جمعه 21 شهریور 1393 - 23:01

خبر شهردار یاسوج از احداث پارکی با ویژگی های خاص در شهر یاسوج

گروه اجتماعی – شهردار یاسوج از ایجاد پارک اسکان در یاسوج خبر داد.

خبرگزاری فارس: پارک اسکان در یاسوج ایجاد می‌شود

به گزارش بویرنیوز، محمد‌علی جاوید شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به ظرفیت‌های مناسب و جاذبه‌های گردشگری طبیعی فراوان نیاز به ایجاد زیرساخت مناسب برای حضور گردشگران دارد که این مهم با مشارکت همگانی محقق می‌شود.

وی به برخی از کار‌های صورت گرفته در پارک‌های محله‌ای شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم و ورود بخش خصوصی در توسعه فضا‌های سبز و تکمیل مکان‌های ورزشی این پارک‌ها نقش اساسی دارد و تاکنون در 2 پارک شهر شاهد حرکت خودجوش مردم بودیم که بر پارک محله خود نظارت دارند.

شهردار یاسوج از ایجاد پارک اسکان در یاسوج خبر داد و عنوان کرد: با افتتاح پارک اسکان فضایی را فراهم می‌کنیم که محصور باشد و در این پارک باید نانوایی و حمام و دستشویی ایجاد شود و زیرساخت‌ها به گونه‌ای باشد که دیگر نیاز به چادر نباشد و همچنین نگهبان به صورت شبانه‌روزی در پارک مستقر باشد تا مسافران در این پارک از امنیت کامل برخوردار باشند.

جاوید افزود: پارک اسکان نه تنها برای مسافران نوروزی ایجاد می‌شود بلکه به همه میهمانان که به شهر یاسوج بیایند خدمات ارائه می‌دهد.

وی به توسعه فضای سبز در استان اشاره کرد و گفت: سعی بر این داریم که در یک برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت سرانه فضای سبز در استان که 9 متر مربع است که با استاندارد کشوری چهار متر مربع فاصله دارد را افزیش دهیم.

شهردار یاسوج با اشاره به پارک جنگلی یاسوج تصریح کرد: این پارک با 938 هکتار فضای مناسب و جنگل‌های انبوه در شمال شهر یاسوج واقع شده اما در این پارک زیرساخت‌های مناسب فراهم نشده است.

جاوید به تدوین طرحی در خصوص پارک جنگلی یاسوج اشاره کرد و گفت: در حال تدوین طرحی برای رفع بخشی از نیازمندی‌ها این پارک هستیم.

این مسئول تصریح کرد: ظرفیت پارک چشمه نباتی یاسوج که در وسط شهر واقع شده قابل مقایسه با دیگر پارک‌های این شهر نیست چراکه سرمایه‌گذاری و توسعه این پارک در کاهش بار ترافیکی بسیار حائز اهمیت است.

وی به ایجاد پارک جدید در حاشیه رودخانه بشار اشاره کرد و گفت: برای ایجاد این پارک در حاشیه رودخانه بشار تا امامزاده مختار زمینی با وسعت 75 هکتار در نظر گرفته شده است.

جاوید خاطرنشان کرد: پارک ولایت و غدیر در 28 هکتار و در کنار رودخانه بشار با تامین اعتبار لازم به زودی تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با تلاش همگانی شاهد شهری زیبا و حضور گردشگران در این شهر باشیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120756
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    شما شهردار شهر یاسوجید یا شهردار میهمانان شهر یاسوج!!!! خسته شدیم از بس نگاه تکراری و بی آتیه مدیران رو تحمل کردیم. اعم از راست و چپ!!! شهرداری تهران چند مجموعه فرهنگی ورزشی داره و شما چندتا!!!!! کاش یک بار شهردار محترم از احداث زمین ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته می گفت. کاش از احداث استخرهای محله ای می گفت. کاش از …..

    • فلفل سیاه گفت:

      و ای کاش یاسوج یاسیچ میشد . شما هنوز زمین های چشمه نباتی رو توش موندین چیکار کنین نه پولشو میدین نه ازادش میکنین و نه پارک موندم این چه شهردارییه که دارین …….. ( کاشکی یه ذره به فکر مردم بودین ) ……

  2. کارمند گفت:

    کاش شهرداریاسوج به جای اوردن نیروهای دیگرشهرداریهای استان به شهرداری یاسوج معوقات ومطالبات کارکنان شهرداری یاسوج راپرداخت میکرد کاشکی یک نفرمی امد وسرسوزنی به فکرخودکارکنان شهرداری بود

  3. کارمند گفت:

    من نمیدونم بویرنیوزاگه نمیخادواقعیتهارابگویدبراچه چیزی دم ازبی طرفی میزندایاگفتن حقایق تند حرف زدن وانتقادتنداست متاسفم براشماکه خودراامین مردم میدانید

  4. احمد گفت:

    اقدام خوبیه چون میتونه باعث در آمد زایی و فرار از چهره ناهنجار چادرها در هر گوشه از شهر بشه به شرطی که مانند شهری مثل اصفهان بقیه مکانها استقرار چادرمسافرتی ممنوع بشه
    نهضت آسفالتم فراموش نکن شهردار محترم.
    موفق باشی

  5. ارشاد گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای شهردار. جناب آقای شهردار در راستای سخن جنابعالی برای احداث پارک های محله ای در یاسوج و با توجه به اهمیت این موضوع در زیبا سازی و افزایش سرانه فضای سبز و همچنین تاثیر بسیار زیاد آن بر روی کاهش ترافیک در شهر پیشنهاد میکنم زمین خالی جلوی ترمینال تازه تاسیس بلوار قرنی که ظاهرا مالکیت آن در اختیار آموزش و پرورش است با تفاهم و جبران آن برای این سازمان تبدیل به پارک شود تا این قسمت از شهر که از فضای سبز محروم می باشد هم زیبا و خدمتی شایسته باشد برای مردم منطقه دولت آباد. امیدوارم که این مسئله جدی گرفته شود. با تشکر

    • صفایی لقب گفت:

      سلام دوستان لطفا یاسوج رو با تهران مقایسه نکنید . و انتقاد کنید پیشنهاد بدید ولی از روی تعصب حرف نزنید. شهرداری هم درحد بضاعتش کار کرده وانصافا دکتر جاوید مدیریت عالی دارن وبرهمه چیز اشراف کامل دارن.امیدوارم شورا ومدیران حمایتش کنند.

      • حمید گفت:

        چرا تهران  رو با یاسوج مقایسه نکنیم الفبای شهری در همه جای دنیا یکیه به نظر من حرف درستی زدن شهرداری یاسوج می تونست به جای تیم داری کردن به جای پرداخت میلیاردی به اون بازیکن اآفریقایی دو سال پیش و خیلی های دیگه می تونست با اون پول زیر ساخت های خیلی خوبی برا شهر یاسوج پیاده کنه شهرداری نزدیک ده میلیارد برای این تیم هزینه کرد در حالی می تونست با ده میلیارد تومن جاهای مختلف سرمایه گذاری کنه و منبع درآمدی ایجاد کنه تا بتونه حداقل حقوق کارمنداشو بده درآمد زایی که میشد با ده میلیارد ایجاد کرد می تونست فرصت اشتغال ایجاد کنه به عنوان مثال احداث یه پاساژ به اسم پاساژ شهرداری  می تونست درآمد خیلی خوبی نصیب شهرداری کنه یا میشد با این ده میلیارد حداقلش یه سینما تو قسمت پارک ساحلی ایجاد کرد والا یه سانسشم خالی نمیشد این همه فرصت این همه جیب پر میاد تو شهر واسه تفریح ولی اصلا استفاده نمی کنیم

  6. وحید گفت:

    سلام بر رهبر نهضت آسفالت!!!!پیشنهاد بنده اینه ابتدا مدیران ما و مشاورانشان معانی کلمات و اصطلاحاتی مثل نهضت رو بدونن بعد به کار ببرن!

  7. رسول گفت:

    ای کاش اعضای شورای شهر وشهردار یاسوج از نزدیک چاله چوله های خیابانهای مناطق اکبر اباد ونجف اباد را با شعار نهضت اسفالت یک در صد پوشش می دادند از سال نود دو تاکنون یک متر خیابانهای این مناطق اسفالت نشد ه

    • زیرتل گفت:

      خیابان دانشگاه زیرتل بیشتر به خاکریزهای جبهه شباهت دارد تا یک خیابان پر تردد شهری..

      • ناشناس گفت:

        محمود آباد شده جزء منطقه یک یاسوج در صورتی که بدترین کوچه هارو داره و همش مثل جاده خاکیه؟!!!

  8. محمد گفت:

    ای کاش کسانی که تحصیلات عالیه دارند افکار وذهن خود را از کینه ورزی وانتقام وپلیدی وکارشکنی پاک می کردند زیرا که انتقام طبیعت چرخ می زند

  9. م گفت:

    خیلی ها ممکن است که آقای جاوید را بخاطر عدم استقالش از تیم داری نقد کنند. او را سرزنش کنند که چرا تیمی را که آوازه اش در ایران پیچیده بود و می رفت تا نام یاسوج را همه جا بر سر زبان ها بیندازد پشتیبانی نمی کند. و چرا ها دیگر……
    در یک نگاه میتوان به این نوع انتظارات و خواسته ها حق داد و آقای شهردار را مورد ملامت قرار داد او را متهم کرد که آدم چنین و چنانی است. چون تیم شهرداری بخشی از اوقات فراغت جوانان را بنوعی پر کرده بود. این تیم داشت به منطقه یک هویت قابل افتخار می داد.
    اما در نگاه دیگر می شود آقای شهردار بخاطر چنین تصمیمی تحسین کرد .البته اگر به قول هایش که ساخت زیر ساخت های شهری عمل کند. در تابستان سال جاری آقای جاوید بشدت مورد انتقاد قرار گرفت .هر کسی او را بنوعی متهم به کم کاری و بی برنامه گی وو … می کرد چرا؟ چون زیر ساخت های لازم برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در یاسوج کافی نبود. منتقدین به نبود اعتبار و نقدینگی توجهی ندارند .بلکه از وی امکانات شهری طلب می نمایند . آنها جاوید را بخاطر ایجاد ترافیک در مدخل ورودی شهر مورد سرزنش قرار دادند کاری هم نداشتند به اینکه احداث پل ورودی وظیفه ی شهرداری است یا نیست . بهر تقدیر آقای جاوید باید تدبیری به خرج دهد باید اولویت بندی کند . هیچ کس نمی تواند و نباید شهردار یاسوج را بخاطر شکست تیم شهرداری در مسابقاتش ملامت کند .اما همه به خود این حق را می دهند که بر او بخاطر نبود پارک تفریحی ، کمبود پل ورودی ، نامطلوب بودن مبلمان شهری . عدم جمع آوری بموقع

  10. دنا گفت:

    به شهردار یاسوج {جاوید} بگوید 0 دلم از زندان سکندر بگرفت000رخت بر بندم تا ملک سلیمان بروم

  11. چشمه نباتي گفت:

    اقاي شهردار مهندس شما اول تكليف پاركهاي نيمه ساخته ياسوج را مشخص كنيد و سپس به فكر پاركهاي ديگر باشيد

  12. ناشناس گفت:

    آقای جاوید عزیز آیا شرف اباد جز شهر یاسوج نیست که اصلا فضای سبز و پارک ندارد و چرا همه پارکهای ما باید در ورودی شهر از طرف شیراز باشد فکری هم به حال این طرف یا به قول خودتون خروجی شهر از طرف بسنجان و شرف اباد بکنید..مخصوصا ترمینال هم دیگه اومده توی خرابه های شهر که هیشکی بهش اهمیت نمیده …..

  13. ناشناس گفت:

    تکلیف 45متری زیر شهرکهای امام علی و000را مشخص کنید بعدا 000

  14. ناشناس گفت:

    حسین زاده انشااله تااخر امسل به بهره برداری برسه

  15. حامد آبی گفت:

    میخواد پارک اسکان درست کنه. ولی نمیگه میخواد کجا این پارک رو درست کنه. قراره شهر بازی رو جم کنن به جاش پارک اسکان درست کنن. 
    میخوان تو این پارک اسکان نگهبان شبانه روزی بزارن تا امنیت مسافران فراهم شود. 
    میخوان نونوایی و سرویس بهداشتی بزارن تو این پارک تا مسافران آسایش داشته باشن. 
    میخوان فلان کنن تا مسافران فلان نشوند. 
    همش شد مسافران 
    آخه مرد حسابی چراغی که به خونه رواست به مسجد حرومه 
    تیم رو نابود کردی، مناطق محروم شهر رو ول کردی، مرد شهر رو ول کردی، به فکر اوقات فراغت جوونا نیستی همش به فکر اینی که مسافرا بهشون خوش بگذره. میخوام صد ساله سیاه مسافر نیاد اینجا. وقتی مردم شهر خودمون وضعشون اینه و تنها تفریحشون اینه که از هفت تیر تا فلکه ساعت رو متر کنن و هی این مسیر رو بالا پایین کنن و شب ها هم برن پارک ساحلی تو فقط به فکر اینی که مسافرا بهشون خوش بگذره؟ 
    تو که این همه میگفتی تیم مانع پیشرفت شهرداریه، حالا چیکار کردی؟؟؟ درآینده چیکار میکنی؟؟؟ 
    تا الان رو دیدیم. از این به بعد رو هم میبینیم

  16. پ.ا گفت:

    نهضت آسفالت چی شد؟؟؟؟!!!!

  17. سامان واحسان گفت:

    الحق که نمک نشناسید واقعا برید نگاه کنید تا قبل از دکتر جاوید یه متر سنگ فرش سالم هم نداشتیم ولی حالا…..بعدشم حقتونه میذاشت هزینه های زیر سازی شهرو میدادن به همون بازیکنای غیربومی تیم شهرداری حالا انصافا این قضاوت های احساسی شما صحیحه در رابطه با نهضت اسفات باید بگم اسیا به نوبت به هرحال خدا قوت اقای دکتر

دیدگاه شما