جمعه 21 شهریور 1393 - 13:35

گفتگوی اختصاصی با احمدی نژاد/ اجی مجی … من اصلاح طلبم! / علی مطهری پا به توپ!

به گزارش بویرنیوز، در عصرانه (یا همان طنزانه) روز پنجشنبه احزاب (که با یک روز تاخیر منتشر می‌شود) همه جریان‌ها برای صرف چای و کیک دعوت می شوند البته گاهی تعداد میهمان‌ها کم و زیاد می‌شود اما همیشه سر میز عصرانه حاضرند، عصرانه این هفته با ناکامی اصلاح‌طلبان در شورای شهر،  نمره یک ناظم اصلاح‌طلب به کارنامه دولت یازدهم و … همراه بوده که نشستن شما هم بر سر این میز خالی از لطف نیست. ببخشید کمی نمکش را زیاد می کنیم… اسمش طنزانه است … نه اینکه کلا احزاب خبرهای تلخ و خشکی دارد کمی شرینش کردیم قابل خوردن باشد. (ما اینیم دیگه)! از طرف برو بچه های گروه احزاب باشگاه خبرنگاران

نون و پنیر آوردیم رئیسمون را بردیم! / نون و پنیر ارزونی تون رئیس نمی دیم بهتون

در شورای شهر بلاد تهران مردان بزرگ “سنا” دور هم جمع شدندی تا رئیس جدید را انتخاب کنندی! چشمتان روز بد نبیند که این بار مردخندان و مارکوپولوی تهران نتوانست رای بیاورد و از داخل تنگ بلورین نام مهدی چمران بیرون آمد و لبخند برلبان تیم اصولگرایان شکفت. در حالی که چشمان اصلاح طلبان شورای شهر بلاد تهران از حدقه بیرون زده بود فردی به نام قوچانی ( تهران زندگی می کند و اصلاح طلب است) با نوک تیز قلم در قلب اصلاح طلبان حمله کرد و گفت: چراااااااااااا… آخه چرا؟ بگذریم … البته شعارهایی هم در پستوی شورا شنیده شد. مثلا اصولگرایان شعار سردادند “نون و پنیر آوردیم رئیسمون (چمران) را بردیم! اصلاح طلبان هم در پاسخ گفتند: نون و پنیر ارزونیتون رئیس (مسجد جامعی “مارکوپولو”) نمی دیم بهتون!

* شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

تقی پور: ببخشید شما من را صدا زدید؟
احمدی نژاد: بله حرف حسابت چیه؟
تقی پور: من مخالف ادغام وزارتخانه ها هستم…
احمدی نژاد: هان چی گفتی؟
تقی پور: همینی که گفتم…
احمدی نژاد: شما همون کاری را می کنید که من بگم … (رنگ قرمز یعنی الان عصبانیه)
تقی پور: نمی خوام… من کار دیگری مثل استاد دانشگاهی دارم

آیا این محاوره حقیقت دارد؟ شما چه حدس می زنید؟ بله درست است. رضا تقی پور وزیر ارتباطات دولت قبل این موارد را رسانه ای کرده و گفته: بعضی آدم‌ها هستند که دلشان می‌خواهد به کارهای دیگران دست‌اندازی کنند و من فردی نبودم که زیر بار این حرف‌ها بروم.
 
اجی مجی … من اصلاح طلبم! / صدامو داری “خاتمی”

اصلاح طلبان باید از زیر آستری كه دیگران به رویشان كشیده اند بیرون بیایند و چهره واقعی خود را به نمایش بگذارند! این گفته های زیبا برای محمدرضا تاجیک مشاور ارشد محمد خاتمی است. و البته ادامه هم دارد. ببخشید وسطش پریدم… وی گفته است: اگر اصلاح طلبان از هویت و تمامیت جنبشی خود قدردانی و پاسداری نكنند، جنبش اصلاح طلبی آرام آغاز به مردن خواهد كرد. تاجیك حتی به محمدخاتمی هم هشدار داده و گفته: با رفتن به سمت دولت اعتدال،‌ باقی مانده اصلاحات را زیر چتر «دیگران» نبر… الو صدای منو داری… گفتم “نبر” … فکر کنم تلفن قطع شد!

مشاوره مشاور که مشاور نباشد مشاور نیست که اون وقت مشاور باشد … (هان)!

اوه اوه اوه … خاتمی جواب داد… محمد خاتمی در پاسخ به تاجیک گفته است: عموجان؛ در استراتژی ما تعامل است؛ تعامل با حاکمیت و حتی جریان های مخالف با حفظ هویت. گوشزد من به دوستانی است که با رویکرد تعاملی ایراد و اعتراض دارند؛ این تعامل به معنی توبه از هویت خود نیست. هویت ما اسلام خواهی -بخصوص حاکمیت عدالت و اخلاق در جامعه -و جمهوری خواهی -یعنی حاکمیت رای و رضایت مردم در جامعه- است. نمی دانم چه می‌شود که از مشاور مشاوره پذیرفته نیست و مشاوره شونده هم به مشاور مشاوره می‌دهد.

*دولت پای تخته سیاه زیباکلام احضار شد!

بچه ها صادق زیباکلام صحبت کرد: هیس … کمی سکوت کنیم آقای زیبا کلام چی گفته اند: زیباکلام: “سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای” ، “اقتصاد” و “حوزه سیاسی، اجتماعی و جامعه مدنی” سه حوزه عملکرد دولت است و من به آن نمره می دهم!

زیبا کلام: دولت بیا پای تخته
…… : من؟
…… : چشم
زیبا کلام: سیاست خارجی 20
اقتصاد 15
سیاسی و اجتماعی و جامعه مدنی: 10 نه 9 … نه 8 … نه …
…… : آخه چرااااااااااااا
زیباکلام: برو با والدینت بیا

* بپا رنگی نشی …

حسین مرعشی (سخنگوی سابق کارگزاران؛ همان رئیس دفتر قبلی هاشمی و معاون خاتمی؛ برادر همسر هاشمی؛ همونی که در جریان فتنه 88 دستگیر شد … اصلا به من چه خودتون بروید ببینید کی هستند..) در گفتگویی با روزنامه آرمان گفته است:

آرمان: می‌گن اصلاحات رنگ گرفته؟!
مرعشی: نه مطمئنم، خودم اصولگرا، اصلاح‌طلب، حتی اعتدال رو جدا ریختم تو ماشین لباسشویی! (ما متحد دولت هستیم اما اصالت خودمان را هم حفظ می کنیم)

*ماه می خنده … اگه تو بخندی!

دوروز پیش ختم پدر حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی (همان وزیر اطلاعات، همان که احمدی نژاد .. عههههه بازم حرف زدم) بود. حاشیه هایی پررنگ تر از متن داشته مثل همه ختم هااااااا. خلاصه محمود احمدی نژاد هم با دوستان آمدند و چند ثانیه ای در محاصره خبرنگاران قرارگرفتند.

خبرنگاران: سلام آقای احمدی نژاد
احمدی نژاد: (لبخند)!
خبرنگاران: می تونیم سوال کنیم؟
احمدی نژاد: (لبخند)!
خبرنگاران: به دولت شما حمله شده؟
احمدی نژاد: (لبخند)!
خبرنگاران: گفتند رحیمی معاون اول شما حکمش صادر شده… تخلف کرده
احمدی نژاد: (لبخند)!
خبرنگاران: (لبخند)!!
احمدی نژاد: به زودی نشست خبری می ذارم
همه با هم: لبخند …!

* علی مطهری پا به توپ … کجاست دروازه!

علی مطهری که یادتان هست؟ همانی که نگران بدحجابی و ساپورت پوشیدن خانوم‌ها بود! این هفته گفته سخنان روحانی من را یاد صحبت‌های احمدی‌نژاد درباره مسائل فرهنگی انداخت. رئیس جمهور سابق می‌گفت: مبارزه با ناهنجاری‌های فرهنگی مثل بدحجابی وظیفه روحانیت، حوزه‌های علمیه، صدا و سیما و نهادهای فرهنگی است و دولت وظیفه‌ای در این خصوص ندارد و فقط باید کار فرهنگی کرد. متاسفانه، روحانی هم همین حرف‌ها را می‌زند… این اظهارات جدید یعنی اینکه علی آقای مطهری یه توپ فرهنگی برداشته نمی‌داند به روحانی گل بزند یا به احمدی نژاد…

اخبار کوتااااااااااااااااااااااااااه سیاسی (خوب؛ بد؛ زشت)

  • وزیر کشور: هنوز معاون سیاسی وزیر کشور انتخاب نشده است! …
  • شهرام جزایری: اگر یکبار دیگر رسانه ها در مورد زمان آزادی من سوال کنند به خدا شکایت می کنم
  • حدادعادل: خدایاااااااااا انشا الله اصولگرایان به اتحاد برسند
  • علی دایی برکنار شد (ببخشید این اصلا سیاسی نبود دوست داشتم خبرش را بذارم)
  • احمد بخشایش: کارگزاران سازندگی حزب بادکنکی و مرده است! (بادکنک … با صدای فخیم زاده در نقش نمکی در فیلم مسافران مهتاب)
  • رحیمی: من معاون کل نظام هستم! ( با صدای محسنی اژه ای… چون اسم متهم را گفتید در موردش صحبت نمی کنم)
  • وزیر اطلاعات: مصاحبه نمی کنم … (                                    ) چشم. هر چی شما بگید

* محمد رضا ممنوع الخروج شد

محمد رضا خاتمی (برادر محمد خاتمی؛ دبیرکل حزب منحله مشارکت؛ همون تو اون جریان مجلس ششم؛ همون تو اون وقایع سال 88 … اصلا به من چه هی باید توضیح بدم … دیگه تکرار نمی شود) ممنوع الخروج شد. این فرد، مرد، چهره سیاسی اصلاح طلب می خواست از مرز یا همان فرودگاه برود خارج گفتند شما ممنوع الخروج هستید!

* گلم … این خانمه سفیر آمریکا نیست!

روزنامه آرمان برای پوشش رسانه ای رئیس جمهور در تاجیکستان بهترین خبرنگارش (دبیر) است را اعزام کرده تا دست پر باشد. اما روز بد نبینی وقتی که اشتباه کنی!  این روزنامه در تیتر یک خود در روز پنجشنبه مدعی شد که “در مراسم استقبال سفراي كشورهاي مختلف حضور داشتند اما حضور سفير آمريكا در صف مستقبلين از حسن روحاني جالب توجه بود. سوزان ايليات زماني كه حسن روحاني به او رسيد به رئيس‌جمهور كشورمان خوشامد گفت و روحاني از او تشكر كرد.” این در حالی است که این بنده خدا خانمه اصلا سفیر آمریکاه نبوده … گلم این بنده اون نیست!

رای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم:  “روحانی”

حجت الاسلام مصباحی مقدم نماینده مجلس در گفتگویی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کنید در انتخابات بعدی تعداد اصولگرایانی که به دکتر روحانی رای می دهند بیشتر خواهد شد؟ گفته است: قطعا بیشتر خواهد شد. البته قابل توجه اینست که اولا آراء روحانی بالا رفته و پایین نیامده است. ثانیا بیشتر حمایت کنندگان روحانی از جریان اصولگرایی است. بعضی از اصلاح طلبان به امید تغییراتی به ایشان رای دادند که آن تغییرات محقق نمی شود. یا قابلیت تحقق ندارد و یا چنین اراده ای در رئیس جمهور نیست…. جواب؟ … جواب چی شد؟ … مثل اینکه هنوز از اون ور جوابی نیامده است!

* * گزارش: سید هادی کسایی زاده / سعیده حسن خانی/باشگاه خبرنگاران

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120696
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما