پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 23:36

(تصاویر) حواشی داغ برکناری جنجالی علی دایی

برکناری علی دایی سرمربی و علیرضا رحیمی مدیر عامل پرسپولیس روز گذشته بدون حاشیه نبود.

به گزارش فرارو، ساعاتی پس از اعلام خبر برکناری دایی حمید درخشان سرمربی جدید این تیم به همراه سیاسی رئیس هیات مدیره در ورزشگاه درفشی فر حضور یافت تا تیم خود را تحویل بگیرد. از سوی دیگر دایی نیز به این ورزشگاه رفت تا برای آخرین لحظات با هوادارن و بازیکنان در تمرین دیدار کند
به گزارش خبرگزاری ها پس از حضور دایی هواداران قرمزها که تعداد آنها حدود 250 نفر بود، یا در حمایت از علی دایی شعار می‌دادند و علیه سیاسی و درخشان موضع می‌گرفتند و یا اینکه بالعکس از جدایی دایی ابراز خرسندی کرده و به حمایت از رئیس هیئت مدیره و سرمربی جدید سرخپوشان می پرداختند.
در ورزشگاه درفشی‌فر شعارهایی چون «سیاسی یادت باشه دایی باید باشه»، «سیاسی، درخشان، پرسپولیس قهرمان» شنیده می شد، در این بین کفه ترازو به سود دایی و هواداران سنگینی می‌کرد.
نیروهای انتظامی و یگان ویژه با حضور پررنگ در ورزشگاه درفشی سعی در آرام کردن محل تمرین سرخپوشان داشتند و برخی از هواداران که تمایل به درگیری داشتند، دستگیر می‌کردند.
حمیدرضا سیاسی و منتقمی رئیس هیئت مدیره و سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس وقتی دیدند مقابل درِ ورزشگاه درفشی‌فر شلوغ است از درِ پشتی ورزشگاه وارد شدند. همچنین حمید درخشان سرمربی جدید تیم پرسپولیس در شرایطی که هواداران این تیم علی دایی را تشویق می‌کردند به محل تمرین پرسپولیس آمد. این در شرایطی بود که شعار «درخشان حیا کن – پرسپولیس را رها کن» از سوی هواداران شنیده می‌شد.
نکته جالب اینجا بود زمانی که درخشان وارد درفشی شد علی دایی در حال مصاحبه بود و این دو با هم روبرو نشدند. این دو وقتی با هم روبرو شدند از کنار هم عبور کردند.
درخشان بدون توجه به حضور دایی به همراه سیاسی، طاهری و منتقمی و حسین عبدی به اتاق سرمربی ورزشگاه درفشی‌فر رفت و جلسه‌ای برگزار کردند.
بسیاری از هواداران پرسپولیس توانستند خود را به نیمکت برسانند و با علی دایی صحبت کنند.
همپنین در شرایطی که خیلی از هواداران دایی با ناراحتی داخل ورزشگاه آمده بودند تعدادی از هواداران درخشان و مخالف دایی با جعبه شیرینی به ورزشگاه آمدند و حمید درخشان را مورد تشویق قرار داده و حضورش در پرسپولیس را تبریک گفتند. عکس های برنا قاسمی عکاس ایسنا، سیدمحمود حسنی عکاس تسنیم، محمدرضا عباسی عکاس مهر و امید وهاب زاده عکاس فارس از روز پرحاشیه پرسپولیسی ها را در زیر می بینید.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=120690
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما