چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 10:32

ضرب‌الاجل 2 ماهه به سرمایه‌گذار معدن فسفات چرام

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: به سرمایه‌گذار معدن فسفات چرام فرصت دو ماهه داده شده که مقدمات کار استخراج را انجام دهد.

خبرگزاری فارس: ضرب‌الاجل 2 ماهه به سرمایه‌گذار معدن فسفات چرام

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با فارس  با اشاره به روند فعالیت معدن فسفات چرام اظهار داشت: به سرمایه‌‌گذار این طرح فرصت دوماهه داده شده که زیرساخت‌ها و مقدمات لازم را برای انجام کار فراهم کند.

وی افزود: اگر پیمانکار این طرح نتواند طی این دو ماه مقدمات کار را فراهم آورد، خلع ید خواهد شد و این طرح به سرمایه‌گذار دیگری واگذار می‌شود.

دیودیده با بیان اینکه عیار معدن فسفات چرام هشت درصد است، تصریح کرد: در پاره‌ای موارد حرف‌های غیرکارشناسی و غیراصولی در زمینه عیار معادن و حجم استخراج آنها از زبان برخی افراد به زبان می‌آید که به هیچ‌وجه کارشناسی و دقیق نیست.

کهگیلویه و بویراحمد استانی فقیر در زمینه معادن فلزی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد استانی است که به لحاظ معادن فلزی فقیر بوده و در زمینه معادن غیرفلزی نیز کار مطالعاتی دقیق و جامعی صورت نگرفته است.

این مسئول در سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید در زمینه استخراج و اقتصادی بودن استخراج معادن موجود در استان کارشناسان فن اظهارنظر کنند و بی‌جهت توقع برای اهالی برخی مناطق که معادنی در منطقه آنها وجود دارد ایجاد نشود.

وی استخراج معدن را کاری پرهزینه دانست و افزود: هر سرمایه‌گذاری که بخواهد در این زمینه ورود پیدا کند به صرفه اقتصادی طرح نگاه خواهد کرد کما اینکه استخراج از معادن صرفه اقتصادی چندانی ندارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119581
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما