شنبه 22 شهریور 1393 - 10:42

شناسایی 135 صفحه فیسبوکی فعال در روسپیگری

 رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کشور از شناسایی 135 صفحه فیسبوکی فعال در بحث روسپیگری خبر داد.

سردار کمال هادیان فر  درباره نظارت پلیس بر فضای مجازی و برخی اقداماتی که سودجویان پیرامون فساد و فحشا در این حوزه می‌کنند گفت: در بحث موضوعات فساد و فحشا پلیس فتا تنها در فضای مجازی وارد می‌شود و پس از شناسایی افراد آنان را به پلیس امنیت تحویل می‌دهد.

وی با بیان اینکه پلیس فتا مستقیما وارد دستگیری این افراد نشده و دستگیری متخلفان برعهده پلیس امنیت اخلاقی است گفت: چندی پیش هرکه در فضای فیس بوک تحت عنوان روسپیگری و … فعالیت می‌کرد را شناسایی کردیم و بیش از 135 صفحه در این خصوص شناسایی شد.

وی با بیان اینکه پلیس فتا اطلاعات این صفحات را به پلیس امنیت اخلاقی داده است گفت:‌ با تعدادی از موارد برخورد شده و برخورد با دیگر موارد نیز در دستور کار پلیس امنیت اخلاقی است.

پلیس قادر بر کنترل وایبر، واتس‌اپ و … است
هادیان‌فر درباره نقض حریم خصوصی و تجاوز به اطلاعات شخصی کاربران در شبکه‌های مجازی نظیر وایبر،‌ واتس‌اپ و … نیز گفت: در این خصوص پرونده‌های زیادی در کشور تشکیل شده و متاسفانه بسیاری از کاربران به ویژه بانوان به این شبکه‌ها اعتماد کرده و گاهی مشکلاتی برایشان به وجود آمده است که پرونده‌هایی در این خصوص برای متخلفان و سودجویان در شبکه‌های قضایی تشکیل شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کشور درخصوص توانایی پلیس برای نظارت بر وایبر و شبکه‌هایی نظیر اظهار کرد: از پرونده‌هایی که تاکنون پلیس فتا موفق به کشف آن شده است بدانید که فتا قادر بر کنترل این شبکه‌هاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120792
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما