لوحه ي کار خويش قرار نداده است، اميدوارم هميشه براي اين استان ماندگار باشي و در تمام عرصه هاي زندگيت موفق و سربلند باشي …..

  13. کارمند حراست گفت:

    موضوع جذب دائم نیرو در حراست اصلا واقعیت نداره ، من کارمند حراست هستم و دقیقا” شرایط را برایتان توضیح می دهم:
    نیروهای پیمانکاری حراست شامل موارد زیر است:
    ۱- نیروهای ثابت پیمانکاری که بر اساس مصوبات سازمانی انتخاب شده اند که انتخاب آنان در دوران فاطمی نبوده
    ۲- نیروهای حجمی که در ابتدای مسئولیت فاطمی انتخاب شده که مصوبه هیئت مدیره را دارند اما فرایند تصویب خواهی آنها هنوز کامل نشده و انتخاب اینها باز هم در اختیار حراست نبوده
    ۳-پیمان نگهبانان موقت که بر اساس درخواست ادارات مختلف برای چند روز ، چند ماه و یا حتی بدلیل عدم پیش بینی زمان اتمام کار تا اطلاع ثانوی می باشد . در این فرایند افراد نیاز مند را به پیمانکار معرفی می کردند و پس از اتمام کار به کار این نوع نگهبانان خاتمه داده میشود و لذا احتمالا حرف و نامه آقای تاجگردون براساس این نگهبانان موقت باشد که دکتر تاجگردون اطلاع نداشته و بر اساس شایعات چنین اقدامی شده.
    ضمن اینکه شایعه جذب آتی در حراست اصلا صحت ندارد چون وزیر محترم نفت جذب نیرو را ممنوع اعلام و مصوبه ای در این خصوص برای حراست و نفت گچساران نیامده
    البته کلیه اسناد و مدارک این ادعاها در حراست وجود دارد و برای هر حقیقت جویی قابل ارائه است
    شما قضاوت کنید برای کاری که تاریخ پایان آن مشخص نیست و ممکن استن ظرف چند روز، چندماه و … جمع آوری شود، آیا میشود مردم را جمع کرد و در استادیوم یا محلی امتحان گرفت و بعد از چند ماه به آنها بگویید بسلامت کار تمام شد؟

  14. دشتروم گفت:

    اخی؟؟؟؟ شهرستانی فکر میکند دهستانی عمل میکند؟؟؟؟؟؟ اخی

    • !!! گفت:

      آقای کارمند حراست محترم

      جنابعالی مطمین باش اقای تاجگردون کاملا مطلع هستن
      جهت اطلاع شما و دوستان دیگر اداره حراست و یا سایر ادارات با آقای مدیر عامل محترم هماهنگ کرده و تعدادی پست را ایجاد می کنند و مجوز آنرا از رییس ساختار بهره وری میگیرند و با اجازت نفرو مشغول بکار می کنن. (راحت بود نه !!) 2- یه سری نفرات عزیزان که برش کمتری دارن را بعنوان نیروی حجمی یا همون پروژه ای جذب می کنن و بعد از مدت کوتاهی جایگزین نفراتی که بهرعنوان از کار برکنار -فوت و… میشن میکنن . و برو ببین چندتا نگهبان بدبخت هست که بیش از 5 سال هنوز موقته !!

  15. همکار گفت:

    آقای فاطمی بنده خدا . فردی پاک و خداشناسه . و تمامی این مسایل به امور اداری ایشان آقای ج ختم می شود که خود نیز سالها پیش به واسطه فامیلش که رییس حراست بود به گچساران آمد و با شخص دیگری بنام آقای ز که همکار ایشان در امور پیمانکاران است هرکاری میخواهن میکنن و انصافا آقای فاطمی انسان شریفی است .

  16. گچسارانی گفت:

    اگه این پستها ومقامها ماندنی بوداگر بود هرگز به تو نمیرسید.امام علی(ع)امیدوارم آقای تاجگردون ازاین جمله نهایت استفاده روببره هم برای بدهای خودش دراین دنیاو هم انشاأله در اون دنیا.من بیکارم.کارهم دیگه نمیخوام خدا بزرگه.ولی آقای تاجگردون،بخته مردت دست ازسره این بچه های گچساران بردار.باوی بازی تا کی؟فامیل بازی تا کی؟در آخر چپی بازی تا کی؟حیف اون رای که بهت دادم.خدا وم نخو.

  17. ب گفت:

    تاج حتی تو کلاه کاسکت های که داد به مردم پارتی بازی کرد

دیدگاه شما