شنبه 22 شهریور 1393 - 13:42

تجمع و اعتراض اهالی یک روستا در فرمانداری بویراحمد + تصاویر

اهالی مناطق بی سردره، مداب علیا و مداب سفلی از نبود جاده ارتباطی مناسب اعتراض کرده و خواستار توجه جدی مسئولان شدند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس ، ظهر امروز اهالی مناطق روستایی بید‌سردره و سیب مداب به دلیل نداشتن راه ارتباطی مناسب در فرمانداری بویراحمد تجمع کردند و خواهان حق و حقوق خود شدند.

در این تجمع که ریش‌ سفیدان مناطق حضور داشتند از بی‌توجهی مسئولان به این منطقه گلایه‌مند بودند.

فرماندار بویراحمد برای رسیدگی و شنیدن صحبت نمایندگان روستاهای مذکور آن‌ها را به سالن جلسات هدایت کرد تا با شنیدن مشکلات، پیگیری‌های لازم نیز صورت گیرد.

یکی از اهالی این روستا که از بی‌توجهی مسئولان گلایه‌مند بود، تصریح کرد: مگر ما عضو این کشور و استان و شهرستان نیستیم که مسئولی به ما توجه نمی‌کند.

وی با بیان اینکه جاده مناطق بید‌سردره و دو روستای دیگر به حدی صعب‌العبور و خطرناک است که در فصل زمستان چندین نفر از عزیزانمان را از دست می‌دهیم، گفت: به چه امیدی فرمانداری را ترک کنیم، انتظار می‌رود مسئولان درد روستانشینان را بفهمند.

این فرهنگی بازنشسته ادامه داد: با آسفالته کردن جاده ارتباطی این مناطق می‌توان تولید را افزایش داد و دیگر مشکلات در این حوزه را مرتفع کرد.

این کشاورز روستای «بید‌سردره» یادآور شد: حدود سه سال پیش در دولت قبل نشست و جلساتی داشتیم که کد اعتباری به جاده اختصاص داده شد، ولی از آن زمان تاکنون اقدامی در راستای رفع این معضل صورت نگرفته است.

یکی دیگر از روستائیان با ابراز تاسف از خالی بودن سه روستای بید‌سردره و سیب مداب از سکنه اذعان کرد: عمده دلیل این سه روستا که فاقد سکنه هستند، نبود راه ارتباطی و آسفالته نبوده آن است.

انتهای پیام/82011/ب

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120813
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

     چرا چنگیز خودش اسفالتش نمی کنع مالک خصوصی بیدسردره است  چند نفر از این مردم  جمع کرده برده فرمانداری که چی  خودتو مطرح کنی.

    • ناشناس گفت:

      بعضی ها آنقدر حسادت دارند که اقدام به عمران و آبادانی را مطرح شدن افراد قلمداد می کنند و شان افراد خادم برای را بر نمی تابند امیدوارم ظرفیت و آستانه تحملمان به جایی برسد که انگ بی مورد به همدیگر نزنیم و خواهان رشد ترقی و تو سعه منطقه و کشور باشیم

    • ناشناس گفت:

      حسادتها وکوته نظریهای امثال تو باعث عقب ماندگی وفلاکت ما شده اگر بقول تو ملک خصوصی بیدسر دره جاده مناسب داشته باشد چه لطمه ای بتو میرسد

    • مداب گفت:

      اقای دکتر چنگیز هاشمی رو ساکنان مداب و بید سردره به عنوان نماینده ی خودشون معرفی کردند نه منفعت شخصی در این قضییه هست نه چیزه دیگه. لطفا از این کوته فکری ها دست بردارید واقعا خجالت آوره.

  2. ناشناس گفت:

    حاجت آباد

  3. صادقی گفت:

    مناطق بیدسردره وسیب مداب شاید ازنظر زیبایی کم نظیر ترین مناطق ناشناخته در 5کیلومتری یاسوج بدلیل بی کفایتی مسئولین تا کنون ناشناخته مانده وبرای گردشگران دل انگیزترینوروح بخش ترین منطقه اگر جاده دسترسی مناسب داشته باشد ومتاسفانه اب لوله کشی ندارد انهم روستاییبه این زیبایی که نه مدرسه دارد ونه مرکز بهداشت ونه امکانات اولیه زندگی بنابرین دیری نپایید که این مردم نجیب هم دیگر روستاها خانه وکاشانه خودرا رها وبه شهر مهاجرت میکنندپس مسئولین هشیار باشند واقدام به موقع انها موجب دلگرمی وتلاش بیشتر برای ابادانیوخدمت رسانی به مردم استان با تولیدات انبوه میوه های فصلی وتولیدشیروماست وروغن محلی عسل کوهی

  4. 6326 گفت:

    چشم دولت روحانی روشن؟؟؟؟؟؟

  5. بیدسردره گفت:

    بیایم به جای خصومت به ابادانی روستاهای مان فکر کنیم نه به فلان شخص 

دیدگاه شما