جمعه 21 شهریور 1393 - 13:40

سید باقر موسوی سکوتش را شکست/ بعضی‌ها در استان به شکل خودمحوری عمل می‌‌‌‌کنند/ نباید بویراحمد خرد شود

وی بویراحمد را ثقل سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و یادآور شد: مدیران به طور نامتناسب تقسیم شدند و باید تک نگاهی کنار گذاشته شود، چرا که استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به همه است و همه حق دارند از آن بهره ببرند.

نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی‌‌‌‌با انتقاد از کسانی که رفتار خودمحورانه دارند، گفت: رفتارهای خودمحوری و نگاه شهرستانی به استان کهگیلویه و بویراحمد ضربه می‌‌‌‌زند.402 337x300 انتقاد بی‌سابقه سیدباقرموسوی از مدیریت استان

*تقسیم ناعادلانه بودجه‌ها در شهرستان‌ها/ رونق کارهای عمرانی در برخی از شهرستان‌ها

به گزارش بویرنیوز، سید باقر موسوی‌جهان‌‌آباد عصر روز پنج‌شنبه در مراسم یادبود مرحوم غلامرضا (حیات اله) روپوش که در یاسوج برگزار شد، با بیان اینکه بعضی‌ها در استان به شکل خودمحوری عمل می‌‌‌‌کنند، اظهارکرد: این رفتارها و نگاه‌‌‌های منطقه‌ای باعث شده که بودجه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد ناعادلانه در بین شهرستان‌ها تقسیم شود.
نماینده مردم شهرستان‌‌‌های بویراحمد و دنا در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: کارهای عمرانی در برخی از شهرستان‌ها رونق دارد ولی در برخی از نقاط استان بسیار ضعیف است.

*بویراحمد و دنا خیری از درآمدهای استان نمی‌بیند/ بر وحدت در استان تاکید کنید

موسوی‌جهان‌آباد به پتانسیل‌‌‌های درآمدزای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: خیری از این درآمدها به شهرستان‌‌‌های بویراحمد و دنا نمی‌‌‌‌رسد، خودمحوری و نگاه‌‌‌های شهرستانی موجب اینگونه کارها می‌شود.
وی تاکید کرد: این خود محوری سبب عدم انسجام در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌‌‌‌شود و لازم است که همگان بر مسئله وحدت تاکید و قواعد آن را رعایت کنند.

 

*آیندگان قضاوت خواهند کرد/ نباید بویراحمد خرد شود تا شهرستان‌شان رشد کند

این نماینده اسبق بویراحمد و دنا با بیان اینکه نقش مردم بویراحمد در استان و جنوب کشور غیرقابل انکار است و به معنی خودبزرگ بینی نیست و گفت: آدم‌های که دنیا‌ را کوچک می‌شمارند، هیچ وقت احساس خود بزرگ‌بینی نمی‌کنند و وسعت دید مردم بویراحمد مثل دریاست و فراتر از فرهنگ مرزهای ایران فکر می‌کنند.

موسوی‌جهان‌آباد با بیان اینکه نباید به مسائل منطقه‌گرایی دامن زده شود، ادامه داد: انتصاب نیروها باید بواسطه شایستگی‌ها و توانمندیهای شان باشد، نه صرفاً منطقه‌گرایی، ولی برخی دوستان در برخی مناطق فکر نکنند، بخاطر اینکه بخواهند بزرگ شوند و حتی منطقه‌شان پیشرفت کند، البته از صمیم قلب خوشحال می‌شویم که منطقه‌ای از استان پیشرفت کند، ولی فکر نکنند اگر بخواهند موفق و بزرگ شوند، حتماً باید مردم بویراحمد خرد شوند، دنیا‌ی شان را اینقدر کوچک نکنند، ضمن اینکه مردم بویراحمد متانت، حجب، حیا و صبر دارند، ولی بی‌انصافی است از حق خودشان عدول کنند.

این مسئول سابق تاکید کرد: آروز داریم استان به سمت وحدت و انسجام برود و پیشرفت بیشتری بکند، ولی باید در انتصابات انصاف را رعایت کنیم و حد و حدودمان را باید بشناسیم و اگر بخواهیم موفقیت پیدا کنیم به شکلی انسان‌های دیگر را خورد کنیم یا نادیده بگیریم، بنابراین انتظار می‌رود به شکل مناسب‌تری عمل کنیم و این رویه را ادامه ندهیم.

وی افزود: پست‌ها مقطعی و تمام شدنی است و همه ما در معرض قضاوت آیندگان هستیم و بهتر این است که آیندگان به نیکی از ما یاد کنند.

این نماینده اسبق بویراحمد و دنا با نکوهش خودمحوری تاکید کرد: آروز داریم که سیستم برنامه‌ریزی و تقسیم بودجه در کشور به شکل کارشناسی، سیستماتیک و عادلانه باشد تا دیگر لازم به قدرت چانه‌زنی و شخصی نداشته باشیم و در استان کهگیلویه و بویراحمد باید در تقسیم بودجه‌ها اینگونه عمل کنیم.

موسوی‌جهان‌آباد افزود: در تقسیم بودجه‌های عمرانی عدالت رعایت شود و کل استان را ببینند.

* مدیران نباید بر اساس منطقه‌گرایی انتخاب شوند/ تک نگاهی کنار گذاشته شود

وی یادآور شد: مدیران باید بر اساس شایستگی و توانمندی‌ها انتخاب شوند و نباید صرفاٌ بر اساس منطقه‌گرایی انتخاب شوند. در انتخاب مدیران انصاف رعایت شود و تک نگاهی کنار گذاشته شود، چرا که استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به همه است و همه حق دارند از آن بهره ببرند.

موسوی‌جهان‌آباد بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ سوء تغذیه استانی فقیر و محروم است و قبلا من هم این تذکر را داده بودم ولی به من خرده گرفتند گرچه من آن روزها این حرف را برای عوام‌فریبی و افزایش آرای خود در انتخابات نگفته بودم و  اکنون بر اساس آمارها بعد از استان سیستان و بلوچستان دومین استان فقیر به لحاظ غذایی هستیم.

وی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی‌‌‌‌خواست که برای خارج کردن استان از محرومیت بیشتر تلاش کنند و گفت:  استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف از جمله رشد اقتصادی، کشاورزی، گردشگری، صنعتی، آموزشی و دانشگاهی، راه‌های ارتباطی و سایر امور با مشکلات جدی مواجه است.

موسوی‌جهان‌آباد با بیان اینکه استان برای رفع محرومیت نیازمند یک تلاش و کوشش وافری است، بیان کرد: همه مسئولان ارشد اجرایی استانی و شهرستانی در تمام رده‌ها به اتفاق بومی هستند و این یک نقطه قوت برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی اضافه کرد: مدیران باید از این فرصت فراهم شده با ورود به عرصه‌های مختلف عقب‌ماندگی تاریخی استان کهگیلویه و بویراحمد را نسبت به سایر استان‌ها کمتر و از بین ببرند.

این نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار پنجم و ششم مجلس در ادامه عنوان کرد: انتظار مردم از مدیران بومی بیشتر از مدیرانی است که از بیرون استان می‌آیند، با تلاش شبانه‌روزی به استان کمک کنند و بنده به عنوان یک فرزند کوچک این استان از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نمی‌کنم.

موسوی‌جهان‌آباد تصریح کرد: مدیریت‌ها مقطعی است و جابجا می‌شود، به گونه‌ای تلاش کنید که بعد از دوران مسئولیت‌تان پیش وجدان خودتان راحت باشید.

وی از مسئولان خواست تا تلاش کنند دولت سریعتر به استان بیایند، تا کارها را پیگیری کنند و البته صرف آمدن به تنهایی نباشد، بلکه برای حل مشکلات و معضلات قدم‌های اساسی بردارند.

*نباید از کیسه کهگیلویه و بویراحمد به حساب دیگر استان‌ها واریز شود

نماینده شهرستان بویراحمد و دنا در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی ‌‌‌‌با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار کرد: باید توجه داشت که کسی نباید از کیسه کهگیلویه و بویراحمد بر دارد و به حساب دیگر استان‌ها واریز کند، اگر چه شرایط اقتصادی کشور خوب نیست.

وی تاکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی‌‌‌‌ نباید فقط یک گوشه از استان را ببینند و همه کهگیلویه و بویراحمد را باید در نظر بگیرند.

موسوی‎‌جهان‌آباد از مشکلات راه‌های ارتباطی، پروژه‌های نیمه‌کاره و مشکل‌دار ابراز نگرانی کرد.

*به جای فحش دادن به دیگران آنها را بر سر سفره تمدن ایرانی دعوت کنیم

سیدباقر موسوی‌جهان‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود گریزی به تمدن ایرانی زد و اظهار داشت: زمانی تمام کشورهای پیرامون سرزمین ایران متعلق به این کشور بود و اینها همه نشان دهنده تمدن و قدمت ایرانیان است.
موسوی‌جهان‌آباد در ادامه گفت: به جای فحش دادن به دیگران باید آنها را جذب و به دیدارهای فرهنگی و تمدن غنی ایرانی دعوت کنیم.
وی تصریح کرد: کشور ایران اسلامی ‌‌‌‌دارای تمدن و قدمتی طولانی است که صحیح است به جای دشنام دادن و ستیزه‌جویی با سایر تمدن‌ها، آنها را به نشستن بر سر سفره تمدن ایرانی دعوت کنیم.

*نباید نسبت به مصائب سایر مسلمانان بی‌تفاوت باشیم

نماینده بویراحمد و دنا در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست خارجی ایران، گفت: اتحاد مسلمان بسیار حائز اهمیت است و هیچ مسلمانی نباید نسبت به مصائب و مشکلات سایر مسلمان‌ها بی‌تفاوت باشد.
موسوی جهان‌آباد با بیان اینکه امریکا حق دخالت در امورات کشورهای مسلمان بویژه کشورهای همسایه ایران را ندارد، گفت: مهمترین ابزار برای مقابله با امریکا و دشمنان وحدت محکم مسلمانان است.

*تقسیم مردم به خودی و غیرخودی اشتباه است/ با فحش دادن به همدیگر کاری به جایی نمی‌‌‌رسد

وی به سیاست داخلی کشور گریزی زد و گفت: تقسیم مردم به خودی و غیرخودی اشتباه است و با فحش دادن به همدیگر کاری به جایی نمی‌‌‌رسد.
موسوی جهان‌آباد وحدت ملی را مهمترین ابزار برای کشور دانست.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی به جنایات‌های گروه داعش نیز اشاره کرد و گفت: که ما نباید نسبت به جنایت‌های این گروه بی‌تفاوت باشیم.

موسوی‌جهان‌آباد بیان کرد: دامن زدن به اختلافات مذهبی، اختلافات را پر رنگ‌تر می‌کند و در نقطه مقابل گروه‌هایی همانند داعش با استفاده از این اختلافات دست به چنین جنایات‌هایی می‌زنند.

منبع:کبنانیوز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120699
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    این موضوعات که گفتی هیچکدام به هم ربطی ندارن ای برادر 

  2. ناشناس گفت:

    بابا ایشان یه زمانی نماینده بود وتمام شد . چاپ این سخنان که چی بشه .نورآباد ممسنی را ببینید  هر دوره ای یک نمیانده در مجلس دارد یا شیراز یا شهر کرد و……………وقتی دیگر دوران آنها تمام شد میروند ودر امورات دیگران ویا  استان یا شهر شان دخالتی ندارد جز اینکه دنبال  اهدافی باشند .

  3. ناشناس گفت:

    ای به هم ربط داره ولی متاسفانه همه درکش رو ندارند

  4. جاني پور گفت:

    به به به به به سيد جان ..اين مدت كجا تشريف داشتي؟؟؟؟ اب وهواي تهران خوبه؟؟ راستي چه خبر از محسن رضايي سيد اصلاح طلب!!؟؟؟؟؟

  5. ali گفت:

    حرف های گهربار سید باقر موسوی قطعا به مذاق خیلی ها خوش نیست سالها باید گذشت تا این حرف ها درک شود

  6. بویر گفت:

    سلام و درود بر سید اصلاح طلب . با توجه به فشارهای ایجاد شده توسط تاجگردون جهت تخریب نیروهای بویر احمد و دهدشت و بکارگیری نیروهای ضعیف باشتی در مسند قدرت و بردن تمامی اعتبارات به باشت در حق تمامی مردم استان علی الخصوص گچساران و بویر احمد و دهدشت ظلم میکند تا باشتیها استفاده ببرند

    • ناشناس گفت:

      تا کور شود هر آنکه نتواند دید

    • از باشت سرافراز گفت:

      بعد از ۳۶ سال که از انقلاب اسلامی می گذرد تازه گوشه ای از حق قانونی باشت و گچساران به کمک نماینده توانمندش گرفته شده و تازه بعد از این همه سال عدالت در تقسیم بودجه رعایت شده است . حالا خودتان قضاوت کنید در طول این چند سال چه ظلمی به بقیه ی مناطق بخصوص گچساران و باشت وارد کردید؟ حالا دوست دارید همان روندتکرار شود . نه برادر بزرگوار این توبمیری از آن توبمیری ها دیگه نیست .ما نماینده ای داریم که حقمان را میگرد و همه از چپ و راست مثل کوه خامی استوار پشت او هستیم.

    • ناشناس گفت:

      همیشه شعبان یک بارم رمضان. قبلا که بودجه به گچساران و باشت نمیدادین چرا این حرفا رو نمیزدین . الان که زیاد نمیتونید حق گچساران رو بخورید اعتراض دارید

  7. محمد گفت:

    تازه از خواب بیدار شده!

  8. ناشناس گفت:

    ! به نظرم اشتباه گرفتی… تمام اعتبارات در دنا و بویراحمد است آن وقت توپ را می اندازی کجاها… جاهایی که هیچ اعتباری دریافت نمی کنه… چشمت را باز کن.. چون تو پست نگرفتی بقیه را متهم نکن….

    • دنا گفت:

      سلام رجوع کن به صحبت های فرمانداری گچسارن و نماینده گچساران گفتند از 17درصد به 28 درصد اعتبارات را افزایش دادیم و گچساران وباشت تنها به اندازه شهرستانهای دیگر اعتبار دارد گفته چندهفته پیش فرمانداری گچساران

  9. با خبر گفت:

    آقای موسوی خیلی خوب گفته واقعا توزیع اعتبارات عمرانی به عدالت نیست و اول باشت و بعد هم گچساران بیشتر از استحقاقشان اعتبار گرفته اند و در حق سایر شهرستان های کهگیلویه و همینطور دنا و بویراحمد ظلم شده است.

    • ناشناس گفت:

      سلام خدا را در نظر بگيريد .به نظر ميرسد در طول سالهايي گذشته به نظر مايد كه اعتبارات بقيه مناطق را در شهر ستان ياسوج هزينه كرده ايد و امروز كه جلوي زياده خواهي شما گرفته شده است ناراحت و نگران هستيد .سيد باقر دنبال فرافكني هست خودش در تهران عشق ميكند در استان تفرقه افكني

  10. علی گفت:

    سلام سخنان خوبی مطرح نمودند وقتی در استان اینهمه بی عدالتی درتوزیع بودجه و…. وجود دارد آن هم بعلت اینکه نماینده یکی از شهرستانهادر کشور رئیس کمسیون بودجه شده و همشهریهای آن در مرکز استان سکان بودجه و برنامه ریزی را بر عهده دارند وغیر از شهر خودشان جای دیگری را نمیبینند بخصوص مرکز استان که نماینده آن در برابر سایرین بسیار ضعیف عمل میکند پس ما هم باید در دور بعدی مثل بازی شطرنج عمل کنیم ونماینده ای قوی تر از سایرین برای مرکز استان انتخاب کنیم وچپ یا راست بودن مهم نیست.

    • fun گفت:

      آنچه را برای خویش نمی پسندی برای دیگران مپسند! به نظر می رسه هریک مدیر گچسارانی چند نفر بنظر میاد،شاید هم چون تا حالا گچسارانی ها مظلوم بودن و در پست های استانی نبودند حالا عجیبه و غیرقابل تحمل که اونها هم تو این استان سهم مدیریتی داشته باشند.خدایی سهمیه هر سه حوزه را در مدیریت های استانی مطالعه بفرمایید و بعد قضاوت کنید. قبلا که فقط یکی دو  حوزه خاص در مدیریت ها سهم کلان داشت عدالت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدارا کمی انصاف! چطور استانهای دیگه حضور هم استانیهای مارو تحمل می کنند خیلی عجیبه!

    • هوادار حاج زارع و تاجگردون گفت:

      اولا جناب موسوی مراسم ختم جای این حرفا نیست بعدشم خودت می دونی از کجا می سوزی چون توی ایبن دولت پست نگرفتی عصبانی هستی برادر. ولی فکر نکنم دیگه پست بگیری. ما تا آخر پشت حاج زارع ایستادیم و تاجگردون هم هزارنی مثل تو و امثالهم را ارزش داره هم برای گچساران و باشت و هم برای کهگیلویه و بویراحمد و هم برای کل کشور

  11. ناشناس گفت:

    سید باقر میخوان کاندید مجلس بشن میدونین که ….

  12. شهروند گفت:

    آیا عناد با مرکز استان که پیشانی بیرونی و نمایشگاه و گالری محتویات اجتماعی سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی استان است خود زنی نیست ؟
    آیا عدم تقسیم مناسب بودجه (متناسب با وضعیت جمعیت ، تمرگز ، نیاز و ….) برای شهرستانها و گرفتن حق نیازمندها و آن جاهائیکه حسب وضعیت موجود و به تبع آن نیاز آینده آنها و دادن آن به جاهائیکه فقط میتواند برای تامین آینده سیاسی یک شخص یا جریان خاص ظلم به مردم استان و آیندگان این خطه از کشور محسوب نمیشود ؟
    آیا تاراندن مدافعان اولیه و به حق انقلاب به سرزمین های دور به بهانه ها و برچسب های ناروا و قطع دسترسی آنها با استان و سرنوشت مردم استان و خصوصاً مرکز استان ، ظلم به کشور ، انقلاب و منافع ملی و منطقه ای نیست ؟
    آیا موضع گیری منابر رسمی شهرستانی و شخصیت های شهرستانی رسمی علیه دیگر شهرستانها و خصوصاً علیه مرکز استان ، نباید به بحث گذاشته شود و یا رسانه های استانی نباید به سرزنش این این رفتارها بپردازند ؟
    من فکر میکنم در راستای اهداف و موارد صدرالذکر در حال حاضر ما شاهد یک شبیخون خزنده و هدفدار به مرکز استان ، باورتان نمیشود به مشاورین املاک در شهر یاسوج مراجعه کنید تا متوجه شوید چه میگویم
    فاعتبروا یا اولی الالباب …….

  13. ناشناس گفت:

    سید عزیز مجلس ختم و یادبود جای گفتن مطالب سیاسی و تبلیغاتی نیست و به قول شاعر بزرگ هر سخن جایی و هر نقطه مکانی دارد

  14. ر گفت:

    سید باقر موسوی در ابتدا متعلق به جناح راست و بچه حذب االهی ها بود و بعدا تغیر گرایش دادن و در واقع نیروهای اصولگرا به ایشان میدان دادن و باز هم ما خوشحالیم که فرزندی از فرزندان این دیار پیشرفت کند چپ چه راست

  15. احمد گفت:

    بازماندگان متوفی نباید اجازه بدن در مراسمات یادبود یا ترحیم سخنرانیهای سیاسی ایراد بشه یک سخران مذهبی دعوت کنن تا ثوابی هم برای آن مرحوم یا مرحومه داشته باشد . البته این جناح چپیها چند سالی هست دربدر دنبال مراسمات ختم و عروسی میگردند تا در این مراسمات حداقل بگن هنوز زده اند و نقش دارند ………

  16. شیروان گفت:

    بابا بخدا قسم شما دیگه هیچ جایگاهی بین مردم بویراحمد و دنا ندارین . حالا میخوای سکوت بشکن میخوای چیز دیگه…

  17. تناز گفت:

    جناب اقای سید باقر موسوی ترا خدا بیایید با همکاری و اتحاد خودتان -مندنی پور -دهراب پور -غریب پور و دوستان دیگر برای یک بار هم که شده شهرستان بویراحمد را نجات دهید .

  18. علي گفت:

    درود بر سيد بزگوار بويراحمدي شما مرد عمل هستي نه حرف خالي تنها كسي كه مي توني اين منطقه را نجات دهي ما نياز داريم كه بيايي

    • ارش گفت:

      خدایی ایشان 8سال نماینده بودند چه گلی به سراین مردم زد جزءباندبازی وگنده نمودن شکم عده ای خاص

  19. علي گفت:

    سيد هميشه در تمام عرصه بچه هاي كل استان هميشه حمايت كرده ولي متاسفانه كساني تو اين استان است كه فقط مي خواهند خودسان رشد كند و سيد بزرگوار فقط گفتند بايد اعتبارت درست تقسيم بشود و نيروها ي همينطور

  20. ناشناس گفت:

    ببخشيد جرا دهرابپور اونكه راهش ازماهاجداست

  21. اصلاح طلب گفت:

    پرواضح است که خطاب ایشان غلام تاجگردون است و دقیقا به حق و صواب هم هست اما سید جان خود محوری و تعصب شهرستانی و قربانی کردن جریان اصلاح طلبی و اصلاح طلبان واقعی استان به پای تفکر و تعصب شهرستانی و مرز بندی جغرافیایی فصل مشترک جنابعالی و اقای تاجگردون است تقسیم بندی دهدشتی یاسوجی و بویراحمد پاییین و بالا از یادگارای نامیمون دوره نمایندگی جنابعالی است و تقسیم دهدشتی یاسوجی و گچسارانی وباشتی از اقدامات ناپسند اقای تاج گردون است و جالب است پیروزی هر دوی شما در انتخابات مدیون و مرهون بچه های کهگیلویه بوده که فقط جریانی و تفکری به موضوع می اندیشند .

  22. کشاورز شوشتی گفت:

    سید جان سلام سخنانت راخواندم کاش بودم ومی شنیدم اما سید خوب هم رزم گرامی بوی تفرقه به مشام میرسد بوی جدایی مناطق بوی سرحدی وگرمسیری چه بد است بویتفرقه بوی برادری ووحدت بوی خوش مسالمت ومهربانی کجا رفته مگر چه شده که هنوز درلفافه حرف زده می شود سد جان شفاف وروشن سخن بگو دیگر باکنایه حرف زدن گذشته تقسیم اعتبارات خودت میدانی چگونه وچطور توضیع می شود بیا سفره برادری رابگستران وهمه را به هم دلی دعوت کن جمله ای از شما را به یاد دارم در تنگه چزاببه که می گفتی از لر بی صاحب تر سراغ ندارم حال که مرکز نشین شده ای سایر برادران راجمع کن وستونی باش برایشان تا شاید لر هم سروسامانی بیابد

  23. طرفدار سید باقر موسوی گفت:

    بعضی از دوستان حرفهای سید باقر را به خوبی متوجه نشدند دوستان منظور سید باقر  این است که استاندار و نماینده های دهدشت و یاسوج ضعیف عمل کرده اند این حق قانونی اقای تاج گردون و یا هر نماینده ای است که برای منطقه اش تلاش کند تلاش تاجگردون موفقیت امیز بوده نمایندگان یاسوج و دهدشت و همچنین استاندار ضعیف عمل کرده لطفا بادقت متن سخنان سید باقر موسوی را مطالعه کنید . برداشت سطحی نکنید

  24. کریمی گفت:

    تو را به خدا به اختلافات قومی دامن نزنید.خدا خیرت به سید باقر که بعد از سالها اومدی حرف بزنی اونم که همش شده تفرقه افکنی

  25. ناشناس گفت:

    بذار تا همتون دق مرگ بشین از توانایی تاجگردون. ولی نمیشه کاریش کرد توانمند است و با سواد. موسوی این حرفا دردی ازت دوا نمی کند.

  26. ناشناس گفت:

    این سخنان یعنی نفاقی دوباره، یعنی آغازی بر بحث بی پایان سرحدی و گرمسیری.
    باقر تو بکش تا ما هم بکشیم

  27. دنا گفت:

    واقعا000 باید گفت دشت مورم خالیه بیداد می کند شوک 0درود بر مرد بزرگ سید باقر موسوی که در هر زمان از حقوق مردم دفاع میکند

  28. رسول گفت:

    بحث تفرقه نیست چرا درصدی از درامد نفت که به کل استان تعلق داشت در این زمان ان را خصوصی کرده اند مگر گردغبار و دود نفت به کل شهرستانها سرایت نمی کند

  29. محمد گفت:

    بعضی ها فقط دنبال پیمانکاری هستند کاری به حقوق مردم ندارند برو ای گدای مسکین در خانه علی زن00000000000000000

  30. ناشناس گفت:

    سلام سید جای شما واقعا خالیه استان به شما نیاز مبرم دارد

  31. ناشناس گفت:

    سلام شیر مرد بویراحمدی 

  32. محمد گفت:

    سلام شیر مرد بویراحمدی 

  33. ناشناس گفت:

    اين سخنان به حق بود وربطي به سرحدوگرمسيرنداشت

  34. لر باش- مرد باش- غيرت داشته باش گفت:

    عزيزان مهندس موسوي افتخار اين استانه .موسوي مرد عمل است-درود بر موسوي

دیدگاه شما