چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 16:29

باز هم چوپان درغگو به کهگیلویه و بویراحمد آمد

برخي از افراد كلاهبردار با ارسال پيامك هاي دروغين به بهانه اينكه چوپان هستم و تعدادي سكه طلا پيدا كرده ام و قصد دارم تعدادي از انها را بفروشم.

گروه اجتماعی – رييس پليس فتا فرمانده انتظامي كهگيلويه و بويراحمد گفت: نسبت به ارسال پيامك هاي دروغين از سوي افرادي كه خود را چوپان معرفي و اعلام مي دارند قصد فروش تعدادي سكه طلا را دارند به شهروندان توصيه كرد تحت تاثير اين گونه پيامك ها قرار نگيرند.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ سيد عبدالمطلب مرتضويان افزود: با وجود هشدارهاي مكرر پليس به شهروندان باز هم برخي افراد طعمه كلاه برداري با پيامك هاي دروغين كلاهبرداران مي شوند.

وي برداشت غير مجاز از حساب هاي بانكي را مهمترين جرايم رايانه اي در استان دانست و اظهاركرد: برخي از افراد كلاهبردار با ارسال پيامك هاي دروغين به بهانه اينكه چوپان هستم و تعدادي سكه طلا پيدا كرده ام و قصد دارم تعدادي از انها را بفروشم.

رييس پليس فتا فرمانده انتظامي كهگيلويه و بويراحمد تصريح كرد: كلاهبرداران با ارسال پيامك و بكارگيري روش هاي متقلبانه و تطميع افراد ساده لوح به شماره حساب و رمز بانكي شهروندان دسترسي پيدا نموده و به حساب بانكي انان دستبرد مي زنند.

سرهنگ مرتضويان به تمام شهروندان توصيه كرد: در صورت دريافت پيام ك هايي از اين دست به انها پاسخ نداده و موضوع را سريعا به پليس فتا گزارش نمايند.

وي در پايان به منظور پيشگيري از اين گونه جرايم به شهروندان توصيه كرد: هرگز مشخصات كامل كارت اعتباري خود را  در اختيار ديگران قرار ندهند ،اطلاع داشته باشيد جهت واريزو انتقال هر مبلغي به حساب شما به جز شماره حساب يا شماره كارتاعتباري نياز به هيچ مشخصات ديگري نمي باشد. ذر حفاظت از كارت اعتباري خود نهايت دقت  را بعمل بياورند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119691
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بیش از چند سال هست که من از این چیزا می شنوم اگر هنوز پلیس فتا نتونسته عامل این کار را پیدا کنه به چه درد میخورد پس؟ فقط فیلتر کردن رو بلده؟

دیدگاه شما